Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- fyzická osoba, která je státním občanem České republiky
- případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt
- je starší 18 let
- je způsobilá k právním úkonům
- je bezúhonná
- ovládá jednací jazyk.
Kvalifikační předpoklady:
- střední odborné nebo vyšší odborné vzdělání – technické zaměření výhodou, nikoliv podmínkou (vhodné i pro absolventy)
Další požadavky:
- praxe v oblasti samosprávy výhodou,
- praxe v oblasti správy a údržby majetku výhodou
- schopnost řešit technické problémy
- komunikační a organizační schopnosti
- znalost práce na PC
- flexibilita, pečlivost, analytické myšlení a ochota dále se vzdělávat
- řidičský průkaz skupiny „B“ pro řízení referentského vozidla při služebních cestách
Náplň práce zahrnuje mj.:
- přípravu menších investičních akcí v rámci rozpočtu Odboru majetku města Městského úřadu Trutnov (např. zajišťování cenových nabídek od zhotovitelů, komunikace s projektanty/dodavateli stavebních prací ohledně podpisů smluv a objednávek stavebních/projekčních prací).
- vyjadřování se ke stavebnímu řízení, jehož účastníkem je město Trutnov zejména z pozice vlastníka dotčeného nebo sousedního pozemku
- správa majetku města.
O podrobnější informace o náplni práce můžete zažádat Ing. Kláru Bednářovou, vedoucí Odboru majetku města MěÚ na telefonním čísle 499 803 335 či e-mailu: bednarova@trutnov.cz.
Místem výkonu práce je území města Trutnova, platové zařazení do 9. platové třídy (nástupní plat od 19.730 Kč do 28.920 Kč dle započitatelné praxe) dle splnění kvalifikačních předpokladů a nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění.
Nabízíme:
- práci v pohodovém pracovním kolektivu, s jistotou a perspektivou zaměstnání
- pružnou pracovní dobu s možností individuální úpravy
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- stravenky
- peněžní odměna při pracovním a významném životním výročí
- peněžní odměna při ocenění plaketou či křížem v rámci bezplatného dárcovství krve/plazmy
- příspěvek na sportovní a kulturní vyžití dle kolektivní smlouvy
- příspěvek na ošacení
- 25 dnů řádné dovolené, 5 dnů indispozičního volna,
- možnost dalšího vzdělávání, a to jak průběžného, tak i zvýšení kvalifikace na základě uzavřené dohody o zvýšení kvalifikace (k získání vysokoškolského vzdělání)
- metodickou pomoc při startu Vaší pracovní kariéry u nás.
Předpokládaný nástup 01.04.2024 nebo dle dohody, na dobu určitou – zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené.
Přihlášku s požadovanými doklady doručte nejpozději do 13.03.2024 do 13:00 v označené obálce „NEOTEVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ TAP MAJ“.
Místo a způsob podání přihlášek:
- osobně do podatelny MěÚ Trutnov
- písemně na adresu: Městský úřad Trutnov, oddělení PaM, Slovanské náměstí 165, 541 01 Trutnov
Přihlášky nelze zasílat prostřednictvím elektronické pošty ani datové schránky.
Více informací v příloze.Přihláška do výběrového řízení_úředník.pdf
Zařazeno | čt 22.02.2024 13:02:00 |
---|---|
Zdroj | Trutnov |
Originál | trutnov.cz/cs/obcan/pracovni-nabidky/vyberove-rizeni-urednik-na-odboru-majetku-mesta-meu-trutnov.htm... |
guid | www.trutnov.cz clanek 349114 |