Akcie ČEZ - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ČEZ - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

určitě přečíst (7) 23.07.2018 09:25  včelař  (191681)

SŽDC

Na této stránce Research J&T Banky uvádí, že ČEZ ztratil klienta SŽDC v objemu 1,7 mld Kč ročně. Vyvozují z toho, že celkové tržby ČEZu se o tuto částku sníží. Podle mého názoru to je nesprávný závěr. Bylo by to možné pouze za předpoklladu, kdyby veškerou energii odebíranou SŽDC vyráběl a distribuoval někdo jiný, než ČEZ, což není možné. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 23.07.2018 12:42  Mono  (184344)

SŽDC

Samozrejme je mozne tu elektrinu dovezt.

Ale jinak mas v zasade pravdu. Kdyz to CEZ neproda SZDS, tak to proda jinde. Ztrata muze byt tak maximalne na marzi. A muze dat vice prace tu elektrinu udat.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 23.07.2018 13:02  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

SŽDC

... stejně je to zvláštní. Ať už se vyrobí po svétě kolik chce elektřiny, vždy se prodá. Nebo je to tak, že co se neprodá, to se nevyrobí?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 15:48  Mono  (184344)

SŽDC

B je spravne. Elektrarna vyrobi tolik, kolik proda. Pokud by vyrobila vice, tak by za to byla penalizovana. Mela by obchodni odchylku. A vyroba vetsinou nejede na plnou kapacitu vyrobce, aby mohl pokryt vypadky svych elektraren pokud mozno svymi silami. Pokud by vyrobce dodal mene, nez prodal, tak by take platil obchodni odchylku.

Obchodni strategie vyrobce a generovani zisku se da take zalozit na tom, ze se zamerne vyrobi jine mnozstvi, nez je prodano. Aby to vsak bylo vydelecne, tak musi byt obchodni odchylka opacneho smeru, nez je systemova odchylka cele CR. Tedy, ze vyrobce (zamernym) nedodrzenim nasmlouvane vyroby snizuje naklady na vyrovnani velikosti vyroby a spotreby.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 18:13  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

SŽDC

... to se asi dost změní, až se přejde od čistě tekutého režimu k bateriím velikosti slona. Nebo deseti.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 20:25  Mono  (184344)

SŽDC

V zasade se to nezmeni ani pri baterii velikosti Zemekoule. Baterie bude mit nejakeho vlastnika, obchodnika s elektrinou nebo poskytovatele podpurnych sluzeb. A obchodnik si nakoupi prebytky tedy bude spotrebitelem. Nebo tam elektrinu ulozi provozovatel prenosove soustavy, tak jako to ted dela pomoci precerpavacek.

A pokud ty baterky budou u konecnych spotrebitelu (v elektrovehiklech), tak je to analogie akumulacniho vytapeni a elektrickych boileru. Jen tam mozna bude navic moznost i poslat energii zpet do site. (Pokud se tento koncept prosadi. Moc si vsak nedokazi predstavit, ze si nekdo necha huntovat baterku a jeste riskovat, ze kdyz bude chtit vyrazit, tak bude baterka polovybita, protoze si z ni zrovna cucla chytra sit....)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 23.07.2018 13:14  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

SŽDC

... to má až filosofickou hloubku.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 15:51  Mono  (184344)

SŽDC

... detskeho brouzdaliste...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.07.2018 16:19  Sb  (190668)

SŽDC

Elektřina je pmn jediná komodita, jejíž výroba je přesně tak vysoká jako okamžitá poptávka, pokud má být dodržena kvalita. To se děje v reálném čase, šíření snad probíhá rychlostí srovnatelnou se světlem. Kvalita elektřiny dána napětím a frekvencí. Pokud je výroba přetížena, tak automaty reagující na napětí a frekvenci nemilosrdně vypínají část spotřebitelů. Vrcholem je plošné přetížení, tzv. black out, kdy fungují jen lokální dieselagregáty v důležitých provozech, např. operační sál v nemocnici. Spotřebitele nelze přetížit, protože při  nadbytku výroby jsou automaticky odpojovány zdroje. Tyto náhradní zdroje jsou úmyslně nezávislé na veřejné síti.

Toto je pravda, ale dost idealizovaná. Např. jmenovité napětí 230 V (nedávno 220) se vyskytuje v zásuvce jen vyjímečně, vždy při přechodu z hodnoty nižší než 230 na hodnotu vyšší než 230 nebo naopak. Velikost spotřeby se průběžně mění a průběžně se tomu přizpůsobuje výroba.

Píši o fyzice, nikoliv o obchodování. Fyzika je silnější. Např. byl plánován vývoz z ČR 200 MW, ale silný vítr v severním Německu vynutil dovoz 800 MW.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 16:34  Mono  (184344)

SŽDC

No, vyroba je za beznych okolnosti dana spotrebou. Vyroba se prizpusobuje spotrebe, ne naopak. Naopak to treba bylo v Nepalu, tam se spotreba prizpusobovala vyrobe. Dopoledne treba sla elektrina v lichych cislech ulice a odpoledne v sudych.

Napeti spise zavisi na velikosti mistni spotreby. Cim vyssi spotreba, tim nizsi napeti. A take tim nizsi napeti, cim dale od trafa. Obecne, cim dale je clovek od trafa, tim vice mu lita napeti. A hodne b0rdelu v tom delaji male stresni FVE.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.07.2018 17:52  Sb  (190668)

SŽDC

Ano, pokud výroba nestačí spotřebě, tak část spotřebitelů má v konkrétním čase smůlu. To neplatí jen pro Nepál. Platilo to i pro  tehdy údajně šestou největší ekonomiku světa - Kalifornii v době krachu Enronu, u nás v 50. létech a v Evropě před cca 30 léty v Rumunsku. Jeden spotřebitel může v konkrétním okamžiku dostat polovinu jídla nebo vody, ale nemůže dostat polovinu elektřiny ze sítě.

Myslím si, kvůli úbytku napětí na papsku napětí na konci dlouhého paprsku víc nelítá, nýbrž jen osciluje kolem nižší hodnoty. Např. uprostřed paprsku osciluje v ideálním intervalu 220-240, blízko trafa 230 -250 a na konci 210-230. Záleží ale i na dalších momentálně zapnutých spotřebičích na paprsku, případně lokálních zdrojích, nejenom na úbytku napětí délkou vodiče. Pokud to nevyhovuje normě, tak je potřebný další transformátor, případně mřížová síť.    .

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 20:12  Mono  (184344)

SŽDC

Ja bych rekl, ze to na konci lita vice. Pokud je v cele vetvi nulovy odber bude na konci vetve treba 240, nebo co ja vim. A se zvetsujici se zatezi bude napeti klesat. Na konci vice, nez blize trafu. No, ale to jsou extremni pripady, takze v realu to muze byt tak nejak, jak pises. Ja to nikdy nezkoumal, ani nestudoval (na skole).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 23.07.2018 21:11  Sb  (190668)

SŽDC - to Mono

Mluvme nejprve jen o vodiči paprsku, čili ignorujme zátěž a případné lokální zdroje.  Nechť ztráty ve vodiči způsobí úbytek 10 V. To je rozdíl mezi napětím u transformátoru a na konci paprsku. Když napětí u trafa kolísá v intervalu 230-240, tak na konci je  220-230.

Jenže cestou ke konci paprsku jsou spotřebiče a ty způsobí další pokles napětí. Takže nakonec na konci může být třebas nevyhovující interval 200-210. Pořád to ale na konci kolísá jenom o ten interval, co je u transformátoru. Ačkoliv na konci je nevyhovující napětí, čili podpětí. Někdy se tomu dá pomoci tím, že se zavolí jiná odbočka na transformátoru, ale to má ten limit, že na začátku zase nesmí vzniknout přepětí. Při podpětí spotřebiče pracují neefektivně až špatně, při přepětí může dojít k poškození. V některých částech USA jsou takoví grandi, že skoro každá farma má svůj transformátorek, takže interval jde nastavit dost přesně s malou závislostí na okolí.

Případný lokální zdroj způsobuje, že se alespoň v části paprsku mění tok energie. Ta změna má dopady podle toho, kolik je aktuálně zapnuto spotřebičů.  Pmn normální inženýr to neumí spočítat, Pokud je zdroj malý, tak všichni věří, že si fyzika poradí. Pokud je zdroj lokálně významný, tak od něj vede samostatné vedení k místu, kde je tzv. "tvrdá nula",  což je zpravidla nejbližší rozvodna. Tím je možno se vyhnout změnám směru toku energie ve vedení. To pmn bude standardem, pokud budou FVE na všech střechách.  Kvantita vyvolá novou kvalitu.u  

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.07.2018 11:46  Mono  (184344)

SŽDC - to Sb

Ne.

Pokud je zatez vetve nulova je na konci vetve stejne napeti, jako na trafu. (ubytek na vetvi je U=R.I  I=0). To je mezni v realu se temer nevyskytujici pripad.

Kdyz na konci vedeni zapnu spotrebic, tak se napeti na konci snizi treba o 10V. V pulce vetve to vsak bude jen 5 V, blizko u trafa temer nula.

Tedy, pokud se vyznamneji meni zatizeni vetve, tak na konci vetve lita napeti v sirsim rozmezi, nez blizko trafa. V realu mozna zatizeni prilis nekolisa (pokud tam vsak maji akumulacky, boilery, primotopy, elektrovehikly - tak ano), pak by to bylo tak nejak, jak rikas. Na konci by bylo vzdy mene a blize k trafu vzdy vice nez 230 V.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 24.07.2018 15:12  Sb  (190668)

SŽDC - to Mono

Evidentně se mi podařilo psát nesrozumitelně až zmateně.

Hlavní myšlenkou mělo být to, že kdekoliv v síti se přesná jmenovitá hodnota prakticky vyskytuje jen při přechodu z vyšší hodnoty na nižší a naopak.

NSnad srozumitelněji : Nechť je ve výchozím okamžiku napětí na začátku paprsku 230 V. Následkem kombinace užitečného zatížení  a ztrát v paprsku na konci vedení nechť klesne napětí na 220 V. V následujícím okamžiku, při stejné zátěži v paprsku vzroste (klesne) napětí na začátku paprsku o 5V. Pak by na konci mělo být  225 (215) V.  Tato změna není způsobena lokálním stavem, (lokálně jiné spotřebiče), nýbrž změnou v nadřazené části soustavy.

Při kumulaci všech možných odchylek nahoru i dolů má být dodržena horní i spodní hranice tolerance vůči jmenovitému napětí,

což je někdy vážný problém.

K

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.07.2018 01:12  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

SŽDC - to Mono

... zajímavé, že to nazýváš paprskem. To je Tvá terminologie?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 24.07.2018 11:40  Sb  (190668)

SŽDC - to Rup

Paprsek není můj termín. Užívají ho lidé v distribuci, minimálně lokálně. .

Znamená to, že připojení spotřebitelé jsou napájeni jen z jednoho bodu,

který může být společný pro více paprsků. Z jednoho bodu mohou vést vedení i do několika vesnic a tam končit. Obdobně v rámci vesnice z jednoho transformátoru může vést několik vedení pro několik skupin domů vždy s ukončením u nejvzdálenějšího.

Paprskem není vedení napájené z obou stran.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 23.07.2018 10:08  Ještěr  (195122)

SŽDC

ČEZ předprodával elektřinu na rok 2019 za 30 euro za MWh. To je ta elektřina, kterou si od něj nakoupil Amper, nový dodavatel Drah. Prodal za levno konkurenci a ta teď vyhrála.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 23.07.2018 17:04  Sb  (190668)

SŽDC

Bez znalosti smlouvy mezi Amperem a SŽDC bych byl u závěrů opatrný. Veřejně je známo, že Amper se 100,9 Kč/kWh  vyhrál aukci na něco, co je asi marže dodavatelel. Ta cca 4 € jsou zhruba desetina aktuální burzovní ceny. Takže zhruba 90% koncové ceny je elektřina, kterou Amper pro SŽDC již nakoupil nebo nakoupí.  Pokud Amper dříve nakoupil např. za 30 € a tuto elektřinu ve svých zásobách nyní přeprodá SŽDC, tak ji nemůže přeprodat jinému zájemci nebo na burze. Pro Amper by pmn mohlo být výhodné, kdyby si inkasoval tu marži  4 € za svoji službu, pro SŽDC nakupoval na aktuální burze a eventuální "zásobu" levné elektřiny prodal jinde, případně i SŽDC přes burzu. Záleží na tom, co si SŽDC s vítězem aukce na marži dojednala.

S ohledem na velikost SŽDC považuji za pravděpobné, že si Amper nepořídil tak velkou zásobu kontraktů, aby pokryl celoroční spotřebu SŽDC.

Dále bez znalosti smluv spekuluji, že ČEZ a.s.může za stávající relativně vysokou cenu prodat tu část výroby,

kterou dosud neprodal plus to, čím se v levnějších dobách předzásobil ČEZ  Prodej, (obdobně jako Amper). 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 17:31  Mono  (184344)

SŽDC

Ono je to cele nejasne. AMPER asi nemuze mit nakoupeno, to by musel vedet, jaka bude spotreba Drah. Vlastne vubec nechapu ten tendr. Smysl by davalo, kdyby se soutezilo na celkovou cenu elektriny.

Mozna to vsak bylo takto. Spotreba byla rozdelena na zakladni pasmo za specifikovanou cenu, den, noc , mozna jeste pracovni den/vikend a zbytek. U vseho dopredu zname ceny a obchodnici soutezili, za jakou marzi to jsou schopni prodat.

No, je to takove divne. Drahy jsou divny podnik. Mam dojem, ze to moc lukrativni zakaznik neni. Alespon jsem kdysi neco takoveho zaslechl. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.07.2018 18:07  Sb  (190668)

SŽDC

Může to tak být. Také to může být tak, že ty 4€ jsou něco jako odměna obchodníkovi za to to, že bude pro SŽDC realizovat nákupy pod dohledem SŽDC a ty bude SŽDC přeúčtovávat. Nebylo toho zveřejněno tolik, aby naše spekulace mohly mít pmn nějakou validitu. 

Nepochybuji pouze o tom, že konkurenční obchodníci intenzivně spekulují a výsledky si schovávají pro jiná utkání. Možná jsou i pokusy o průmyslovou špionáž. Jenom můj výmysl.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 20:35  Mono  (184344)

SŽDC

Je to take moznost. Asi by se to dalo prirovnat k obchodnikovi s cennymi papiry. Ten ma pristup na burzu a realizuje pokyny investora a neco si za to vezme. Pokud ma SZDC ambice ridit si nakupy, ale nema licenci obchodnika, tak potrebuje prostrednika s licenci...

Ale vime prd. Co vlastne SZDC chce. :-DDD

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (8) 23.07.2018 10:16  stolker  (186374)

SŽDC

Ještěre, ty jsi měl vždy hned jasno, ani jsi nemusel moc přemýšlet.

Udělej to jako ajťáci, vypni a zase zapni, pak možná objevíš kde je tvoje chyba.  :-))))))))))))))))))))))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (10) 23.07.2018 10:29  Ještěr  (195122)

SŽDC

Že se ve skutečnosti neorientuješ v energetice a jsi jen gambler je pouze tvůj problém, nikoliv můj. Sedíš na akcii nadhodnocené o 100% ale roste TO, tak dobrý, viď?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 23.07.2018 12:56   (190978)

SŽDC

Tak co ti brání šortovat ? Žvaníš, žvaníš a nic nevyděláš.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 23.07.2018 13:17  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

SŽDC

... taky nešortuješ a taky jen žvaníš.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (5) 23.07.2018 13:17  Ještěr  (195124)

SŽDC

Short pozice není vhodná pro dlouhodobého investora jako jsem já. Žvaní tu jiní, ti co nereagují věcně ale osobně, jako třeba ty "Já".

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 23.07.2018 11:47  stolker  (186374)

SŽDC...je snad Rup opravdu totální osel?

Ještěre, to co píšeš, je opravdu zvláštní. Chceš snad naznačit, že Rup je opravdu totální osel?

Vždyť co jiného si taky myslet o někom, kdo o tobě prohlašuje, že píšeš pouze věcné příspěvky, že?

Sorry jako.   :-)))

 

19.07.18 13:36  Rup  (183256)

... proč nepíšeš pouze věcné příspěvky, tak jako Ještěr?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 23.07.2018 12:08  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

SŽDC...je snad Rup opravdu totální osel?

... je fér na osobně laděný příspěvek reagovat osobní linkou. Ty stále po někom dupeš a pak se podivuješ, když dostaneš po hubě? To je ale překvapení, viď.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 23.07.2018 13:06  stolker  (186374)

SŽDC...je snad Rup opravdu totální osel?

Rupe, jsem rád, že jsi můj vzkaz, adresovaný ti prostřednictvím Ještěra, převzal tak rychle

a v úplném pořádku.  :-)))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (6) 23.07.2018 13:16  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

SŽDC...je snad Rup opravdu totální osel?

... dobrá, a teď ještě napiš proč mi nadáváš. V čem se Ti to jeví přínosné, krom Tvého sebeukájení.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 23.07.2018 13:23  Ještěr  (195124)

SŽDC...je snad Rup opravdu totální osel?

Ale je zase od stolkera hezké, že se raduje z toho, že funguje přenos po internetu. Pro stolkera je to přínosné v tom, že odpoutá pozornost od skutečných problémů ČEZu k osobni rovině. Jak bys asi reagoval ty, Rupe, kdyby někdo tvrdil, že držíš aktivum nadhodnocené o 100% a přitom podvědomě cítil, že to asi tak bude. Vžij se do jeho situace.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 23.07.2018 13:39  stolker  (195086)

SŽDC...je snad Rup opravdu totální osel?

To on prece na btc proziva kazdy den. :-)))))

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.07.2018 18:10  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

SŽDC...je snad Rup opravdu totální osel?

... miláčku, já držím kupříkladu hvězdné lupeny, a to je aktivum podhodnocené 10x, střízlivě oceněno. Ale je fakt, že jsem tím vzrušen.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 23.07.2018 12:06  Ještěr  (195123)

SŽDC

Nepřekombinoval jsi to už moc? Ať z těch myšlenkových konstrukcí nespadneš. Na zeměkouli žije asi přes 7 mld. lidí a nemůžu sledovat, co kdo říká ani kdyby to bylo tvým přáním.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 23.07.2018 13:09  stolker  (186374)

SŽDC

Ještěre, sorry jako, tentokrát o tebe vůbec nešlo.  :-)))

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 23.07.2018 13:19  Ještěr  (195124)

SŽDC

Aspoň vidíš, jak rád bych Ti vyhověl. Jsem dobrý člověk.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 81941až 81960 (337823)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (2) Babiš-Zeman-ČEZ se dělit nebude a výstavbu bloků uhradí sám!!   123456789 23.07.18 17:43
  určitě přečíst (4) Babiš-Zeman-ČEZ se dělit nebude a výstavbu bloků uhradí sám!!   Sb 23.07.18 17:56
  spíše nečíst (3) Babiš-Zeman-ČEZ se dělit nebude a výstavbu bloků uhradí sám!! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.07.18 18:15
  přečíst (2) Babiš-Zeman-ČEZ se dělit nebude a výstavbu bloků uhradí sám!!   Mono 23.07.18 20:16
  určitě přečíst (4) Babiš-Zeman-ČEZ se dělit nebude a výstavbu bloků uhradí sám!!   Sb 24.07.18 11:53
  určitě přečíst (7) SŽDC   včelař 23.07.18 09:25
  přečíst (4) SŽDC   Mono 23.07.18 12:42
  přečíst (4) SŽDC Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.07.18 13:02
  přečíst (0) SŽDC   Mono 23.07.18 15:48
  přečíst (0) SŽDC Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.07.18 18:13
  přečíst (0) SŽDC   Mono 23.07.18 20:25
  spíše nečíst (3) SŽDC Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.07.18 13:14
  přečíst (0) SŽDC   Mono 23.07.18 15:51
  přečíst (1) SŽDC   Sb 23.07.18 16:19
  přečíst (0) SŽDC   Mono 23.07.18 16:34
  přečíst (1) SŽDC   Sb 23.07.18 17:52
  přečíst (0) SŽDC   Mono 23.07.18 20:12
  přečíst (2) SŽDC - to Mono   Sb 23.07.18 21:11
  přečíst (0) SŽDC - to Sb   Mono 24.07.18 11:46
  přečíst (1) SŽDC - to Mono   Sb 24.07.18 15:12
« Předchozí | 4097 | 4098 | 4099 | 4100 | 4101 | 4102 | 4103 | 4104 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  635.00  +0.16% 
 ČEZ  854.50  +0.65% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.00  +0.22% 
 GEN DIGITAL  491.00  -3.16% 
 GEVORKYAN  252.00  -0.79% 
 KOFOLA CS  272.00  +0.37% 
 KOMERČNÍ BANKA  862.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  97.00  -6.19% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 960.00  +1.01% 
 PHOTON ENERGY  44.40  0.00% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.50  -0.55% 
 PRIMOCO UAV SE  900.00  +1.69% 
 VIG  728.00  -2.02% 
Komodity online
 Ropa 88.70 USD 26.04   
 Zlato 2339.74 USD 26.04   
 Stříbro 27.21 USD 26.04   
 Káva 223.33 USD 26.04   
 Cukr 19.43 USD 26.04   
 Bavlna 80.92 USD 26.04   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.