Odbor kanceláře tajemníka| Oddělení veřejných zakázek
Charakteristika pozice
Stanete se součástí týmu, který připravuje budoucí investice ve městě, a budete do dění aktivně zapojeni. Proniknete do tajů rozvoje města, jeho organizací a poznáte široké spektrum veřejných zakázek.
Náplň práce obsahuje jak samostatné, tak i týmové zajišťování zadávacího procesu pro město.
Budete spolupracovat při návrzích smluv, zadávací dokumentace a technických podkladů, dále budete komunikovat s právníky, techniky a dodavateli, vést poptávkové řízení, hodnotit nabídky, zajišťovat interní schvalovací procesy, uzavírat smlouvy a spolupracovat při řešení problémů nad plněním veřejné zakázky.
Informace k pozici:
- Místo výkonu práce: Jihlava
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Předpokládaný termín nástupu: červen 2024 nebo dohodou
- Ohodnocení: platová třída 11 podle platných právních předpisů
Požadavky zákonné, kvalifikační předpoklady:
- vzdělání: vysokoškolské vzdělání (magisterský nebo bakalářský studijní program)
- dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb.: státní občanství ČR, příp. cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka
- možnost vysílání na pracovní cesty, pracovní úvazek 40 hod. týdně
- pondělí a středa do 17:00 hod. s možností úpravy v souladu s vnitřním předpisem
Požadavky odborné:
- znalost zákona o zadávání veřejných zakázek
- schopnost provádět zadávání veřejných zakázek podlimitních a nadlimitních dle zákona o zadávání veřejných zakázek a metodické vedení veřejných zakázek malého rozsahu
- aktivní spolupráce s právníky v rámci administrace veřejných zakázek
- samostatnost při přípravě, tvorbě a případném řešení problémů zadávacího řízení
- analytické schopnosti na velmi dobré úrovni
- organizační schopnosti na velmi dobré úrovni
- vysoké pracovní nasazení
- schopnost týmové spolupráce, důslednost, komunikativnost
- velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)
- přehled o veřejné správě výhodou
- základní orientace v odborné problematice obecního zřízení vítána
Nabízíme:
- zázemí organizace v dynamickém a ne zas tak mladém týmu (je nám už přes 30 let)
- podpora profesního i osobního růstu
- pružná pracovní doba s občasnou možností homeoffice
- 25 dnů dovolené
- 3 dny zdravotního volna (Sick day)
- stravenky ve výši 150 korun
- Benefit Plus karta
Odevzdání přihlášky
Písemnou přihlášku do výběrového řízení vyplňte zde: PŘIHLÁŠKA a včetně povinných příloh s označením VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obálce doručte osobně nebo poštou na oddělení personalistiky a mezd nebo podatelnu Magistrátu města Jihlavy, Masarykovo nám. 1, PSČ 586 01 Jihlava nejpozději 2. května 2024 do 12:00 hod.
Informace o pracovní pozici podá: Bc. Vladislava Hudečková, vedoucí odboru kanceláře tajemníka Magistrátu města Jihlavy, tel. č. 565 592 000, e-mail: vladislava.hudeckova@jihlava-city.cz.
Vytvořeno / změněno: 28.3.2024 / 28.3.2024 | Zveřejnit do: 2.5.2024
Zařazeno | po 15.04.2024 09:04:00 |
---|---|
Zdroj | Jihlava |
Originál | jihlava.cz/vismo/dokumenty2.asp?id_org=5967&id=564714 |