Rada pro reklamu oslavila krásných 30 let od svého založení. Při této příležitosti uspořádala na půdě Ministerstva průmyslu a obchodu konferenci pod záštitou ministra průmyslu a obchodu.
Dne 25. 4. 2024 se k výročí založení Rady pro reklamu uskutečnila na půdě Ministerstva průmyslu a obchodu pod záštitou Ing. Jozefa Síkely, ministra průmyslu a obchodu, konference věnovaná 30 letům samoregulace reklamy v České republice. Konferenci zahájil pan ministr spolu s prezidentem a spoluzakladatelem Rady pro reklamu, panem Radkem Pokorným. Pan ministr ocenil dosavadní aktivity rady a zdůraznil, že upřednostňuje před zásahy ze strany státu samoregulační mechanismy, které mohou vést k vyváženému a efektivnímu řešení potřeb trhu. Upozornil rovněž na nové fenomény, které se v reklamě objevují a uvedl, že Ministerstvo průmyslu a obchodu připravilo novelu zákona o regulaci reklamy, která cílí na některé problematické oblasti. Následovalo vystoupení pana Marka Hlavicy, ředitele Rady pro reklamu, který se ve svém vystoupení ohlížel za činností Rady pro reklamu a popisoval i její aktuální činnost. Dalšími z řečníků byl např. Lucas Boudet, Director General European Advertising Standards Alliance (EASA), Jitka Plchová, senior manažerka firemních vztahů z Plzeňského Prazdroje či Mgr. Alžběta Solarczyk Krausová, Ph.D., LL.M., která ve svém vystoupení upozornila na vliv umělé inteligence na reklamu. Konference se rovněž zúčastnil ředitel odboru živností a spotřebitelské legislativy, Ing. Mgr. Jan Strakoš, LL.M., který provedl účastníky platnou a účinnou právní úpravou, zmínil její úskalí a vysvětlil parametry aktuální novely zákona o regulaci reklamy včetně dalšího možného legislativního směřování.
Zařazeno | út 14.05.2024 08:05:00 |
---|---|
Zdroj | MPO.cz - Podnikání |
Originál | mpo.cz/cz/podnikani/regulace-reklamy/aktualni-informace/pro-informaci-_-30-let-samoregulace-reklamy-... |
Autor | Odbor živností a spotřebitelské legislativy - 31800 |
guid | 281116 |