Akcie ČEZ - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    
 

Akcie ČEZ - Diskuze k tématu Akcie ČEZ


Výpis příspěvků 1 až 150 (339073)
 
určitě přečíst (20) 06.06.24 07:50  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268525)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Možná si to málokdo uvědomuje. Ale ani ta minimálně 40% daň ve formě inflace těm kurfám nestačí!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (20)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (24) 06.06.24 12:27  Mono  (290198)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Tu inflaci ma prevazne na svem triku CEZ se svymi krvavymi cenami elektriny. Podekuj Fantomasovi.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (24)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 06.06.24 14:36  capitalismo x muerte  (290408)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

inflace je měnový fenomén... kdyby se na účtech nevznášely bambiliony neustále se množící měny (z hypoték, dárečků za opičí chřipku, atd.), těžko si může ČEZ napálit nějaké "krvavé ceny".
Souhlasím, že polostátní ČEZ si v inflačním prostředí až absurdním způsobem přihřál svou polívku, ale za stabilního měnového systému, kde se měna nemnoží rychlostí potkanů nebo krys, se tyhle excesy velmi těžko dějí.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (8) 06.06.24 17:45  Mono  (290198)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Jenze elektrina je vec, kterou proste musis koupit, tam moc flexibility neni. Prepalene ceny elektriny tahly nahoru vsechny ostatni ceny. Jasne, take tomu napomohly naakumulovane penize z obdobi kovidu a penize uvolnene zrusenim superhrube mzdy. Kdyby CEZ tak silene nenapalil ceny, ty penize by se rozpoustely pomalu, nebo by sly treba do nemovitosti....
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 06.06.24 21:09  capitalismo x muerte  (290408)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

a co Česká národní banka, to je přece úřad na emitování peněz a nastavování měnových podmínek. Fascinuje mě, že to hlavní se v diskuzi o inflaci opomíjí a z hrůz inflace se více viní snad i zelinář s mrkvovým stánkem.
Už tím, že řešíme až následek inflace (růst CPI), a nikoli peněžní emisi, mlžení napomáháme a v mlhách úspěšně bloudíme.
Ale jistě, růst CPI nemusel být tak strmý, kdyby polostátní ČEZ nechtěl fixovat na věčné časy ceny elektřiny pro spotřebitele právě na vrcholu exponenciální křivky nějakého volatilního spotového trhu. Ale tak je už holt cenotvorba a vůbec prostředí v energetice státem nastaveno. On i ten ČEZ je ovládaný státem, s 2/3 nad ním má téměř totální kontrolu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 06.06.24 21:27  Putin  (290391)

Muertoviči - sám nevíš co píšeš - Francie směřuje k bankrotu

Pokud se nepletu, tak ČNB žádné peníze už hezký pátek neemituje. To za prvé. Za inflaci si poděkuj ECB, FEDU a BoJ. Boj crlí peníze do dnešné doby, FED to dělá svým způsobem také a ECB kupuje dále dluhopisy problémových zemí. Myslíš si snad, že tyto centrální banky nemají vliv na naší inflaci? Dej si pár facek a mazej se učit na zkoušky. Zatím je tvůj výkon velmi slabý. Se podívej na Francii. Matematicky jsou v pytli. Ale tvůj pidimozek není schopen jakéhokoli logického myšlení. Pak píše blbiny typu ČNB. Tak chrlila peíze, když držela uměle korunu na 27 Kč za Euro. https://echo24.cz/a/HENPH/zpravy-ekonomika-rating-francie-zhorsit-sp-facka-spatna-zprava-dluh?utm_medium=sekce-z-internetu&utm_source=www.seznam.cz
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 06.06.24 21:38  capitalismo x muerte  (290408)

Muertoviči - sám nevíš co píšeš - Francie směřuje k bankrotu

no, Tabáku, ECB těžko může za to, že české (koňůrové) měnové agregáty rostou jak z divokých vajec... Nebo za to jako můžou Japončíci s Ušáky nebo žabožrouti, že zas vyjeli pod EiFfelovku s traktorama ? To jako fakt... ?
A ČNB nemůže za nic a nic neovlivňuje.... A Rusňák s Michlíkem teda brali těch svých půl mega (nebo kolik) měsíčně za hlídání a výkrm slepic v tradičních trezorech ?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 06.06.24 21:55  Putin  (290391)

Muertoviči - sám nevíš co píšeš - Francie směřuje k bankrotu

Muertoviči, inflace není izolovaná na stát. Píši snad, že ČNB nemůže vůbec za inflaci? Každá centrální banka může za inflaci. Některá méně, jiná více. Česká republika není izolovaná. Za inflaci mohou zejména obchodní řetězce atd. Když máš na potravinách marže stovky %, pak ti inflace poroste velmi rychle. Takže začni se tomu studiu intenzivněji věnovat, abys nepsal takové bludy. Ale tvůj mozek stejně nepochopí, co píši. Tak budeš stejně jako diverzant Mono mlít své nesmysly.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 06.06.24 21:56  Putin  (290391)

Muertoviči - sám nevíš co píšeš - Francie směřuje k bankrotu

Chceš snad tvrdit, že ČNB zvedá ceny potravin? Hm, tak to už jedeš vyšší level. Dubnová meziroční inflace 2,9 procenta je překvapením. Finanční trh ji čekal v blízkosti 2,4 procenta. Za výraznějším než očekávaným zrychlením z březnových dvou procent podle analytiků stálo především zdražení potravin. Nečekají však, že by se vracela inflační vlna z předchozích dvou let, v nadcházejících měsících bude ale pravděpodobně inflace stagnovat kolem úrovně tří procent. To zřejmě povede Českou národní banku (ČNB) ke zpomalení tempa snižování úrokových sazeb.https://echo24.cz/a/HhNEB/inflace-znovu-roste-rychle-vzrostly-ceny-potravin-maso-mleko-zelenina
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 06.06.24 17:51  Kurz  (290407)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

ČEZ byl v té době nejlevnější. Stálým zákazníkům na neurčito to nakonec kazili noví klienti co postupně dostávali stejný tarif, pro které musel ČEZ přikupovat za vysoké ceny.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (7) 06.06.24 18:00  Mono  (290198)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

CEZ nemusel nic prikupovat, kdyz vyrabi. Jen vic zatopil pod kotlem svym uhlim, ktere vytezi ve svych dolech....
CEZ Obchod samozrejme nakupoval za vysoke ceny, kdyz se na vysokych cenach "domluvil" s CEZ Vyroba.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (18) 06.06.24 12:45  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268525)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Nelži furt zmetku. Inflace je tady kvůli bezbřehému moneyprintingu a válce. ČEZu nebo komukoliv jinému se náklady na obnovu zdrojů prakticky zdvojnásobily! Žádná levná energie neexistuje! S dotací nebo bez!
Dosavadní doporučení: přečíst (18)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 06.06.24 14:22  Kurz  (290407)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Kvůli válce nebo EU sankcím?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (11) 06.06.24 17:49  Mono  (290198)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Kvuli valce. Gazprom v ramci ruske pripravy na valku zamerne nenaplnil zasobniky plynu v EU. A pak se mu ruzne rozbijely turbiny a tak nedodaval a nedodaval. Koneckoncu EU nikdy nedala sankce na plyn. Plynova krize byla kompletne pod taktovkou Ruska....
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 06.06.24 17:36  On the road Nejlépe hodnocený autor  (273831)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Kvůli válce samozřejmě. Nebudu po stopadesáté idotum vysvětlovat, že zakrslé mongoloidní houno mělo zůstat doma!
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 06.06.24 18:04  Putin  (290391)

Rohlík zase řve - dej si pár facek

Co tady rveš Rohlíku? Koukej mazat leštit grafy k Fenylkovi na cimru a netravuj zde. Meleš kraviny a vůbec nevíš, kolikáta bije. Podívej na Mony, i ze zákopu na Ukrajině stíhá psát, co se děje na frontě. A píše, že vojska CCCP vítežně postupují vpřed. Právě vyhodil za zákopu 55. granát a omylem zabil další ukáčko.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 06.06.24 18:09  Putin  (290391)

Rohlík zase řve - dej si pár facek

Jak píše správně Mono ze zákopu, dobytek Fialenkovič způsobil svou podporou války na Ukrajině inflaci a tu stále přiživuje nákupem všelijakého harampádí zeleným mozkům, kteří ovšem mají dostatek generálů, ale žádné mužstvo. Jedině Mono, až se vrátí ze zákopu, může jako válečný veterán bránit svůj zákop a i les, aby mu ho Číňani nevzali.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 06.06.24 18:12  Putin  (290391)

Rohlík zase řve - dej si pár facek

Mono - už jsi vyhloubil zákop kolem svého lesa? A sázíš stromy? Pokud ne, tak koukej vyházet všechny granáty, co ti dali ukáčka a pak přileť domů, abys mohl hloubit zákopy kolem lesa a sázet stromy. Potřebuji hodně stromů, až ti les ukradnu. A hluboké zákopy, aby ses nedostal do mého lesa.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 06.06.24 17:56  Kurz  (290407)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

A závazek děj se co děj, ale ty zásobníky budou z 90% plné, i když není dost zákazníků co ten plyn za takovou cenu koupí?V tomto se EU tvářila, že firmy, obce, domácnosti mají neomezený rozpočet na fakturu za plyn.Být to bez nařízení, tak poptávka po plynu rozloží do delšího období jen v nutném množství a ne, že v momentě kdy není se prostě nakoupí jen tak na další rok.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 06.06.24 18:02  Mono  (290198)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Zasobniky se plnily kazdy rok a bez nich to jaksi nejde. A vyprazdnily by se, kdyby byla studenejsi zima.... Nastesti byla tepla.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 06.06.24 14:49  capitalismo x muerte  (290408)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

jasně, i kvůli válce... válka (nebo i pouhá příprava na ni) vytváří dodatečnou poptávku po celé škále komodit. Navíc sankce jsou také kvůli válce, resp. jsou přijaty jako 1 z reakcí na válku.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (18) 06.06.24 13:21  Mono  (290198)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

CEZ zadne zdroje obnovovat nebude, staci mu kdyz dojede stavajici.... Naklady na obnovu zdroju mozna stouply na dvojnasobek, i kdyz o tom dost pochybuji. Ale cena elektriny v CR stoupla na mnohanasobek. To je ten prapuvod CR inflace.
Tak polovinu, tretinu CR inflace ma na svych bedrech CEZ a jeho "suprovy" management.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (18)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (17) 06.06.24 13:55  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268525)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Ulhané mono s praktikami sekčního šéfa ulhané vlády a poskoků jako Lempl. ČEZ za inflaci nenese žádnou odpovědnost! Naopak bezbřehý moneyprinting a zpackaný greendeal a jiná zvěrstva z dílny idiotů jako mono za to mají 100% zodpovědnost!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (17)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 06.06.24 14:56  capitalismo x muerte  (290408)

Wtf sektor s jiné zvěrstva

Monova logika je logika politiků... elektrická utilita může za všechnu inflaci a rotačková hypoteční ČNB v čele s hyperinflačním Michlíkem proti inflaci hrdinně bojuje.
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 06.06.24 16:22  Putin  (290391)

Muertovič - ekonomie

Už máš zkoušky z letního semestru nebo ještě jsi nedokončil zimní semestr? Když nemáš titul, víš velký kulový o ekonomi.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 06.06.24 16:24  Putin  (290391)

Mono - je v zákopu na Ukrajině

Mono je zahrabaný v zákopu na Ukrajině, čůrá tam do flašky a hází kolem sebe granáty. Tak ho Muertoviči neruš. Nebo ti granát z Ukrajiny přistane doma a ustřelí ti péro. Sám víš, jaký je Mono lepák.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 06.06.24 16:29  Putin  (290391)

jen si užívejte bude hůř

Si snad nemyslíte, že výpadek z daní za fosilní paliva stát nebude chtít dohnat jinde. Budete platit všichni za všechno jako mourovatí. Hlavně si kupte elektromobil, tam vás stát teprve natáhne. https://www.novinky.cz/diskuze/ekonomika-stat-zkousi-co-lide-strpi-ministerstvo-resi-mytne-i-pro-osobni-auta-40475181
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 06.06.24 17:34  On the road Nejlépe hodnocený autor  (273831)

jen si užívejte bude hůř

Tenhle stát by měl především ostříhat přebujelý aparát. Furt kdakají o digitalizaci a prd! Zrušení superhrube je taky dar z kovidu a mělo být dočasné. Jenomže oni by v té stagflaci chtěli vybrat víc peněz a populisticky nena$rat lůzu - voliče! Takže tak zkouší hajzIi, kde by to tak prošlo. Vyjádření toho brýlatého houna o milionářích minoritách je totálně k zblití! Fuj!
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (6) 06.06.24 17:52  Mono  (290198)

jen si užívejte bude hůř

No, mne je k zbliti z cenove politiky CEZ a z inflace, kterou CEZ svou cenovou politikou zpusobil. Respektive ji nemalou merou prispel.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (12) 05.06.24 12:41  Fenyl Jméno 'Fenyl' používá stále stejný uživatel  (275168)

Akcie Colt

Jsem ten Colt asi toho 4.5.2024, kdy jsem napsal ten rychlý rozbor fakt začaroval, že od té doby neroste... /vtip/ 04.05.24 23:34 Fenyl Akcie Colt Chybovat je lidské. Predikce zisku na rok 2026 co jsem uvedl ve srovnání s Kobou je ještě bez akvizice Sellier. CZG má nyní 35.157.410 akcií. Pokud byla EBITDA za rok 2023 na úrovni 3104 mil. Kč resp. 88 kaček "na akcii", tak s akvizicí to má být 4300 až 4700 /očekávaný přínos/ resp. 5200 až 5600 /plný přínos/... ovšem zároveň má být vydáno cca 13.000.000 až 15.000.000 nových akcií. "EBITDA na akcii" by se tak "posunula" velmi velmi "hrubým" "nástřelem" na max. cca 110 - 115 kaček. EBITDA "na akcii" by tedy vzrostla až max. o cca 30 %. Colt před routo akvizicí vydělal 57 kaček na akcii a pohyboval se v posledních 2 letech cca okolo ceny 550 kaček (v průměru) což implikovalo P/E cca +- 10. Aktuální cena je 685 kaček. Pokud bych bral průměrné navýšení EBITDA o cca 27 % je to cena Coltu cca 698 kaček. Bude záležet na vykázaném čistém zisku na akcii. Pokud by byla EBITDA "promítnuta" do čistého zisku jako predikovaný i vykázaný zisk v minulosti na úrovni cca 60 % zisk za rok 2024 může být max. okolo cca +- 70 kaček. Ty čísla mohou být velmi velmi variabilní /berte v potaz/ jak dle počtu dodatečně vydaných akcií , tak skutečného přínosu akvizice. Pokud má max. EBITDA vzrůst o cca 30 % a akcie udělaly v podstatě ten samý nárůst o cca 30 % z 520 na 685, tak možná v růstu zbývá "pár šušňů" pro rok rok 2024 a P/E srovnatelné s P/E před akvizicí...cca 10 až 11. Pokud jsem se někde spletl dík za případnou korekci či opravu. Když to uzavřu, tak si myslím, že akviziční vlak už jel... tedy je skoro plně započítán v ceně akcie (tedy jen dle čísel). Nevylučuje to FOMO do nebe.
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 05.06.24 14:27  brucoun  (228967)

Akcie Colt

Colt jsem nakupoval pod 600 kvůli dividendě , která by byla asi 5%. Koupil jsem ho za část peněz z dividend, které jsem v roce 2023 nebyl schopný utratit.Před týdnem jsem ho plánovaně prodal, což mně hodilo 17%. Za týden po rozhodném dni Colt klesne. Počítám, že do konce roku poklesne zase pod 600, což využiji k šortování. A když ne ,tak koupím jiné dividendové akcie. Výběr je velký.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 05.06.24 16:31  Filda  (274263)

Akcie Colt

Ahoj, a máš pár tipů na výběr?F.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 05.06.24 20:26  brucoun  (228967)

Akcie Colt

Moneta, Basf, DB, Daimler, Alianz, A and T, IBM, Exon Mobil, Kokakola, Kofola, E4U.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 05.06.24 05:55  Rup nepřihlášený  (258118)

... jak vzniká záporná cena elektriky

... a proč je to problém?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (11) 05.06.24 11:00  Mono  (290198)

... jak vzniká záporná cena elektriky

Cena systemove odchylky.
https://www.ceps.cz/cs/data#OdhadovanaCenaOdchylky
Sluzby aktivovane CEPS (zasahy, aby se vyrovnala vyroba a spotreba)
https://www.ceps.cz/cs/data#AktivaceSVRvCR
Systemova odchylka (nerovnovaha mezi kontrahovanou vyrobou a skutecnou spotrebou)
https://www.ceps.cz/cs/data#AktualniSystemovaOdchylkaCR
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 05.06.24 10:42  Mono  (290198)

... jak vzniká záporná cena elektriky

Problem je v tom, ze s tou elektrinou je treba nejak nalozit. Jinak by stoupla frekvence site. Urcite si jako stary kus pamatujes, ze stare radiobudiky rizene kmitoctem site v CR za sociku nefungovaly, zpozdovaly se. Kmitocet byl nizsi, nez 50 Hz. Byl nedostatek elektriny.
Popravde nevim, proc se prebytek elektriny neresi tim, ze se necha sit roztocit rychleji. Mozna by to nedavaly turbiny, ridici obvody a tak....
No a ty zaporne ceny jsou dane tim, tu elektrinu nikdo nechce.
Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (13) 05.06.24 11:26  Mono  (290198)

... jak vzniká záporná cena elektriky

Jo, jeste je treba dovysvetlit, jak to vlastne funguje....
1) Obchodnik s elektrinou si odhadne, kolik elektriny budou jeho zakaznici kazdou hodinu potrebovat. (Brzy se to zmeni na kazdou ctvrthodinu) A nakoupi na burze, nebo primo od vyrobce dane mnozstvi. (Uz to je velka veda, jednak odhadnout kolik nakoupit a pak kdy a z jakych kontraktu - rok, kvartal, mesic, tyden, den, ... - to poskladat.)2) Obchodnik CEPS nahlasi, kolik ma na kazdou hodinu nakoupeno (a od koho), vyrobce CEPS nahlasi kolik ma na kazdou hodinu prodano (a to za kazdou elektrarnu, ne jen sumarne...). Spotreba a vyroba musi sedet.
OZE jde uplne mimo system. Ma absolutni prednost pred vsechnou vyrobou a mohou si vyrabet a dodavat, jak chteji.... Ted nevim, kdo ma povinnost to od nich vzit. Byvaly to distribucky. To je slusny prvek nejistoty....3) Pak prijde realita....
Konecni spotrebitele se chovaji trochu jinak, pocasi je trochu nebo vice jine, nez se predpokladalo. To je nejisota na strane spotreby. A pak OZE... To se take predpovida a predpovedi vetsinou vyjdou primerene dobre. Ale sem tam brutalne nevyjdou.... Take muze mit poruchu nejaka elektrarna... Kdyz vypadne jaderka, tak je to velka slupka....
No a CEPS, obchodnici, vyrobci a asi i distributori ten rozdil mezi planem a realitou musi nejak poresit.
Vetsinu poresi obchodnici, vyrobci a distributori, protoze je to vyjde lacineji, nez nechat reseni na CEPS. No a velkych prebytku se pak zbavuji hlava nehlava i za cenu zapornych cen. Nevyresit to a nechat to na CEPS by je mohlo vyjit jeste draze.....
Dosavadní doporučení: přečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (15) 05.06.24 13:50  Alastor Jméno 'Alastor' používá stále stejný uživatel  (290379)

... jak vzniká záporná cena elektriky

Mono, byl jsi někdy na řídícím velíně distributora? V realitě je mnohem jednodušší a levnější z velína řízeně připojovat/odpojovat solární parky než tlumit velké stabilní zdroje jako jsou jaderné elektrárny. Proto OZE a hlavně velké solární parky jsou jeden veliký podvod. Když fouká a svítí moc a elektřiny je nadbytek, tak se řízeně odpojují OZE, aby se rychle vyrovnala výroba se spotřebou a majitelům se vyplácí kompenzace. Všecko na základě zvrácených zákonů na regulaci trhů. Masová podpora a protěžování OZE je energetický i ekonomický nesmysl, podvod na voliče a příklad největšího plýtvání a nesmyslu, jaký z Brusele kdy přišel. Ať žije RVHP 2.0, zkáza Evropy!
Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (13) 05.06.24 14:57  Mono  (290198)

... jak vzniká záporná cena elektriky

Ve veline distributora jsem nebyl a velmi silne pochybuji, ze by OZE nejak masivneji odstavovali. Ono by je to prislo dost draho. Navic, distributora to nepali, ten by solary odepinal jen, pokud by jejich provoz ohrozoval chod distribucky.....
Solary mohou trapit obchodniky s elektrinou, ale ti nemaji na solarniky paky. Tedy pokud s nekterymi neuzavrou smlouvy....
Jaderne elektrarny se samozrejme netlumi, k regulaci sluzi uhelky, vody a precerpavacky....
Panely mozna jsou energeticky a ekonomicky nesmysl, ale CEZ svymi brutalnimi a nesmyslnymi cenami z toho udelal energeticky a ekonomicky smysluplne reseni.
CEZ by mel zostat metal za prosazeni GD v ceskych luzich a hajich.
Nebyt neskonale hamiznosti CEZ, tak je instalovany vykon solaru stale temer na urovnich z doby pred vice jak desitkou let....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 05.06.24 19:42  Putin  (290391)

... jak vzniká záporná cena elektriky

Vnitrodenní trh s elektřinou v Německu zažil toto pondělí velmi volatilní den, kdy se ceny vyšplhaly až na horní limit. Kvůli nižší než původně predikované výrobě fotovoltaik a omezené přeshraniční kapacitě tak ceny dosáhly až 9999 EUR/MWh. Na českém vnitrodenním trhu se ceny během pondělního dopoledne vyšplhaly nejvýše k 300 EUR/MWh, nicméně cena za odchylku se dostala až na 20 tisíc korun.https://oenergetice.cz/trh-s-elektrinou/ceny-elektriny-se-v-nemecku-vysplhaly-az-na-tisice-eur-kvuli-nizsi-vyrobe-solaru?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 05.06.24 19:57  Mono  (290198)

... jak vzniká záporná cena elektriky

Vtipne na tom vsak je, ze systemova odchylka byla v CR v tu hodinu temer nulova.... Takze ta odchylka klidne mohla stat par sussnu. Nekdo, kdo vytvoril protiodchylku, aby se to vyrovnalo se mohl pekne nabalikovat....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 05.06.24 20:00  Putin  (290391)

Mono - ty jsi taky odchylka

Hladám video, kde je Mono v zákopu. Nemůžu ho najít. Koukej mazat do lesa a netravuj zde.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 05.06.24 20:05  Putin  (290391)

Mono - konečně se objevil v zákopu

Mono v zákopu. Konečně dorazil na Ukrajinu a už bojuje. https://rumble.com/v4s4o53-ukrajinsk-armda-zaala-odvdt-na-frontu-dokonce-u-i-mue-s-mentlnmi-diagnzami.html
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 06.06.24 08:12  Stockman  (290398)

Mono - konečně se objevil v zákopu

Komu fandíš? :)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 05.06.24 19:44  Putin  (290391)

... jak vzniká záporná cena elektriky

Už mně zase odblokovali. To jsem ani nečekal. Je vidět, že zdejší trubky málo píší.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 05.06.24 19:45  Putin  (290391)

našel jsem Mono v zákopu na Ukrajině

Jdu ho najít.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (17) 04.06.24 10:54  a.zerro Jméno 'a.zerro' používá stále stejný uživatel  a.zerrozavinacatlas.cz  (265830)

Jen pro upřesnění

Mezi akcionáře energetické skupiny ČEZ, kterou ovládá stát, se zařadila další těžká váha tuzemského byznysu, v řadách velkých akcionářů společnosti se objevila PPF banka. Ta dosáhla v polovině loňského roku na podíl ve výši 1,95 procenta. V závěru prosince banka podle dat agentury Bloomberg držela podíl v ČEZ ve výši 2,09 procenta, což představuje 11,2 milionu akcií. Hodnota balíku by v současnosti byla zhruba 10,6 miliardy korun (HN)
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (17)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 04.06.24 10:52  ten co ví málo Jméno 'ten co ví málo' používá stále stejný uživatel  (209832)

Banky jsou nuda teď se

každý rád dívá na vzestup čezu, ten se teprve nadechuje aby se opravdu rozjel nad tisícovkou. Nečekám moc velké objemy prodejů drobasů, ti co si nevážili akcií čezu a už je dříve prodali a mají před sebou dobu, kdy si to budou jen vyčítat. Politici této vlády už čezu moc ublížit svou chytrostí nemůžou. A každý se koupit, je cena se liší. Ten třetí růst nad 1000 vidím jako rozhodující.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 04.06.24 10:23  Kurz  (290345)

Cena emisních povolenek je nízká

Cena emisních povolenek 75€/t se zdá být nízká, proto se z trhu stáhne v následujících 12 měsících přes 20% z celkového množství.Pro ČEZ je to positivní zpráva. https://oenergetice.cz/emise-co2/emisnich-povolenek-je-na-trhu-dostatek-evropska-komise-jich-stahne-267-milionu-z-obehu
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 05.06.24 04:31  Jirka94535  (222104)

Cena emisních povolenek je nízká

Děkuji všem níže zúčastněným pánům za zajímavé slovní cvičení.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 04.06.24 22:29  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Nezapomen, ze se bude zavirat plno uhelek, tak potreba povolenek asi bude klesat.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 04.06.24 22:41  On the road Nejlépe hodnocený autor  (269328)

Cena emisních povolenek je nízká

Jasně, to se zavřou uhelky a ta energie nám začne padat z nebe, normálně. Němci taky plánovali že? Celej greendeal je jen sprostá loby a hlavně byznys!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 04.06.24 23:20  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

CEZ pristi rok zavira jednu nebo dve. Treba... Jsou drahe povolenky, tak se to nevyplati.
GD je samozrejme byznys a lobby. Uhli, ropa a plyn je samozrejme take byznys a lobby. A my sledujeme souboj jedne lobby s druhou. Ktera nakonec zvitezi je pomerne jiste vzhledem ke zvysujici se nestabilite pocasi a tak. To lidi donuti k akci... Az budou tornada v Evrope pustosit mestecka a mesta a ne jen male vesnicky, tak to pujde raz dva.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 04.06.24 23:30  capitalismo x muerte  (290354)

Cena emisních povolenek je nízká

popisuješ nepochybně Ragnarok...
https://www.youtube.com/watch?v=f7m2pUhjmis
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 04.06.24 23:41  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Kdo s cim zachazi, tim take schazi. Kazdy si muze dat hrnec vody na plotnu a zazehnout plamen. Nejdrive se nedeje nic, pak se voda zacne hybat, hybe se cim dal rycjleji, pak zacne virit, pak bublinky, pak klokotani, pak....
No a se zahrivajici atmosferou je to podobne. Vice tepla, vice klokotani...
Je to jednoduche jako facka. Lidstvo prilozilo pod kotel a ten se zacina ohrivat. Cim dele budou pokracovat, tim hure pro nej.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 05.06.24 00:01  capitalismo x muerte  (290354)

Cena emisních povolenek je nízká

5. jezdec je strach...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 05.06.24 00:18  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Strach muze ochromovat, nebo take vest k zachrane. Kazda mince ma dve strany.
Tedy krome bitcoinu, ten nema zadnou....
Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 05.06.24 01:55  capitalismo x muerte  (290354)

Cena emisních povolenek je nízká

taky může značně odlehčovat od peněz na odvracení konců světa a kupování cesty do nebe... nebo jinými slovy na komfortní a vážený život proroků.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 05.06.24 10:36  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Urcite. Strachem se da dobre manipulovat. Treba boj proti terorismu je toho peknym prikladem. Teroriste rocne zabiji asi tolik lidi, co auta za tri dny, ale hrozba je to ohromna a pomohlo to velmi zorwellizovat svet.
Zmena klimatu neni vymysleny papirovy drak, je to dost silne podcenovana hrozba. Tady se strasi malo, ne ze hodne. Nikomu se nechce do zmeny, ani spickam.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 05.06.24 08:02  On the road Nejlépe hodnocený autor  (269595)

Cena emisních povolenek je nízká

Na seznamu píšou, že jsou agresivní vrány. Tak už to začíná.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 05.06.24 10:44  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Take jsou agresivni medvedi, spatne se vyspali, zima byla kratka.... Pokud tedy nejaka byla.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 04.06.24 14:26  capitalismo x muerte  (290354)

Cena emisních povolenek je nízká

ty jsou fakt superlevné... jak levné kakao, které je na 4 násobku minulých úrovní. Taková hyperinflační hubičková láce jak od solárně-dotačního Bena.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (13) 04.06.24 14:45  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Tak, externality je treba zacalovat. A pak GD bude neco stat a financuje se z povolenek.
Si predstav kolik asi tak bude stat, aby se vsechny budovy do roku 2050 transformovaly ne na nizkoenergeticke, nebo pasivni, ale na bezuhlikate....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 04.06.24 14:55  capitalismo x muerte  (290354)

Cena emisních povolenek je nízká

to je jak Mugabe, když se vypořádával s kapitálem a vůbec funkční ekonomikou. Taky měl pro své křováky plné čapky vznešených důvodů od vykořisťování po drancování místní flóry.
Jak to dopadlo, snad víš. Jestli to tady dopadne líp, je otázka.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 04.06.24 19:54  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Vcera jsi mrmlal, ze fotovoltaika je 3x drazsi nez klasika a ze by se boj mel odehravat v ekonomicke rovine a ne pomoci dotaci.
Povolenky nahrazuji u klasiky externality a to jen castecne, takze mas, co chces. Ferovou ekonomickou soutez....
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 04.06.24 22:30  capitalismo x muerte  (290354)

Cena emisních povolenek je nízká

a co externality těch panelů, když už si chceš hrát hru na pochybné externality ?
Vždyť chudák tráva pod bakelitem panelů nevzkvétá a dokonce chřadne ! Vznešené kolonie starodávného hmyzu po miliardách pod panely úpí. A to ani nezmiňuju těžce zkoušené šneky, kteří musí pod panely neúnosně daleko cestovat za vláhou. Navíc panely tmavé barvy neodráží teplo, čímž přispívají k lokálnímu oteplování.
Proč nedat daň třeba 100 tisíc na panel, ať se tržní podmínky narovnají a naše tradiční flóra a fauna nechť si od stínících panelů oddechne ?
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 04.06.24 23:28  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Nedelej z toho kovbojku. Naopak prinos panelu nad zemedelskou pudou je nesporny. Pobihaji tam zajicci, hupkaji koroptvicky a kosaci. Broucci nejsou decimovani chemickymi koktejly zemedelcu. Zizalky si vrni slasti, motylci poletuji, lucni konici skakaji jak o zavod, cvrcci cvrkaji.... A v noci tu idylku nebeskou osvetluji svetlusky. Husta trava pod panely eliminuje dopadajici teplo vyparovanim vody a brutalne likviduje CO2 a uklada jej milostive do zeme.
Prinos panelu je tak nesporny, ze majitele panelu by meli dostavat zdarma CO2 povolenky, aby je pak mohli prodat majitelum cmoudicich kominu.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 04.06.24 23:08  Ivo  (234251)

Cena emisních povolenek je nízká

Bože to je ale blbost.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 04.06.24 23:20  capitalismo x muerte  (290354)

Cena emisních povolenek je nízká

to řekni těm trpícím včelkám, kterým panely berou vzácná místa ke sběru nektaru... řekni to těm úpícím mravencům a vzácným druhům brouků, kteří se pod panely nemohou tradičně opalovat...
Ty tvůj solární dotační mamon nedojímá.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 04.06.24 23:32  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

Vzacni brouci miluji stin!!!! To nevis ty broucku? Blahodarny stin panelu je tedy pro ne eldoradem a mili broucci se hromadne stahuji na fotovoltaicka pole. Panely je take ucinne chrani pred utoky sykorek a vrabcu.
Panely by mely byt vsude, to by byla krasa.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 04.06.24 14:50  Zbysek ze ZdisraI Jméno 'Zbysek ze ZdisraI' používá stále stejný uživatel  (229035)

Cena emisních povolenek je nízká

Budova bez uhlíku. To je na nobelovku.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 04.06.24 19:49  Mono  (290198)

Cena emisních povolenek je nízká

No to souhlasim. Ale odhlasovane uz to je. Tak je treba take na to vyrat nejake penize. Aby lide prilis nebrblali, tak je potreba dodat tucne dotace. Ze si na ty dotace lide prispeji v cene energii a tak je uz druha vec....
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 04.06.24 10:06  On the road Nejlépe hodnocený autor  (269118)

VW

Při pohledu na VW má jak vidno evropský automotive do elektromobility fantastický nakročeno.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 04.06.24 14:38  capitalismo x muerte  (290354)

VW

ocenění VW je oříšek... zatím vydělává pěkné peníze na kouřových dieselech typu "Admirál Kuzněcov". Jenže s nimi další evropská pětiletka jaksi vůbec nepočítá. A zároveň má naloženy pytle dluhu, pro které jsou kouřové zisky nutné.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (7) 04.06.24 09:25  cudla123  (290342)

Velcí posilují pozice

https://archiv.hn.cz/c1-67329900-mezi-velkymi-akcionari-skupiny-cez-se-objevila-ppf-banka-svuj-podil-pak-posiluje-miliardar-pavel-tykac
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (15) 03.06.24 09:27  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

a ropa nereaguje a je stále za hubičku. Nástupem elektřiny a elektrovozítek bude ropy potřeba stále méně, to je jasný trend.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (15)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 03.06.24 14:32  capitalismo x muerte  (290320)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

a kolik bys chtěl za ropu platit, když se ti za 80/barel zdá za hubičku ? Obávám se, že se ti tvé drahé sny splní, jak vidím na ropě všechny ty trojúhelníky a 16 leté formace a konsolidace...
Abys pak ale na 400/barel nekvičel po regulacích, sociálních stropech a dotacích, ty elektriko.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 03.06.24 14:49  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Já už asi kvičet nebudu moje nové vozítko jezdí převážně na elektřinu z panýlků na střeše.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 03.06.24 15:00  capitalismo x muerte  (290320)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

budeš kvičet za pár let, až se ti panýlky zanesou holubím trusem, čínskou kvalitou v nich vzniknou studené spoje, odejde ti baterka v e-mobilu do věčných lovišť nebo ti zruší dotace.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 03.06.24 16:33  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Za pár let budou německé panýlky zaplacené a koupím si nové, lepší, fotovoltaice zdar a ať nám pěkně svítí.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 03.06.24 16:49  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Je fakt, ze CEZ svou brutalni cenovou politikou pomohl propagaci GreenDealu vice, nez tri kopy marketeru, dotace 100% a prosby politiku.
CEZ proste lidi, co mohli od CEZu uteci, k tomu donutil hrubou silou.
Jen nevim, zda za to od statu CEZ dostane nejaky metal, nebo tak. Mozna ze Fantomas by mohl dostat na Hrade Bileho Lva za uspesnou implantaci GD do mysli ceskeho lidu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 03.06.24 17:10  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268840)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Jestli někdo utekl a má se fajn, měli zrušit WTF idiote!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 03.06.24 17:53  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

WFT nezrusi, alespon ne letos. A pokud bude CEZ zlevnovat moc, tak ani pristi rok.
Ale od Mylose by Fantomas toho lvika urcite za velke zasluhy dostal.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 03.06.24 16:48  capitalismo x muerte  (290320)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

jen jestli mě netaháš za nos... panely se zázračnou návratností a dokonalé e-mobily. Reálný uživatel by si na rozdíl od zasněného trolla jistě uvědomoval i negativa.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (7) 03.06.24 17:23  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Na těch panelech není nic zázračného, vždyť je to jen sklo v hlinikovém rámu a pár kvalitních kabelů, tam se nemá co porouchat a ani zatím ze sousedů s FTV neznám nikoho kdo by s tím měl problém.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 03.06.24 17:19  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Ale pri tech brutalnich cenach CEZu se ty panylky mohou zaplatit pomerne rychle. Behem nekolika let.
U tech e-kar je to vsak s otaznikem. Kdyz baterka vydrzi 200 000 kilaku, tak mozna ano. Ale varujici je, ze US Herz je radeji se ztratou vyradil z flotily, nez aby to tahnul dale... Takze asi teze o nizke cene udrzby oproti klasice neni zas tak pravdiva....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 03.06.24 17:36  capitalismo x muerte  (290320)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

právě... půjčovny e-mobily kvůli vysokým provozním nákladům raději vyřazují a odepisují, ale jasánek Ben se stále rekordně rozplývá. Jsou i články, že e-mobilisti se raději se svými miláčky mazlí v garáži, než aby s nimi jezdili, a jezdí spíš ojetýma kouřovýma dieslama.
A efektivita solárů s nízkou enegretickou hustotou, že se musí sázet na pole místo brambor, pšenice a kukuřice ?
Byl bych rád, kdyby to bylo fakt tak super... ale jen abychom za pár let vítězoslavně neskončili u ropy za 400 dolarů.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 03.06.24 17:50  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Ale ona ta energeticka hustota neni zas tak nizka. Pres 1000 W/m2 neni zas tak malo... No a ony ty solary polim docela pomohou, puda si odpocine od drancovani modernimi zemedelci....
Nejsem si jisty, jestli jsem se nespletl o nejaky ten rad, ale zhruba mi vyslo, ze na pokryti spotreby CR by stacilo cca 1000 km2 pudy se solary. Vzdyt to mas zdibicek pudy asi jako je Praha a kousek. Ony ty povrchove hnedouhelne doly taky nebyly zadna labuz. Krome zemedelske pudy to odnesla i nejaka ty mesta a vesnice...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 03.06.24 18:02  capitalismo x muerte  (290320)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

to by měl rozhodnout trh, jestli ta hustota stačí... pro vozítko na Marsu stačí, pro svícení v kutlochu na Antarktidě stačí taky. Ale pro průmysl, výrobu nebo i domácnosti ?
Trh tomu dává stopku a říká, že je to v současnosti neefektivní. Bez dotací na X úrovních je solár. energetika a e-mobilita tak 3 násobně dražší proti zažitým alternativám.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 03.06.24 18:34  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

No, nerekl bych, ze je to 3x drazsi, mozna o par procent. Ale zase zalezi, jak se to pocita. U uhli, plynu, ropy nejsou zapocitane externality. Kdyz cena nezahrnuje vsechny naklady, tak se veci cenove dost tezko porovnavaji.... Souhlasim s Tebou ohledne e-mobility, to je slepa kolej. U solaru neni problem s hustotou energie, ale s casovym nesouladem mezi vyrobou a spotrebou. Tedy nutnost skladovani velkych objemu elektriny..... To se asi bude resit pres vodik. Jasne, efektivita celeho cyklu je mizerna, ale kdyz bude solarni energie temer zadarmo, tak je to asi jedno, ne?
U premeny slunce-rostlina-uhli-elektrina take neresime ucinnost cyklu....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 03.06.24 17:47  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Ať si každý jezdí čím chce, já přijel se svým plug-inem domů napojil ho do 220V z panýlků a zase ho dokrmím. A věř mi že mě efektivita solárů s nízkou enegretickou hustotou nijak netrápí.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 03.06.24 17:08  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268840)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Tady zase prší idiocie ;))) Až to rozjede Donald proti Číně a ta krouhne drahé kovy do baterek, půjde celá elektrodebiIita hádejte kam. ;) Elektrika zadarmooooohohohohoho muuuuuuhhehehe geg glog :DDDD
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 03.06.24 17:27  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

O jaké drahé kovy které nejsou nikde jinde než v Číně jde, ať se poučím?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 03.06.24 18:00  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268840)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Pro tvé poučení se říká, že přes 90% byznysu se vším, co se potřebuje do baterek, vlastní Čína. Například i v Africe.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 03.06.24 18:32  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Kdo to říká? To je důležité informace ale ty si psal, že Čína krouhne drahé kovy do baterek a mě jen zajímalo o jaké kovy které údajně nejsou nikde jinde na světě jde.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 03.06.24 18:51  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268840)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/rozmach-elektromobilu-muze-zastavit-jediny-vzacny-kov-a-lithium-to-neni/

Třeba tady, říká to Turek a další. Asi to bude pravda nejen s Kobaltem.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 04.06.24 09:09  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Podobné poplašné zprávy se šířily o ropě a plynu a také o uranu a zlatě a se vším si západ poradil a s kobaltem to nebude jiné tak zachovej klid elektromobilita pojede dál.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 03.06.24 17:56  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

No, ona si Cina podchytila dost velkou cast lozisek i mimo Cinu. Ale ono je to jedno. Eletromobilita je mrtva vyvojova vetev. Pojede se na vodik nebo na metan vyrabeny z vodiku.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 03.06.24 09:53  On the road Nejlépe hodnocený autor  (269328)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Kolik ruského plynu a ropy se k nám dováží? Ptám se pro svazáky, co se těší na levné energie.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (8) 03.06.24 10:20  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

To nevím ale koho to zajímá tak si to zjistí. Ale já si říkám proč sem tahat tisíce kilometrů trubkami nějakou černou srajdu, tady ji pracně upravit abych mohl jezdit když sem energie padá z nebe a je ji všude kolem dost a asi si to nemyslím sám když solára a větrníky rostou jak houby po dešti.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 03.06.24 10:42  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Jenze, chce to jeste baterky, vyrobny vodiku a tak. A take snizit spotrebu energie. Ja bych rekl, ze panely budou pomocnym a mozna jen docasnym zdrojem. Tim skutecnym bude, udelat si mala slunicka v elektrarnach.
Treba se toho i dozijeme. Za 30-40 let by mohly byt prve funkcni komercni fuzni reaktory. Pokud se tedy opet neco nezvrtne..... Za 40 let to je uz asi po 70 let....
Ale ono je to podobne jako s AI. Ta take mela po dlouha desetileti nastoupit behem par let. Ale nakonec to vzdy chciplo na nedostatecne vykonnem HW. Treba princip vrstevnatych neuronovych siti je znamy od prelomu padesatych a sedesatych let, tedy uz pres 60 let.
No a u fuze zase, krome teorie, vse stoji a pada na magnetech. Bez dostatecne silnych magnetu to nejde.... Nebo, pokud to jde, tak se nevi jak. Pripadne je jeste druha vetev a ta zase stoji a pada na vykonnych laserech...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (8) 03.06.24 11:19  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

I baterek stále přibývá, dnes většina nových instalací FTV má min. 10kWh baterii, firmy budují velkokapacitní úložiště, každé do provozu uvedené elektrovozítko má další úložiště, ale mně se nejvíce líbí ty úpravy třeba na Orlíku jako přečerpávající elektrárny, pár takových jako Dlouhé stráně by se hodilo
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 03.06.24 11:25  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

To vse je stale malo. Kapacita domacich baterii je nyni asi jako tretina Dlouhych Strani. Na rozumny provoz solaru by bylo potreba, rekneme, petkrat tolik.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (7) 03.06.24 12:46  ben  (277475)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Vím že je to málo ale důležitý je trend a už vůbec nepočítám že bych se k ohřevu vody a topení plynem někdy vrátil
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 05.06.24 10:52  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Ale soucasnou rychlosti se uspokojive kapacity dosahne za 1000 let. To je ten drobny problem. Paratkem mrakodrap nepostavis..... Panely jsou IMHO docasnym resenim, nez prijde pouzitelna jaderna fuze.... A elektromobily slepa vyvojova vetev.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 03.06.24 11:33  Zbysek ze Zdisral Jméno 'Zbysek ze Zdisral' používá stále stejný uživatel  (214037)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Tak Tě pěkně děkuji, srazils mi sebevědomí... Myslel jsem si, co nemám, a ňákej rybníček na kopci toho vyrobí víc než já...
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 03.06.24 12:21  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Celkova instalovana kapacita domacich baterii.....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 03.06.24 10:19  Mono  (290198)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Jednou valka skonci a soucasti pomoci Rusku muze byt, ze od nej budeme lacino kupovat ropu a plyn.
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 05.06.24 11:15  Bizon  (290351)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Můj osobní odhad je ten, že ve společenství OPEC či OPEC+ dojde k nějakému rozhádání, protože fakt je ten, že potřeba ropy se bude jednou snižovat - třeba pomalu, ale bude. A když nebudou takové odběry, tak v OPEC/+ se začně švejkovat ... navíc je tam Rusko, které může zas něco vymyslet, když je ta velmoc. Dovoz ropy do ČR za posledních 10 let je defakto stejný (trochu překvapení pro mě), jen v jeden moment se to ponížilo kvůli Covidu. A právě mě přijde, že se to jednou utrhne (třeba v dalších 10-15 letech). Spotřeba se bude snižovat a nebude dorovnaná více auty/motory obecně. Pomalu se přechází na AKU, kde to jde a více solárů tomu bude napomáhat. A začíná to vždy pomalu a do bodu zlomu se vždy zdá, že to je nemožné .... jenže někde ten bod zlomu vždy je a jeho dosáhnutím jsou změny skokové. Musíme si na to počkat.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 05.06.24 11:19  Bizon  (290351)

Skupina OPEC+ prodlouží své produkční škrty až do r. 2025

Raději upřesním ... s tím dovozem do ČR to byl jen příklad, je jasné, že ČR pro OPEC je bezvýznamná z pohledu ostatních států.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (25) 31.05.24 18:37  On the road Nejlépe hodnocený autor  (275297)

Charita

Mono se tady opět snaží švejkovat a přesvědčit nás, že kdyby si ČEZ hrál na charitu, nemuselo ho neschopné duo Fiala Staňura vysávat přes WTF. Kdo je při zdravém rozumu, chápe, že jediným správným způsobem, kterým si ... měl na zisky sáhnout, je dividenda. A to i přesto, že se to tomu brejlatému komoušovi za pultikem nelíbilo.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (25)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (23) 31.05.24 19:37  Mono  (290198)

Charita

Kdo je pri zdravem rozumu chape, ze stat mel vyrobni cast CEZ davno rozdelit na konkurujici si celky. A uz vubec nemel dopustit, aby CEZ vlastnil i Obchod a Distribuci. Pro zdrave trzni prostredi je pomerne zhoubne, kdyz prodejce a zakaznik patri do spolecneho koncernu....
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (23)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (8) 31.05.24 22:30  On the road Nejlépe hodnocený autor  (272635)

Charita

Stát samozřejmě a) nechtěl, protože ČEZ je dojná kráva. A za b) v tom českém rybníku to má význam asi jako pšouk do uragánu.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (13) 31.05.24 22:51  Mono  (290198)

Charita

ad a) Stat si mohl podrzet vsechny casti rozdeleneho CEZ. A dojit je.
ad b) No evidentne v CR trh moc nefunguje, kdyz vyrobce s jednemi nejnizsimi naklady na vyrobu elektriny v EU a zaroven jeden z nejvetsich expotreru v EU doma osoli ceny tak, ze je v CR nejdrazsi elektrina v EU. Tady neco dost smrdi. Mozna nejake h0uno ve Fantomasovych gatich.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (17) 01.06.24 07:13  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268886)

Charita

Přestaň laskavě lhát o nízkých výrobních nákladech. Každému je jasné, že ČEZ by ceteris paribus měl investovat do obnovy zdrojů. Mimo to eventuální projekt státu je projektem konkurenčním! A na ten si stát může vytáhnout max divi. A co se děje? Neschopní idioti včetně celého nervu i s Lemplem ovšem divi i WTF nestoudně prožerou! Už jsem ti to vysvětloval několikrát. Druhá vlna idiotu chce průmysl zachránit greendealem, který nás, dle tvého přání, vrátí na stromy, aby de afričančata měla dobře. Boh daj viac takýchto cocotou!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (17)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (14) 01.06.24 10:59  Mono  (290198)

Charita

Kazdy by mel investovat do novych zdroju. No a CEZ vetsinou stejne vyplaci 100% zisku. Posledni dekadu to snad nikdy nebylo pod 80%. A naklady ma CEZ nizke oproti konkurenci, mohl tedy klidne dat nizsi ceny nez konkurence, on vsak dal vyssi a pak place, ze plati WFT.
A jeste mi vysvetli, jaky ma smysl napalit ceny a cely zisk odvest bud na WFT nebo na divi? Vzdyt si tim podtrhava budouci zisky a tedy moznost vydelat si na obnovu elektraren, ne?
Kdyby CEZ nasadil nizke ceny, lide by si neinstalovali fotovoltaiky, podniky by nezaviraly vyrobu, neprechazely na jiny zdroj energie, nezavadely uspory. CEZ pak bude vydelavat mene a mene naspori na investice....
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 01.06.24 11:05  On the road Nejlépe hodnocený autor  (272635)

Charita

ČEZ vyplácí 80 - 100 % na návrh majora, který má děravý státní rozpočet. Debatu o tom, proč ČEZ nestavěl, solárním podvodu, riskantnim podniku dostavby bez záruk s tebou znovu otvírat nebudu. Jaký je smysl greedealu mamlase? Ochrana průmyslu jo? Na jaké zdroje asi tak průmysl přejde? V létě na FV a v zimě na dynamo?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (15) 01.06.24 15:23  Mono  (290198)

Charita

Prumysl prejde na plyn a pozdeji na vodik....
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (15)
Vaše doporučení:
přečíst (10) 02.06.24 08:03  On the road Nejlépe hodnocený autor  (274310)

Charita

Určitě a ty přejdeš na jiné prášky.
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 01.06.24 11:19  On the road Nejlépe hodnocený autor  (272635)

Charita

Sledujte monovu ekvilibristiku. Greendeal je fajn. Firmy a lidi musí zavést úspory, stát bude mohutně dotovat vše, co se jen tváří jako zelené. K tomu dopomáhej ČEZ, který elektriku bude prodávat levně, aby lidi ty úspory nezaváděli. :DDDDD A ještě by možná stálo za zváženou žalovat zneužití postavení státu jako majora v odsavání prachů z ČEZ prostřednitvim WTF na jeho konkurenční projekt dostavby. Hm? :) Je to trochu přes ruku, ale na ty hovádka jako mono, Lempl a Péťa se musí od lesa
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 01.06.24 06:44  pavelpetr  pavelzavinaccentrum.cz  (271037)

Charita

Mono: Udělat z celku dva konkurující celky je skvělá myšlenka.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 01.06.24 10:52  Mono  (290198)

Charita

Proc dva? Vyrobu rozdelis na tri subjekty a das stranou Distribuci a Obchod. To mas pet subjektu.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (14) 01.06.24 07:25  On the road Nejlépe hodnocený autor  (268886)

Charita

Jj, mono tady pravidelně vytahuje, jak jednou kdosi mohl koupit levně z Polska nebo odkud... Řekl bych, že Poláci se svým uhlím a plánovaným rozkročenim se do jádra ani Slováci s novou jaderkou ani Němci prostě selským rozumem asi výrazně levnější jednoduše být nemůžou. I Šnobr rozdělení připouští. Já bych to nedělal. Skutečně to postrádá význam. A s tím, jak se vláda chovala a vyjadřuje o minoritách, nikdo nemůže mít důvěru, že by případně rozdělení proběhlo férově!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (14) 01.06.24 11:01  Mono  (290198)

Charita

Rozdeleni CEZ je nevyhnutelne.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (14)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 01.06.24 11:09  On the road Nejlépe hodnocený autor  (272635)

Charita

To je samozřejmě taky lež. Přijde jinej šašek a nic dělit nebude. A s ohledem na výše uvedené, to jaksi stejně postrádá smysl, že?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 03.06.24 07:59  pavelpetr  pavelzavinaccentrum.cz  (271037)

Charita

On the road, máme odlišnej slovníček, myšlenkovej sled je stejný.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 01.06.24 15:16  Mono  (290198)

Charita

Bures chtel take delit, ale Mylos drzel nad Fantomasem ruku, tak se delit nemohlo. A pak, temer vsechny energetiky se uz davno rozdelily. Je to vseobecny trend.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (12) 31.05.24 18:57  Rup nepřihlášený  (258118)

Charita

... WFT se odehrálo všude v Evropě.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (12)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (16) 31.05.24 18:43  On the road Nejlépe hodnocený autor  (275297)

Charita

Lidé jako mono a Fiala jsou schopní vám vysvětlovat, že houno v gatích vás spolehlivě zahřeje a po$rat se, je nejlepší, co můžete udělat.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 31.05.24 21:42  Rup nepřihlášený  (258118)

Charita

... pěkný věcný příspěvek. To je radost číst.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 31.05.24 22:19  On the road Nejlépe hodnocený autor  (275297)

Charita

Na houna a diletantství se věcně nereaguje.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (10) 31.05.24 22:36  On the road Nejlépe hodnocený autor  (272635)

Charita

Jako Péťův památný projev nebo jiné ú$ery o milonářích v řadách minorit. To je pošušňání.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (15) 31.05.24 17:21  gip  (290275)

NATO hrotí na hranu konfrontaci s Ruskem.

V případě války kanon futr dodají podžtašky z Pobaltí,Polska a zdejší parta oni dodají techniku,snad poradce, tak si držte klobouky a líbejte pokorně kotníky těm co Vás drží z pozadí u moci.
Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (13) 31.05.24 18:24  On the road Nejlépe hodnocený autor  (275297)

NATO hrotí na hranu konfrontaci s Ruskem.

Jsem zvědav, jak to bude Pů vysvětlovat doma, že se taky Ukrajina konečně legitimně může agresorovi bránit. Chodit tam z bezpečného území jak do sámošky je supr.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (11) 02.06.24 09:10  Stockman  (286717)

Rusko hrotí na hranu konfrontaci s NATO

Od doby, kdy zabrali Krym a začali vyhrožovat jadernými zbraněmi.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 31.05.24 18:03  Mono  (290198)

NATO hrotí na hranu konfrontaci s Ruskem.

Nebyl to nahodou Macron, ktery byl prvni, kdo rekl, ze by tam poslal vojaky?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 31.05.24 13:36  Fenyl Jméno 'Fenyl' používá stále stejný uživatel  (290235)

Akcie Colt

Píši to už podruhé... Tak jsem možná ten "FOMO" překotný růst tím svým "rozborem" ze dne 4.5.2024 asi nějak utnul... a to FOMO krapet zastavil... od té doby ani kačka nahoru /píšu to jako vtip - né Jatoříkal - pro Zbyška/ 04.05.24 23:34 Fenyl Akcie Colt. Chybovat je lidské. Predikce zisku na rok 2026 co jsem uvedl ve srovnání s Kobou je ještě bez akvizice Sellier. CZG má nyní 35.157.410 akcií. Pokud byla EBITDA za rok 2023 na úrovni 3104 mil. Kč resp. 88 kaček "na akcii", tak s akvizicí to má být 4300 až 4700 /očekávaný přínos/ resp. 5200 až 5600 /plný přínos/... ovšem zároveň má být vydáno cca 13.000.000 až 15.000.000 nových akcií. "EBITDA na akcii" by se tak "posunula" velmi velmi "hrubým" "nástřelem" na max. cca 110 - 115 kaček. EBITDA "na akcii" by tedy vzrostla až max. o cca 30 %. Colt před routo akvizicí vydělal 57 kaček na akcii a pohyboval se v posledních 2 letech cca okolo ceny 550 kaček (v průměru) což implikovalo P/E cca +- 10. Aktuální cena je 685 kaček. Pokud bych bral průměrné navýšení EBITDA o cca 27 % je to cena Coltu cca 698 kaček. Bude záležet na vykázaném čistém zisku na akcii. Pokud by byla EBITDA "promítnuta" do čistého zisku jako predikovaný i vykázaný zisk v minulosti na úrovni cca 60 % zisk za rok 2024 může být max. okolo cca +- 70 kaček. Ty čísla mohou být velmi velmi variabilní /berte v potaz/ jak dle počtu dodatečně vydaných akcií , tak skutečného přínosu akvizice. Pokud má max. EBITDA vzrůst o cca 30 % a akcie udělaly v podstatě ten samý nárůst o cca 30 % z 520 na 685, tak možná v růstu zbývá "pár šušňů" pro rok rok 2024 a P/E srovnatelné s P/E před akvizicí...cca 10 až 11. Pokud jsem se někde spletl dík za případnou korekci či opravu. Když to uzavřu, tak si myslím, že akviziční vlak už jel... tedy je skoro plně započítán v ceně akcie (tedy jen dle čísel). Nevylučuje to FOMO do nebe.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (9) 31.05.24 12:15  Welsh  (241628)

Akcie ČEZ

Tak nám to vypadá, že se cena konečně zastavila před 950. Sám jsem zvedav jestli to bude formace medvědí vlajky

PS: Nekdo tu psal, že ze sebe nepotřebuje dělat legendu v evidentní narážce. Nevíte, kde je Martik2020? Už měsíc jsem ho tu neviděl. Jeho invektivy mi zde chybí.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 31.05.24 14:01  Mono  (290198)

Akcie ČEZ

Asi ma ban, nebo v katalogu vybira nove medi, pripadne loudi ve Sporce, aby mu opet poslali dopis o divi.....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 31.05.24 15:14  Rup nepřihlášený  (258118)

Akcie ČEZ

... možná R.I.P., má na to věk.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 31.05.24 14:13  uhlo v Africe  (290269)

Akcie ČEZ

Martík z Čeladné je zaligrovaný v ústavu a těší se na každodenní skotské střiky a gumoléčbu.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 31.05.24 08:32  On the road Nejlépe hodnocený autor  (266078)

Dluhopisy

Proč vlastně plešoun jako řádný hospodář nekoupil taky dluhopisy? Hm?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 31.05.24 10:22  Mono  (290198)

Dluhopisy

Za co by je koupil? Myslis ze CEZ ma volnou kes, kdyz si musel od statu pujcit desitky miliard na burzovni zaruky, aby nezkolaboval?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 31.05.24 12:55  On the road Nejlépe hodnocený autor  (275297)

Dluhopisy

Jo, když má na placení WTF a 100% dividendy.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 31.05.24 14:02  Mono  (290198)

Dluhopisy

Na vyplatu divi si CEZ casto pujcuje penize....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (7) 31.05.24 13:00  On the road Nejlépe hodnocený autor  (275297)

Dluhopisy

A záruka, to se taky vrací, když už není potřeba v takové výši, páč elektrika šla dolů.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 31.05.24 14:03  Mono  (290198)

Dluhopisy

No tak vrati zapujcene penize statu, ne?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (9) 31.05.24 16:21  x123  (290273)

Dluhopisy

Idiot Mono...Samozrejme, ze penize zapujcene od statu vratil. On to totiz stat pujcil s urokem. Za dalsi, nekdy je vyhodne si na vyplatu dividendy pujcit, ale to by asi na tebe bylo prilis slozite. Benes jako radny hospodar nejenze mohl klidne dluhopisy koupit, ale mohl i pres investicni divizi klidne vykazat i tu investici do Gasnetu a do terminalu na plyn v Holandsku. Kdyby se chtelo, tak mohl se Stanjurou vytrit p..l uplne stejne jako banky.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (11) 31.05.24 16:31  Mono  (290198)

Dluhopisy

No, vratil je, tedy za ne nemuze koupit dluhopisy. No, jasne, muze byt vyhodne si na divi koupit, ale asi nebude vyhodne si pujcit na nakup dluhopisu.
Tak Fantomas se zcela jiste mohl WFT zcela vyhnout, stacila malickost a to patricne snizit ceny elektriny....
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:


Diskuze Akcie ČEZ, další stránky: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

Odkazy k diskuzi Akcie ČEZ

Akcie ČEZ - zdrojová stránka k tématu diskuze Akcie ČEZ.

Zasílání Denního souhrnu názorů na Akcie ČEZ e-mailem.

Přidat názor - vložte vlastní názor, doporučení, hodnocení nebo zkušenost k tématu Akcie ČEZ.

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  671.00  -0.45% 
 ČEZ  955.50  +0.84% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 117.50  +1.78% 
 GEN DIGITAL  570.00  +1.79% 
 GEVORKYAN  254.00  +0.79% 
 KOFOLA CS  297.00  +0.68% 
 KOMERČNÍ BANKA  775.00  +2.38% 
 MONETA MONEY BANK  98.50  +1.03% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  -0.27% 
 PHOTON ENERGY  44.00  +0.46% 
 PILULKA LÉKÁRNY  146.50  -8.44% 
 PRIMOCO UAV SE  805.00  +0.63% 
 VIG  728.00  +0.28% 
Komodity online
 Ropa 79.89 USD 06.06   
 Zlato 2372.95 USD 06.06   
 Stříbro 31.28 USD 06.06   
 Káva 233.10 USD 06.06   
 Cukr 19.27 USD 06.06   
 Bavlna 75.49 USD 06.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.