Česká firma EUHERE zaujala americké trenéry svým skládacím fotbalovým hřištěm

Česká firma EUHERE zaujala americké trenéry svým skládacím fotbalovým hřištěm

24.01.2017 | Aktualizováno: 26.01.2017 / 13:01

V kalifornském Los Angeles se ve dnech 11.–15. ledna 2017 uskutečnilo setkání celoamerické asociace fotbalových trenéru (National Soccer Coaches Association of America), které doprovázel i veletrh sportovního vybavení.

Firma Uher (v USA pod názvem EUHERE), která je předním českým výrobcem a dodavatelem florbalových a hokejbalových mantinelů, víceúčelových hřišť, badmintonových kurtů a sportovních povrchů, se na tomto veletrhu prezentovala svým unikátním rozkládacím fotbalovým hřištěm určeným školám a sportovním klubům zaměřeným na mládež. Jejich výrobek je revoluční – až už z pohledu jednoduché a velmi krátké montáže, skladnosti, výdrže či transportu. Je vyráběný v České republice za využití nejkvalitnějších evropských materiálů. Na veletrhu vzbudil zaslouženou pozornost.

GK Šepelák na návštěvě EUHERE

GK Šepelák na návštěvě EUHERE

Evropský fotbal patřil v USA dlouhodobě mezi minoritní sporty, nicméně trend se od 90. let 20. století výrazným způsobem mění a dnes představuje třetí nejrozšířenější kolektivní sport po basketballu a baseballu. Je to i sport, který je preferovaný generací mileniálů (lidé narození v 80. a 90. letech 20. století) a generace Z (lidé narození po roce 2000), stále častěji jej hrají i ženy a své nejvášnivější fanoušky má i mezi rostoucí populací Latinos.

Pro mladé Američany ve věku 12–17 let je dle ankety sportovního kanalu ESPN fotbal druhým nejpopulárnějším sportem po basketbalu, americké televizní kanály si pochvalují nárůst sledovanosti americké fotbalové ligy Major League Soccer i světových fotbalových událostí. Podle statistiky sportovní asociace U.S. Youth Soccer hraje fotbal ve školách 30-krát více dětí než před 40 lety.

Unikátní hřiště firmy EUHERE

Unikátní hřiště firmy EUHERE

Trendu si všímají i velké americké firmy a sponzoři sportu jako AT&T, Visa, Anheuser-Busch, Nike, Nestle, General Motors, Marriott, Allstate, Pepsi, McDonald’s, kteří stále častěji sponzorují fotbalové události a pomáhají financovat dětská sportoviště a zápasy.

Nástup evropského fotbalu v Americe sebou přináší nové obchodní příležitosti, které by neměly české firmy rozhodně opomíjet. Veletrh National Soccer Coaches Association of America je dobrou příležitostí, jak se světu fotbalu v USA představit.

Marino Radačič, ekonomický diplomat, Generální konzulát ČR v Los Angeles



Zařazenočt 26.01.2017 13:01:00
ZdrojMZv ČR v Los Angeles
Originálmzv.cz/losangeles/cz/obchod_a_ekonomika/ceska_firma_euhere_uher_company_zaujala.html

Související témata

Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby

Hypotéky, Stavební spoření

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzdy, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Obchodní rejstřík

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Ochranné známky

Finanční katalog

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Monitoring ekonomiky

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat

Používání cookies

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o. V