- 04. Základní informace k životní situaci
-
Vydání koordinovaného (závazného) stanoviska podle ustanovení § 4 odst. 7 stavebního zákona, zahrnující požadavky na ochranu všech dotčených veřejných zájmů, které dotčený orgán (Městský úřad Tábor) hájí podle zvláštních zákonů.
- 05. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
-
Podat žádost je oprávněna fyzická osoba, fyzická osoba podnikající i právnická osoba, která může zmocnit k vyřízení jinou zastupující osobu.
- 06. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
-
Žádost se předkládá na předepsaném formuláři a obsahuje předepsané přílohy žádosti. Projektová dokumentace se předkládá v elektronické podobě (jako příloha v datové schránce či emailem).
- 07. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace
-
Podáním žádosti - osobně na podatelně, zasláním poštou či datovou schánkou
- 08. Na které instituci životní situaci řešit
-
MěÚ Tábor, Odbor rozvoje, Žižkovo náměstí 2, 390 15 Tábor
- 09. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
-
Ing. Veronika Kellerová, tel. 381 486 175, email: veronika.kellerova@mutabor.cz
- 10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
-
Údaje umožňující identifikaci žadatele, v případě zastupování žadatele plná moc, katastrální mapa se zákresem umístění stavby, projektová dokumentace stavby zpracovaná v rozsahu pro daný účel (v elektronické podobě - jako příloha v datové schránce či emailem).
- 11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
-
Žádost o vydání koordinovaného stanoviska
- 12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
-
Správní ani jiné poplatky nejsou předepsány.
- 13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
-
Lhůta pro vyřízení žádosti je dána správním řádem (zákon č. 500/2004 Sb., správní řád) - § 6 odst. 1, podle kterého, pokud správní orgán nevyřídí věc bez zbytečných průtahů, učiní tak ve lhůtě přiměřené, není-li zákonná lhůta stanovena. Za obecnou přiměřenou lhůtu se považuje lhůta do 30 dnů ode dne podání žádosti, v případě složitosti záměru a nutnosti koordinace dotčených zájmů se může lhůta prodloužit.
- 16. Elektronická služba, kterou lze využít
-
Zaslání dokumentace v elektronické formě (*.pdf) na email veronika.kellerova@mutabor.cz či jako přílohu datovou schránkou.
- 17. Podle kterého právního předpisu se postupuje
-
Zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)
- 18. Jaké jsou související předpisy
-
Zákon č. 20/1987 o státní památkové péči
Zákon č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích
Zákon č. 289/1995 Sb. o lesích (lesní zákon)
Zákon č. 254/2001 Sb. o vodách (vodní zákon)
Zákon č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny
Zákon č. 334/1992 Sb. o ochraně zemědělského půdního fondu
Zákon č. 82/ 2002 Sb. o ochraně ovzduší
Zákon č. 185/2001 Sb. o odpadech - 19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
-
Proti koordinovanému závaznému stanovisku nelze podat samostatné odvolání, neboť tento úkon není, dle ustanovení § 149 odst.1 zákona 500/2004, správní řád, v platném znění, samostatným rozhodnutím. Opravný prostředek lze podat orgánu, jež vede správní řízení, který následně umožní, aby bylo v souladu s ustanovením § 149 odst. 4 správního řádu přezkoumáno i koordinované závazné stanovisko.
- 26. Kontaktní osoba
-
Ing. Veronika Kellerová, tel. 381 486 175, email: veronika.kellerova@mutabor.cz
Vytvořeno / změněno: 9.4.2014 / 9.4.2014 | Zveřejnit do: 28.11.2025
Zařazeno | po 11.03.2024 13:03:00 |
---|---|
Zdroj | Tábor |
Originál | taborcz.eu/vismo/dokumenty2.asp?id_org=16470&id=25443 |