Postup přidělení přihlašovacích údajů a vygenerování certifikátu lékárny k centrálnímu úložišti elektronických receptů a dalším systémům SÚKL
Postup pro přidělení přihlašovacích údajů lékárny platný k 16. 11. 2018.
Pro komunikaci lékárny s Centrálním úložištěm elektronických receptů je potřeba pouze certifikát. Přidělené přihlašovací údaje jsou nutné pouze pro přihlášení do portálu pristupy.sukl.cz, kde je možné certifikát vygenerovat.
Zkratky
- OKL oddělení kontroly léčiv, regionální pracoviště SÚKL
- CÚ centrální úložiště elektronických receptů
Postup
- Provozovatel lékárny požádá příslušné OKL o přístup a přidělení přihlašovacích údajů prostřednictvím formuláře Žádost o přístup lékárenského pracoviště k Centrálnímu úložišti elektronických receptů a dalším systémům SÚKL [docx,16,07 kB], (dále jen "Žádost").
- Po obdržení této Žádosti budou přihlašovací údaje zaslány do datové schránky nebo poštou na adresu sídla provozovatele lékárny. Přihlašovací údaje jsou aktivní pouze pro přístup k portálu https://pristupy.sukl.cz/.
- Po přihlášení k portálu následuje generování certifikátu pro přístup k CÚ a dalším systémům SÚKL.
- Vygenerovaný certifikát je následně nutné vložit do informačního systému lékárny.
Změny, nové přihlašovací údaje a další informace
Změna provozovatele lékárny Nový provozovatel požádá příslušné OKL o přidělení nových přihlašovacích údajů formulář "Žádost". Další postup je stejný jako při prvním přidělení přihlašovacích údajů. Tento postup platí i v případě řetězce lékáren při vstupu nové lékárny do řetězce a odchodu lékárny z řetězce.
Při změně vedoucího lékárníka doporučujeme provozovatelům provést také změnu certifikátu.
Při změně přihlašovacích údajů jsou původní přihlašovací hesla automaticky zneplatněna a nadále jsou platné pouze údaje nové.
V případě že, provozovatel/vedoucí lékárník nemá k dispozici přihlašovací údaje, požádá příslušné OKL o přidělení nových přihlašovacích údajů prostřednictvím formuláře "Žádosti". Další postup je stejný jako při prvním přidělení přihlašovacích údajů.
Provozovatel/vedoucí lékárník má možnost kdykoliv zneplatnit přístupové údaje nebo certifikát lékárny prostřednictvím emailu pristup@suklcz. Pokud tak činí v souvislosti s podezřením na kompromitaci přihlašovacích údajů, danou skutečnost oznámí e-mailem na adresu příslušné OKL. Ve zprávě uvede podrobnosti incidentu.
V případě problémů s připojením se lékárna obrací na svou servisní SW společnost. V případě problému s generování certifikátu a užíváním certifikátů má lékárna možnost se obrátit na servisní podporu SÚKL pristup@suklcz.
Odbor IT
16.11. 2018
Navigace
Vyhledávání
Navštivte také naše další stránky
Úřední deska SÚKL
- Doručování veřejnou vyhláškou
- Informace o průběhu správních řízení
- Opatření obecné povahy
- Výzvy SÚKL
- Návrhy dokumentů SÚKL k připomínkování
Sazebník a poplatky
- Formulář pro platbu náhrad výdajů ...
- Pokyny k úhradám poplatků
- Úhrada náhrad výdajů za odborné úkony ...
- Úhrada správních poplatků
- Bankovní spojení
2010 © SÚKL. Šrobárova 48,
100 41 Praha 10,
+420 272 185 111
posta@suklcz.