1. Manuál dobré praxe reklamy a označování provozoven ve veřejném prostoru města Loun včetně městských částí Brloh a Nečichy
Předmětem zakázky je zpracování manuálu, jehož cílem je nastavit jednotná a v praxi velmi variabilní pravidla designu pro označení provozoven a outdoorovou reklamu ve městě Louny, a to včetně městských částí Brloh a Nečichy.
Zadavatel předpokládá dobu zpracování v rozsahu:
Termín zahájení: 02/2024
Termín dokončení: 11/2024
Bližší informace získáte:
kontaktní osoba: Ing. Kateřina Lavičková, odbor správy majetku
e-mail: k.lavickova@mulouny.cz
tel: 415 621 110
Zájemci budou moci získat zadávací podmínky u výše uvedené kontaktní osoby, přičemž své nabídky následně zašlou v souladu s těmito zadávacími podmínkami.
2. PD na novou střechu na pavilonu C na výstavišti
Předmětem zakázky je zpracování projektové dokumentace (PD) na realizaci nové střechy na pavilonu C na výstavišti.
Zadavatel předpokládá dobu pro zpracování PD v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 01.02.2024
Termín dokončení: 30.04.2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Klára Ryčková, odbor správy majetku
e-mail: k.ryckova@mulouny.cz
tel: 415 621 124
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 19.01.2024 .
3. PD na rekonstrukci a zateplení fasády, výměnu střešní krytiny a její zateplení na objektu Kuželny na letním cvičišti
Předmětem zakázky je zpracování projektové dokumentace (PD) na realizaci opravy objektu Kuželny na letním cvičišti, která bude spočívat v opravě a zateplení fasády, výměně střešní krytiny a zateplení střechy.
Zadavatel předpokládá dobu pro zpracování PD v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 01.02.2024
Termín dokončení: 31.05.2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Klára Ryčková, odbor správy majetku
e-mail: k.ryckova@mulouny.cz
tel: 415 621 124
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 19.01.2024 .
4. PD na rekonstrukci střechy nad posilovnou u městské sportovní haly
Předmětem zakázky je zpracování projektové dokumentace (PD) na rekonstrukci střechy nad posilovnou (zateplení a výměna krytiny) u městské sportovní haly.
Zadavatel předpokládá dobu pro zpracování PD v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 01.02.2024
Termín dokončení: 28.06.2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Klára Ryčková, odbor správy majetku
e-mail: k.ryckova@mulouny.cz
tel: 415 621 124
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 19.01.2024 .
5. PD Brloh – vybudování nového chodníku
Předmětem zakázky je zpracování projektové dokumentace na stavbu chodníku v obci Brloh. Chodník povede podél místní komunikace v délce cca 150 bm.
Zadavatel předpokládá dobu pro zpracování PD v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 01.02.2024
Termín dokončení: 30.04.2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Monika Čížková, odbor správy majetku
e-mail: m.cizkova@mulouny.cz
tel: 415 621 176
mob.: 737 214 183
Své cenové nabídky, po získání bližší specifikace k předmětu zakázky u výše uvedené osoby, zašlete na adresu: podatelna@mulouny.cz či datové schránky (gc9bxmk), a to
do 19.01.2024 .
6. PD – oprava fasády objektu školní družiny ZŠ Komenského v ul. Hilbertova včetně restaurování prvků fasády a repase oken
Předmětem zakázky je zpracování projektové dokumentace na opravu historické fasády s veškerými zdobnými prvky a repase oken na objektu školní družiny ZŠ J. A. Komenského (bývalá hospodářská záložna)
Zadavatel předpokládá dobu pro zpracování PD v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 02/2024
Termín dokončení: 07/2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Klára Ryčková, odbor správy majetku
e-mail: k.ryckova@mulouny.cz
tel: 415 621 124
Zájemci budou moci získat zadávací podmínky této zakázky, po jejich zveřejnění na webových stránkách města, na adrese:
https://mesta.obce.cz/louny/vismo/vyberova-rizeni.asp?tema=1006
Současně budou informace o této zakázce zveřejněny na profilu zadavatele na adrese:
https://zakazky.mulouny.cz/
Své nabídky zašlete v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky.
7. Lávka pro pěší přes obchvat ev.č. 06 187 - 008
Předmětem zakázky je oprava lávky (údržbové práce), která bude spočívat v novém nátěru horní betonové konstrukce lávky epoxidovou pochozí stěrkou s protiskluzovým vsypem. Bude odtěženo předpolí a ubourána propadlá přechodová deska. Nově bude vybetonována nová deska a bude provedena na řádně zhutněné podloží. Předpolí bude přehutněno, doplněno o vrstvu z KSC a nově opatřené asfaltovou vrstvou navazující na přilehlé chodníky. U zábradlí dojde k výměně chybějícího spojovacího materiálu.
Spodní stavba lávky zůstává bez zásahu. Pouze budou doplněny chybějící krytky od montážních tyčí.
Zadavatel předpokládá realizaci v tomto rozsahu:
Termín zahájení: 01/2024
Termín dokončení: 11/2024
Bližší informace získáte u kontaktní osoby:
Kateřina Jirotková, odbor správy majetku
e-mail: k.jirotkova@mulouny.cz
tel: 415 621 129
Zájemci budou moci získat zadávací podmínky této zakázky, po jejich zveřejnění na webových stránkách města, na adrese:
https://mesta.obce.cz/louny/vismo/vyberova-rizeni.asp?tema=1003
Své nabídky zašlete v souladu se zadávacími podmínkami předmětné veřejné zakázky.
Zařazeno | čt 11.01.2024 13:01:00 |
---|---|
Zdroj | Louny |
Originál | mulouny.cz/cs/mestsky-urad/odbory-mestskeho-uradu/odbor-spravy-majetku/aktualni-informace/planovane-... |
guid | www.mulouny.cz clanek 10084 |