Předpoklady pro podání přihlášky:
- státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min. 18 let, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka
- ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
Požadavky pro podání přihlášky:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), v platném znění
- znalost zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, v platném znění
- znalosti v ekonomické oblasti
- orientace v projektových dokumentacích výhodou
- komunikační dovednosti, samostatnost, flexibilita
- občanská a morální bezúhonnost
- výborná znalost práce na PC
- dobrý zdravotní stav
- řidičské oprávnění skupiny „B“
Náležitosti přihlášky: (přihláška)
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu
- telefonní spojení
- datum a podpis
- číslo dokladu a povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
- informační povinnost v souladu s ustanoveními čl. 13 a 14 Nařízení EU č. 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů ( dále jen „GDPR“)
K přihlášce doložte:
- životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech
- výpis z rejstříku trestů - originál (ne starší než 3 měsíce)
- ověřené kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání
Hlavní zaměření činnosti:
- zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, přebírání prací, příprava, uzavírání a provádění změn smluv , prověřování a zajišťování úplnosti investiční dokumentace a zpracování zápisů a protokolů o předání staveb, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace
- průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu
- technickoekonomické hodnocení efektivnosti investic včetně návrhů opatření na změny
- posuzování technickoekonomických zadání investic z hlediska finančního zajištění
- zajišťuje přípravu a realizaci investic města (administrace VZ, zpracování materiálů pro RM)
- při přípravě aplikuje zákon o zadávání veřejných zakázek a dle opatření MÚ
- zodpovídá za archivaci a evidenci dokumentů investičních akcí
- zodpovídá za splatnost a evidenci faktur jednotlivých akcí,
- zajišťuje zpracování návrhů smluv o dílo, smluv mandátních, atd. a jejich změn se zainteresovanými účastníky, zpracování materiálů pro RM
- zajišťuje evidenci a zveřejňování smluv
- zajišťuje reklamaci zjištěných vad do doby předání stavby správci, majiteli,
- zajišťuje vypracování zpráv o průběhu a stavu prováděné výstavby dle požadavků rady města
Místo výkonu práce: Městský úřad Šumperk
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných složkách a správě, v platném znění. Nástup od 1.1.2024 nebo dle dohody. Písemné přihlášky zasílejte na MěÚ Šumperk, nám. Míru č. 1 , Šumperk, k rukám tajemnice Ing. Heleny Miterkové nejpozději do 25.11..2023. Informace k pozici podá Ing. Jan Hrubý, vedoucí odboru strategického rozvoje, ÚP a investic, Jesenická 31, tel.: 583 388 304.
Městský úřad Šumperk si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Šumperk bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.
Zařazeno | pá 03.11.2023 11:11:00 |
---|---|
Zdroj | Šumperk |
Originál | sumperk.cz/cs/mesto-a-mestsky-urad/volna-pracovni-mista/vyberove-rizeni-referenta-oddeleni-investic.... |
guid | www.sumperk.cz clanek 215310 |