Akcie ERSTE BANK - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ERSTE BANK - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

určitě nečíst (5) 13.08.2019 09:57  Ex  (197178)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Z celkové sumy 870 mld. Kč co mají naše největší banky uloženy u ČNB má nejvíc 370 mld. kč uložena KBC přes ČSOB a hned na druhém místě je naše Erstebank. Manipulátoři s kurzem jen využili dávno známou skutečnost, že Erste tvoří rezervu na budoucí Rumunské daně a o ni snížila zisk a dost ponížili její kurz. Teď máme šanci se zásobit relatívně lacinými akciemi s tím že až sama Erste podpoří růst svých akcií budeme moci realizovat slušný zisk kolem 20% jen na růstu ceny akcií. K tomu by měly napomoci 3 skutečnosti: 1) rozpuštění rezerv, 2) předbežně odhadovaná dividenda 1,5€ a 3) až 10% možnost odkupu schválená valnou hromadou. Věřím, že sama Erste odstartuje růst a pokud bude chtít tak jej utne někde na vrcholu. Vše je otázkou časového rozložení. prudký skok nahoru až o 200 kč a jen pomalý prodej na vrcholu. Ovšem tuto operaci očekávám až na jaře. Zatím můžeme využívat řízené volatility akcií s amplitudou do 30 kč na obě strany od průměru.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 13.08.2019 20:24  rufus Jméno 'rufus' používá stále stejný uživatel  (204023)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Já tomu nerozumím...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 13.08.2019 10:12  stas  (192449)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

ČNB by je měla donutit, aby si banky prachy uložily v zemi jejich matek, kde je samozřejmě záporná sazba. Na hloupost a nečinnost ČNB tak doplácí daňový poplatník. Z těch zbytečně vyplacených úroků by bylo na pokrytí sociálních služeb i valorizace důchodů. Zbytek peněz zainvestovat. Netřeba zavádět nesmyslnou bankovní daň, když se jim tam válejí prachy na chodbě.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 13.08.2019 10:48  Ex  (197178)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

ČNB nemůže jinak. Ty úroky vyplácí jen proto aby tyto intervenční koruny nezačaly náhle odcházet, protože by tak prudce oslabily korunu a ČNB by vytvářela reálnou ztrátu a tak by jim to mohla měnit až nad 27 Kč/€ a více. Navíc uložení eur u domácích centrálních bank v eurozoně by bylo úročeno -0,4%, to znamená že by za uložení doma v eurech ještě musely platit a tak mají vlastně profit  na euru 2,4%. ČNB spoléhá na to, že eventuálním přijetím eura se uložené koruny rázem změní na euro a jí zůstane k dispozici najednou 2 bil.Kč devizových rezerv uložených  v eurech, které může dát státu k dispozici. Zbývající 1,3 bil. Kč devizových rezerv v dolarech a jiných měnách bude bohatě stačit. Takto můžeme okamžitě vynulovat státní dluh a postavit i třeba oba jaderné bloky v Dukovanech a Temelíně což je vlastně senzace. Musíme jen doufat že po volbách se něco změní a skutečně příjde vláda rozumu a odborníků, kteří se současnou situací budou chtít něco dělat. Přichází doba bezhotovostního placení a útěku do zlata. Při placení v obchodech pak bude úplně jedno zda to bude v eurech a nebo korunách či bitcoinech. Jak koruna, tak bitcoin jsou ekvivalentem hodnoty a jsou kryty jen důvěrou v tyto měny. Během krátké doby mohou ztratit svoji hodnotu až na 0.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.08.2019 12:46  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... ČNB NEMUŽE dát státu k dispozici 2 bil.Kč devizových rezerv uložených  v eurech. Členové eurozóny tohle dělat nemohou, zničilo by to euro.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.08.2019 13:02  Ex  (197178)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

No ptal jsem se na to na Parlamentbích listech jak Rusnoka, tak dokonce i prezidenta. Raději vůbec neodpověděli a na odpověď se dosud čeká. Není to tak jednoznačné. Museli by to započíst do bilance kvantitativního uvolňování ECB a nebo ne ? Právě mi není jasné jestli by ty uložené peníze zahraničních interventů u ČNB ve výši 870 mld. byly vyměněny v rámci přijetí eura a nebo by je musela před tím ČNB vyměnit za eura na úkor devizových rezerv a to zafixní směnný kurz.Pak ale celá ta šaškárna s devizovými intervencemi byla jen obyčejná zlodějna na českých občanech.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 13.08.2019 13:08  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... už jednou pochop, že jediné, co může ČNB s těmi vytisknutými rezervami nakonec udělat, je zničit je. Nemůže je dát do rozpočtu státu ani před přijetím eura, zničilo by to korunu.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 13.08.2019 13:19  stas  (192449)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Nenene, já bych rozhodně ty peníze neničil, protože bych za ně nakoupil to zlato z let devadesátých. To zlato se prodalo virtuálně, tak proč ho tedy nenakoupit stejně za virtuální peníze? A za zbytek koupit tu zrezlou platinu ze Slovenska. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.08.2019 13:48  Ex  (197178)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Stas má pravdu, ty peníze byly virtuální jen v době jejich natištění v korunách. V okamžiku když je někdo koupil se staly reálnými eury a dolary či dalšími měnami. Tím jak šel čas a ubývalo intervenčních korun mizela postupně hrozba že někdo bude chtít ty své intervenční koruny okamžitě vyměnit zpátky na eura. Vždyť z těch 2,4 bil. Kč je už u ČNB uloženo jen 870 mld. Kč a většina už odešla či byla zainvestována. Mám pocit že učená ekonomika jakou tiu hlásá RUP je nesprávná a Singr byl první, který ukázal že jsou to jen dogmata sice přijatá na základě špatných zkušeností s inflací ale záporné úrokové sazby v ECB  spolu s kvantitatívním uvolňováním ve prospěch nejslabších zemí jsou také novinkou a experimentem. A kdyby tu u nás nebyla kupa intervenčních korun tak by ČNB mohla postupovat také jinak. Držet 0 úrokové sazby a peníze do hospodářství pouštět třeba postupným skupováním státního dluhu ve výši dnes vyplacených úroků-na uložené peníze. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.08.2019 14:43  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... já nehlásám vůbec nic. Jen popisuji skutečnost. Ty koruny jsou stále virtuální, je to jen (existující) číslo v rozvaze ČNB. Ve výsledku bude to číslo opět vynulováno. Někdo si ty virtuální koruny koupil za eura (=půjčil eura ČNB) a jednou bude nutné všechna ta eura vrátit, vzít si virtuální koruny zpět a to číslo v rozvaze smazat. Bude to postupný víceletý proces. Je to dogma, se kterým trh počítá, je to čistě vztah mezi věřitelem a dlužníkem. A eventuální přijetí eura na tom nemůže nic změnit, ECB není bIbá, ta by nám ty virtuální koruny pěkně započítala. A bylo by to fér.

... prostě, ČNB musí stále mít ty prostředky, které si půjčila z trhu, aby je mohla vrátit svým věřitelům. Nemůže je utratit, může je jen investovat do likvidních aktiv, což činí.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 13.08.2019 14:53  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... a jen na okraj, investice do aktiv dává ČNB výnos, a tento výnos je příjmem státního rozpočtu. Aspoň tak to má FED, a já předpokládám, že ČNB to má stejně.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 13:28  O2  (198442)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Jakým způsobem FED dělá z vlastního výnosu (FED není statní organizace), statní výnos? Můžete mi prosím popsat mechanizmus.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 13:39  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... je ze zákona povinen odeslat výnos státu. Takže ten způsob je prostý převod.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (3) 14.08.2019 14:05  O2  (198442)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Tak to je novinka, můžete mi prosím poslat text zákona, ustanovení, či něčeho, co potvrdí Vaše tvrzení.

 

P.S. Konečně jste začali mluvit na správné téma, ale jak je vidět, jste jen na počátku a plavete v tom všichni (což není nic hrozného, ba naopak, jste na správné cestě, ale potrvá to roky).

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 14:10  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... proč mě hned osobně napadáš, urážíš, chováš se nadřazeně a povýšeně? Pokud nedokážeš, nebo nechceš, psát věcně, nepočítej se mnou.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.08.2019 14:24  O2  (198442)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Nenapadám. Pokud jste to vzal jako urážku, udělá jste chybu.

Jinak problematiku, o které píšeme, nejde popsat rychle a přehledně. Navíc člověk musí byt dostatečně připraven, pro pochopení (ekonomická VŠ a fungovaní v oboru není dostatečné - tam se o tom nemluví).

Ptám se znovu, jak FED předává výnosy? Není to vůbec triviální otázka (zkoumaní Vás nejspíš převede na jinou úroveň pochopení).

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (2) 14.08.2019 15:04  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... chováš se povýšeně, což je urážlivé. Krom toho jsi k věci nic nenapsal, tak běž úkolovat svou kočku, debata probíhá jako výměna názorů, já jsem názor dal, Ty jsi nedal nic, jen poučování bez věcného obsahu. Debata není jednosměrka.

... a pokud chápeš debatu jako nějaké přesměrování mého pochopení, tak je to jednak Tvoje nepochopení co je debata, a především je to opět zcela bezzubé, protože Ty nic věcného a faktického neuvádíš. 

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 16:50  O2  (198442)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Takže uvádím – fed nemá přímou cestu pro přesměrování výnosů vůdčí státu (USA) a formálně takové přesměrování ani není předpokládáno.

Chyba v této věci znamená, že nerozumíš základům. Otázka nebyla ponižující, ale vzdělávací a nesměřovaná velice přesně (kdybys to začal zkoumat, přišel bys na to sám a možná i na mnoho dalších zajímavosti).

 

Jestli tě to ponížilo? To je tvoje věc.   

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.08.2019 19:14  horsky vlak  (204059)

Aktuálně

C má oporu lehce pod 50 USD, otázkou jak budou reagovat Evropské akcie...????

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.08.2019 18:50  horsky vlak  (204059)

Stačí se podívat co nakupuje na long

Mistr BUFF a ten už dávno transformoval....

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.08.2019 18:39  horsky vlak  (204059)

Za vodou se vyprašuje ve velkém...

Hlavně bankovní sektor jde pod vodu a mužeme se připravit ještě na pár procentíček.  Vlak nabral rychlost s kopce, klasika. Cestující nevěří horske rychlosti....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 18:42  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Za vodou se vyprašuje ve velkém...

... tak to EB zítra již poroste, že.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.08.2019 18:47  horsky vlak  (204059)

Za vodou se vyprašuje ve velkém...

Každý má své oblíbené koně. Jak se říká, každý chvilku tahá pilku. Stačí se podívat na objem obchodu. Třeba i u bank...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.08.2019 18:27  horsky vlak  (204059)

krize se rozjíždí.

Kdo má zkušenost ví jak obchodovat. Jedeme dolu, ale i nahoru?????

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 18:28  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

krize se rozjíždí.

... a Ty máš zkušenost?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 17:16  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... okay, já mám názor, že FED výnosy ze svych investic je povinen odvádět do rozpočtu USA, což jsem přesvědčen, že tomu tak je. Ty máš názor opačný. Nicméně, tuto skutečnost jsem uvedl pouze na okraj, neboli pod čarou, protože je to pouhá marginálie, technikálie, která nemá žádný vliv na fungování FEDu. FED by fungoval naprosto stejně v obou případech.

... opět se urážlivě povyšuješ, ve své povýšené formulaci posledního odstavce, který silně zapáchá osobní linkou a nemá nic společného s věcnou debatou. Já debatuji FED, Ty neustále spekuluješ o mé osobě.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 17:31  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

https://www.investicniweb.cz/news-2015-2-12-fed-ziskova-firma/

Zdroj: Pragmatic Capitalism
Jak ukazuje rozvaha Fedu z výroční zprávy za rok 2013, banka každoročně vrací většinu svých zisků americké vládě. V roce 2013 poukázala vládě 79,633 miliardy dolarů, v roce 2012 to bylo 88,418 miliardy dolarů a za posledních deset let suma poukázaná vládě USA přesáhla 500 miliard dolarů.
Fed jako nejziskovější firma světa? Umí vydělávat stovky miliard

Americká centrální banka poukáže vládě USA každoročně desítky miliard dolarů. Za posledních deset let jí takto odevzdala už přes 500 miliard.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 17:33  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... vida, ani jsem nevěděl, kolik to je. Pro státní rozpočet USA to marginálie není.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 17:45  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

... earnings remittances to Treasury

https://www.investicniweb.cz/Files/40927-fed-rozvaha-2/

2012: $88.4 miliard

2013: $79.6 miliard

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 15:12  rufus Jméno 'rufus' používá stále stejný uživatel  (204056)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Mně by se líbilo i ''bezzzubé.''

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 13.08.2019 14:03  On the road  (204001)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Jo, centrální banka to může podělat, ale ty to prosím tě nech bejt. Ne, zlaty standard znovu nebude. Ano, cena aktiv bude vysoká, ano v případě opravdu pruseru se jich nenažereš stejně jako zlata. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 13.08.2019 13:47  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... pak bychom skončili jako Zimbabwe.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 13.08.2019 14:09  On the road  (204001)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Chlapci jsou naložení ve zlatě. To je celé. 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 13.08.2019 10:59  On the road  (204001)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Ty si taky dobrý patlal. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (2) 13.08.2019 13:07  Ex  (197178)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Já jsem patlal protože jsem to nikdy nestudoval a nikdo mi nechce odpovědět jak to vlastně s tím přechodem na euro je. Zda národní banka musí mít na přechod na euro své vlastní devizové rezervy aby mohla vyměnit koruny za eura (o tom třeba na Slovensku dost pochybuju) a nebo se vymění celá penežní zásoba v Kč za nově natištěná eura. Tak mi to prosímtě vysvětli. Všichni jsme neměli příležitost studovat na Klausově Sorboně.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 13.08.2019 13:14  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... a jakpak to, že Ti nikdo nechce odpovědět? Já jsem Ti odpověděl. To, co píšeš, jsou nesmysly. Nenajdeš žádnou zkratku, tak jako ČNB vytvorila rezervy z ničeho, zase je nakonec MUSÍ zničit. Je to velmi prostinké. A krom toho, o jaké Klausově Sorboně to klevetíš?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 13.08.2019 13:23  On the road  (204001)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Není to poprvé, co se to tu od Ex objevilo. A není to bohužel naposled.

Možná by Ex pomohlo, kdyby se vrátil k modelu zlatého standardu ve kterém by všechno zlato z centrální banky zmizelo. Ale bojím se, že i to je pro něj chabé. Ten člověk nechápe princip a důvod proč s tímto může nakládat právě a jen centrální banka. A mám dojem, že tady to chápeš jen ty a to je pro mě taky slaba náplast :))) 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 13.08.2019 13:35  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... přitom to vlastně není vůbec složité. Tržní síly tohle vytváření biliónů tolerují jen proto, že vědí, že to nejsou zcela normální peníze, a že tu s námi budou koexistovat jen dočasně, i když ta dočasnost může trvat dost dlouho. Anebo jinak řečeno, monetizace státního dluhu spolehlivě zničí měnu země, potažmo ekonomiku země. Dokonce ani nelze ty peníze do rozpočtu půjčit. Skutečně je to tak jak píšeš, je to zcela a jen v režii centrální banky západního typu, to je nepřekročitelný Rubikon. A krom toho, žádné euro nikdy nepřijmeme, taková hrůza nás nečeká.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 13.08.2019 13:30  On the road  (204001)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Ovšem Rupe, ve výsledku nezřízemý tisk a růst státního dluhu povede k Vymaru a ne Vývaru a vyjde to s tou úhradou dluhu  z rezerv nastejno a karty se rozdají znovu. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 13.08.2019 13:43  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... jednak se bude tisknout stále, čistě i proto, že hodnota ekonomiky světa prostě roste díky lidskému umu, a tomu musí odpovídat peněžní zásoba. Nicméně, jistě, tiskne se o něco více, aby se mohl nepříliš bolestně, plíživě, umazávat nesplatitelný dluh. Ale není to nezřízené, nýbrž řízené. Může se to vymknout? Může. Ale nemusí. Jsem stoik. Vynález peněz krytých jen důvěrou je největší vynález lidstva. A lidstvo se toho nikdy již nevzdá. Neexistuje plnohodnotná náhrada.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 13.08.2019 15:24  stas  (192449)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

FED natiskl mraky peněz a proč, když ve skutečnosti se dostalo na trh pouze zlomek této sumy natištěných peněz? To samé platí i o ČNB, kde v koloběhu je zlomek těchto bankovek a na mě to působí jako velká lež, že by někdo o své vůli tiskl peníze na sklad, které se nikdy neupotřebí? Možná, že ty peníze slouží některým zahraničním šmejdům, aby zde mohli svévolně prát prachy. Jak si mohou dovolit překlopit peníze do virtuální měny a ještě na tom sprostě vydělávat, to se mi nad tím tedy pozastavuje mozek?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 13.08.2019 15:36  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... FED natiskl spoustu virtuálních peněz a koupil za ně dluhopisy. Tím se ty virtuální peníze dostaly do trhu. Následně FED držel ty dluhopisy do maturity a od emitentů inkasoval jistinu, následně smazal ze své rozvahy ony virtuální dolary. Tím vším zajistil likviditu (světového) finančního systému a Bernanke tak zachránil den. FED není firma jejímž cílem je zisk, FED je instituce, která se stará o chod bank a finanční systém. To udělal.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 13.08.2019 16:28  stas  (192449)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

To máš sice pravdu, ale to nemění nic na mém faktu, že šlo na trh pouze necelých 0,5 bil. USD z té přehršlé ražby peněz, která byla více jak 4x násobná. Takže logika velí, co tam ti m@goři dělají s tolika penězi, když si ani neumějí spočítat, kolik jich vlastně bude třeba? Ta ražba byla víceméně mediální a skutečný počet byl dozajista mnohokrát menší! To samé platí i o ČNB, která motá údajně vytištěné peníze s ostatními dohromady a dělá v tom akorát bramboračku. Není mi jasné, jak odlišuje špatné peníze od těch dobrých, ale zřejmě to bude ražbou, která je číselně onačena, ale ty prachy zaručeně nesmí na světlo, takže tam leži v neustálé tmě a těší se, až jim přijde posvítit červený kohout.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 13.08.2019 20:25  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... odlišuje je pouze počtem. Jinak jsou to zcela reálné a stejné koruny. Bramboračku v tom děláš jen Ty.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.08.2019 02:32  stas  (192449)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Pokud má ČNB přes 70% HDP devizových rezerv na skladě z druhotných surovin, tak by se měla spíše přejmenovat na Sběrné suroviny, aby to vystihovalo pravou podstatu věci jejího podnikání a hlavně její přínosnou funkci pro obyvatelstvo. Ty prachy nemají stejnou hodnotu, protože nesmí na trh, jinak by začala kolabovat koruna a ČNB mohla by protiústavně likvidovat obyvatelstvu úspory. Jsou to jako bitcoiny. Všichni o nich vědí, že existují, ale reálná cena je nula, protože jsou podloženy nulou. Nějakým objemem peněz je vyjádřena i hodnota HDP daného státu vůči dolaru. Pokud se vytlačí více peněz a dají se do oběhu, tak zákonitě musí hodnota platidla klesnout vůči dolaru v daném poměru. Jsou to spojené nádoby. V ČR je v oběhu cca. 500 miliard Kč versus 3 biliony Kč na skladě v ČNB. FED měl koncem roku 23% HDP dolarů a i jiných šmejdských měn na skladě a povídali, že to procento chtějí ještě více snížit. ČNB není FED, i když se tak hloupě tváří, protože to je státní instituce. FED je soukromá firma - tiskárna na dolary a měnové manipulace po celém světě. Vůbec nikdo neví, kolik ti šmejdi vlastně vytiskli těch dolarů a může se o tom pouze spekulovat? Jinak očekávám, že RUP brzy přesídlí do Wellingtonu, protože tam od 1.9.2019 zlegalizovali bitcoin na výplatu mzdy jako první na světě. Při té jeho volatilitě mi to připadá úplně na hlavu, protože dostanu výplatu a druhý den tam mám i o -20 % méně. Spíše se jim tam natahají mezinárodní kriminální gangy a budou zde prát peníze ze zbraní, drog a podporovat teroristy. Rozumný člověk by toto nedopustil! 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.08.2019 12:02  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... nakonec, nemusíš tomu rozumět, k ničemu to nepotřebuješ.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 13.08.2019 15:42  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

... je to takové perpetuum mobile. Pomocí dluhu (dluhopisového trhu) byl zachráněn předlužený svět. FED je věřitel poslední instance, kupodivu to zafungovalo. Ovšem hra běží dál.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 13.08.2019 13:56  On the road  (204001)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

Ano, ale já takový stoik nejsem. S tou inflaci to pochopitelně není také tak růžové, jak se povídá. Proto se také mění metodika výpočtu což. Upřímně, děsím se akademiků, co řídí od stolu a nejeli si čichnout. :))) 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 13.08.2019 13:04  stas  (192449)

Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč

https://www.youtube.com/watch?v=mJPyLbjIb90

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 89981až 90000 (264862)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (3) ERSTE   stolker 14.08.19 10:00
  určitě nečíst (2) ERSTE Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.08.19 12:19
  přečíst (3) ERSTE vysledky   Monty 14.08.19 09:31
  určitě přečíst (2) ERSTE vysledky   krákavá 14.08.19 14:57
  určitě nečíst (3) ERSTE vysledky Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.08.19 13:18
  přečíst (2) ERSTE vysledky   xlibre 14.08.19 09:50
  přečíst (0) ... katastrofa na generace Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.08.19 00:29
  určitě přečíst (2) ... Praha - mrtvé město Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 13.08.19 23:37
  určitě přečíst (3) ... Praha - mrtvé město   stas 14.08.19 02:47
  přečíst (5) ... Praha - mrtvé město Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.08.19 11:58
  přečíst (1) ... Praha - mrtvé město   stas 14.08.19 17:09
  přečíst (0) ... Praha - mrtvé město Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.08.19 17:20
  přečíst (0) ... Praha - mrtvé město Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.08.19 00:30
  určitě nečíst (5) Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč   Ex 13.08.19 09:57
  přečíst (2) Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč Jméno 'rufus' používá stále stejný uživatel rufus 13.08.19 20:24
  určitě přečíst (4) Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč   stas 13.08.19 10:12
  spíše nečíst (7) Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč   Ex 13.08.19 10:48
  určitě přečíst (3) Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 13.08.19 12:46
  spíše nečíst (3) Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč   Ex 13.08.19 13:02
  určitě přečíst (5) Erste má přes ČeSpo uloženou u ČNB 270 mld. Kč Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 13.08.19 13:08
« Předchozí | 4497 | 4498 | 4499 | 4500 | 4501 | 4502 | 4503 | 4504 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 15:48 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  635.00  +0.16% 
 ČEZ  853.50  +0.53% 
 ERSTE  1 115.50  +0.18% 
 GEN(NORTON)  491.00  -3.16% 
 GEVORKYAN  252.00  -0.79% 
 KB  864.00  +0.29% 
 KOFOLA  272.00  +0.37% 
 MONETA  97.50  -5.71% 
 PHOTON  44.40  0.00% 
 PILULKA  178.00  -1.93% 
 PM  15 900.00  +0.63% 
 PRIMOCO   900.00  +1.69% 
 VIG  736.00  -0.94% 
Komodity online
 Ropa 88.89 USD 15:32   
 Zlato 2342.01 USD 15:32   
 Stříbro 27.54 USD 15:32   
 Káva 223.01 USD 15:32   
 Cukr 19.66 USD 15:32   
 Bavlna 80.87 USD 15:32   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.