Akcie ERSTE BANK - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ERSTE BANK - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (2) 21.05.2018 20:44  nechápu  (189860)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Protože uvádíš "Ž" a nikoliv "ž", tak není Ž- idem. Je Čech. "ž"idem by být teoreticky mohl, ale dostal by se tím do rozporu,, že je křesťanem- s malým "k" (neplést s Robertem).... Mono, Mono, Mono...Stále ta disproporce mezi teorií (teoriemi) a praxí... A jednoho dne se dostaneme třeba i k smrti a Boží vůli.... zatím jen toto - Není to vůlí toho Boha, o kterém jsem psal

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 22.05.2018 00:14  Mono  (184344)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Jak vis, ze je Cech? Je to pravdepodobne, ale ne jiste. Muze byt Romem, Francouzem, Zidem, Madarem, Rusem, Hoppiem, ..., co hrdlo raci. Zalezi na Vaclavu Klausovi, jakou narodnosti se citi byt.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 22.05.2018 00:29  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... kupříkladu já jsem opatrně napsal, že pouze důvodně předpokládám, že je Čech (dalo by se to zjistit z jeho OP, či jeho palestinská národnost z OOP). Co je ale zcela jisté, Klaus není žid. Protože je křesťan. Pomíjím konspiraci, že je tajným židem, což maskuje svým údajným křesťanským vyznáním. To odporuje testu Occamovy břitvy.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 22.05.2018 00:51  Mono  (184344)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Ne, to se neda zjistit z jeho OP. To se da zjistit pouze od nej. Stat po tobe nesmi pozadovat informaci o narodnosti. Logicky to tedy stat nemuze vedet, pokud mu to nekdo nesdelil dobrovolne sam od sebe. Nejsem si jisty, zda by stat vubec smel informaci o neci narodnosti nekde uchovavat, i kdyby se ji dozvedel. Odhadoval bych, ze spise ne.

Takze z obcanky, pasu nebo jakekoliv jineho dokladu (treba rodneho listu) se narodnost daneho cloveka nedozvis. Muzes se to dozvedet pouze tak, ze se jej zeptas. Nebo nekoho, kdo ho dobre zna. Ale to uz zavani. Nikdy si nemuzes byt jisty, ze ti to rekne.

Napriklad mou narodnost zna jediny clovek. Kdyz nepocitam sebe. Lide mne povazuji za Cecha, Egyptana, Francouze, Cinana, Australana, Korzicana. Nejsem vsak ani jedno z toho.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 22.05.2018 12:54  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... proč by se Tě stát nemohl zeptat, jaké jsi národnosti? Já myslím, že může, a taky se na to často ptá.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 22.05.2018 15:35  Mono  (184344)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Pokud vim, tak se stat na narodnost pta pouze ve formularich scitani lidu.

A proc by se mne nemohl ptat i jindy? Asi mu to nepovoluji zakony. Nejsem si jisty, ale odhaduji, ze to asi bude preventivni opatreni proti podezreni z rasove diskriminace. Pokud stat oficialne nevi, jake jsi narodnosti, nemuze Te ani diskriminovat.

Proto neexistuji hodnoverne statistiky treba kriminality podle narodnosti. Nebo delky doziti, prumerneho poctu deti, nemoci, ...

Narodnost se v oficialnich dokumentech (treba vysvedceni) prestala uvadet nekdy kolem poloviny devadesatych let.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 22.05.2018 20:50  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... to nechápu. Jak by Tě stát mohl diskriminovat? Cožpak zákony povolují národnostní diskriminaci?

... ostatně, je-li národnost Tvá volba, co by vlastně diskriminoval? Že se cítíš jako Kelt?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.05.2018 13:06  Mono  (184344)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Nekdo by mohl vnimat uz samotny dotaz na narodnost, jako narodnostni diskriminaci. ;-)

Srovnal bych to treba k prijimacimu pohovoru do zamestnani. Je mnoho otazek, na ktere se budouci zamestnavatel nesmi zeptat. Urcite je to vek, nabozenske vyznani, sexualni orientace, pocet deti, vek deti, rodinny stav, .... A nejspise i narodnost.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 23.05.2018 16:16  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... samozřejmě, že na věk a na věk dětí se budoucí zaměstnavatel zeptat může.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.05.2018 17:23  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... a stejně tak se může ptát i na pohlaví.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 23.05.2018 18:27  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... a také se Tě může optat, zda nekojíš.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 23.05.2018 12:52  Mono  (184344)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Nepreklapej to do osobni roviny. :-)

Proste na statnich dokumentech prestala byt uvadena narodnost. Ve statnich formularich take kolonka narodnost neni. Jedinou vyjimkou, o ktere vim, je scitani lidu. To je vsak anonymizovane.

Pokud chce vedet, proc se dany udaj neuvadi (kdyz drive se uvadel) a proc uz neni ve formularich (kdyz drive tam byval) se zeptej nejakeho pravnika. Nebo odbornika na ochranu osobnich udaju, pripadne ochranu lidskych prav.

Ja to nevim, pouze se mohu domnivat, ze jde o proaktivni (preventivni) opatreni proti moznemu obvineni z narodnostni diskriminace. (Pokud stat nezna narodnost dane osoby, tak nemuze byt narcen z narodnostni diskriminace. A to bez ohledu na to, zda k ni skutecne doslo, nebo ne.)

Sice se necitim byt Keltem, ale pouziji jej jako priklad. Predpokladejme, ze stat vi, ze se citim byt Keltem. Pozadam stavebni urad o stavebni povoleni vztycit nekde menhir, nebo treba postavit dolmen. Stavebni urad to zakaze. Pak mohu argumentovat, ze jde o narodnostni utisk. Ze to zakazal proto, ze jsem Kelt. Kdyz stat nevi, ze jsem Kelt, tak se teto argumentaci vyhne.

V realu samozrejme nemusi jit o menhir, ale neco podstatnejsiho.

/-----------

PS. Narodnost pry ma vliv na to, zda je zene povoleno mit neprechylene prijmeni (tedy bez -ova). Pokud chce mit zena prijmeni neprechylene, tak pry musi vyplnit prohlaseni o sve narodnosti. Ale nevim, zda tam pouze prohlasuje, ze neni Ceska/Slovenka/..., nebo primo uvadi svou narodnost.  

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.05.2018 16:08  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... když je to tak, že jako národnost mohu uvést cokoli, pak se nemusím ptát žádného právníka. Prostě, nemá v takovém případě žádný smysl se na to dotazovat. A o žádnou proaktivní obranu před nařčením z diskriminace nejde. Jen to nemá žádný smysl.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.05.2018 18:16  Sb  (190668)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Fakt je, že při sčítání lidi jsou údaje o mateřském jazyku matky a náboženství nejenom anonymizované, ale i nepovinné. Každý si může zavolit co chce. Naše ústava se odvolává na občana, ne na Čecha. Na rozdíl od německého základního zákona, kde každý občan je "Němec ve smyslu ústavy" a v ZZ se opakovaně uvádí .."každý Němec". V duchu této logiky je pro Němce Němec s českým občanstvím Čech. Běžné je např. "Němec libanonského původu", nikoliv tedy "občan libanonského původu"."

Aby to u nás nebylo tak jednoduché, tak asi před dvěma léty byly ředitelé škol povinni nahlásit počty romských žáků. Tuto novinku prosadili romští aktivisté. De facto tak vzniká státní evidence podle rasy či národnosti. Nejednomu řediteli školy se to nelíbilo, zejména když někteří rodiče své romství nezvýrazňovali. Důvodem vzniku evidence měla být kontrola, zda romské děti v dostatečné míře navštěvují smíšené třídy. Nevím, zda to byla jednorázovka nebo zda je to zárodek jedinečné státní evidence.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 23.05.2018 18:21  Sb  (190668)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid! - oprava

... "Němec ve smyslu základího zákona..", nikoliv ústavy, sorry. Německo nemá ústavu, nahrazuje ji základní zákon. Podle záměru tvůrců základního  zákona má být ústava přijata až bude mít německý národ možnost o sobě rozhodovat. Ta doba už snad nazrála, ale dobré provizorium má skvělou životnost.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 23.05.2018 18:29  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid! - oprava

... v čem se liší Základní zákon od Ústavy? 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.05.2018 08:47  Sb  (190668)

Stasi chce vědět - to Rup

Funkčně se Grundgesetz neliší od Verfassung. Liší se pouze tím, že v r. 1949 byl ZZ definován jako provizorium do doby, než německý lid  či národ bude mít možnost svobodně rozhodovat o své budoucnosti, pak bude přijata ústava.

Obdobně po válce byl zaveden termín Lastenausgleich. Dosud platný termín "vyrovnání zátěže" znamená, že jednotliví Němci dostávali prostředky v závislosti na velikosti ztrát v původním místě pobytu.  Není to Entschädigung - odškodnění. Pokud by Němec obdržel odškodnění, např. formou fyzické restituce, tak by  musel německému státu vrátit Lastenausgleich se zohledněním časové hodnoty peněz.

To jsou bohužel nuance, které mohou strašit i v budoucnosti. Zvlášť když v poslední době německý stát musel vzít na vědomí Reichsbürger, čili občany Říše. Ti neuznávají změny od r. 1938. Ještě nedávno byli Reichsbürger bráni jen jako bezvýznamné uskupení extremistů. Změnu pohledu pmn vyvolal úspěch AfD.   

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 23.05.2018 18:20  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... není to tak dávno, kdy měla vláda nějaké nápady ohledně pozitivní diskriminace Cikánů. Jenže nevěděla jak je identifikovat :)).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 24.05.2018 14:50  Mono  (188505)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Ano, nevedela, jak je identifikovat, protoze se obcanu nemuze zeptat na jejich narodnost. (Asi krome nejakych vyjimek, ktere primo s narodnosti souviseji... Treba pravo mit skolu v rodnem jazyce - od urcite velikosti mensiny.)

Jinak u pracovniho pohovoru se te nesmeji zeptat na vek. Museji ho uhodnout z zivotopisu. Stejne tak pocet deti a jejich vek, rodinny stav. Narodnost, ... Pokud se to chteji dozvedet, tak se ptaji nejak oklikou. Zeptaji se na neco, z ceho se da odvodit, to co se ve skutecnosti chteji dozvedet.

Samozrejme, ve chvili kdy se podepisuje pracovni smlouva, tak se na vetsinu z toho zeptat smeji. Potrebuje to mzdova uctarna.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 24.05.2018 15:36  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... na všechno, co jsem uvedl, se ptát mohou, protože to musí vědět.

... dotaz: samozřejmě, že na národnost se ptát mohou, ale nedává to smysl, když je národnost volba.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 24.05.2018 17:12  Mono  (188505)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

A proc se tedy ptaji na narodnos pri scitani lidu, kdyz je to, podle tebe, udaj, ktery nedava smysl? 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 24.05.2018 20:22  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... jak podle mě? Ty stále opakuješ, že národnost je osobní volba.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.05.2018 00:53  Mono  (188505)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Ano, narodnost je podle ceskych zakonu osobni volba. Kazdy si muze zvolit, narodnost dle sveho citeni. Tedy klidne zcela jinou, nez je jeho rodna rec, nebo puvod/rec predku. Nebo take zadnou.

Je to asi neco podobneho jako vira. Take si ji kazdy, alespon tedy u nas, muze zvolit dle libosti.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 25.05.2018 01:20  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... čímž ses usvědčil. Není to tedy podle mě, což jsi ovšem chybně psal.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 25.05.2018 09:57  Mono  (188505)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Podle Tebe je to, ze z toho duvodu je to udaj na nic a proto ho nema cenu zjistovat....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 25.05.2018 12:41  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... a podle Tebe je ten údaj k čemu, že by se měl zjišťovat?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 25.05.2018 13:05  Mono  (188505)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Ja nerikam, ze by se mel zjistovat. Nesmi se zjistovat. :-)

K cemu ten udaj je? No, treba narodnostni mensina urcite velikosti (poctu) ma urcita prava. Treba na vyuku ve svem jazyce. Mozna i nejaka dalsi prava.

Nejdrive tvrdis, ze je narodnost uvedena na obcance a stat se na ni pta na kazdem formulari, a ted tvrdis, je to nezajimavy udaj na nic. Tak si to ujasni. ;-)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 25.05.2018 13:14  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... co jsem psal nejdříve je zcela nepodstatné. Já jsem se na tomto vzdělávacím fóru vzdělal (díky Tobě). Ještě ovšem máš ve svém pedagogickém diskursu ale mezírky, když mi předhazuješ nějaké nejdříve. To by se nemělo stávat ani průměrnému pedagogovi. Je to demotivující.

... již pochop, že národnostní menšiny žádná práva nemají. A to proto, že se nesmí zjišťovat jejich osazenstvo. A to si ujasni. Jazyk nemá s národností nic společného. Nebo má? Vida-vida. Buď konsistentní aspoň trochu. Či alespoň selfkonsistentní.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 24.05.2018 16:01  Mono  (188505)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Ne, nesmeji se na to ptat, protoze kdyby se na to ptali, tak by vyvolali podezreni, ze zamestnance diskriminuji z hlediska veku, pohlavi, vyznani, rodinneho stavu, narodnosti. Protoze vek, pocet deti, rodinny stav, ... nema dle zakonodarcu vliv na pracovni schopnosti. Rozlisovat tedy uchazece o zamestnani podle veku, pohlavi, .... neni povoleno.

Potencialni budouci zamestnavatel se na tyto veci ptat nesmi. Pokud se clovek stane zamestnancem, tak uz se zeptat smi, protoze v tu chvili to jiz potrebuje. Ale nepotrebuje to pro sve ucely, ale pro ucely spravne mzdove evidence (dane, socialka, zdravotko) sveho zamestnance.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 24.05.2018 20:30  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... ptát se mohou, ale nesmí vyžadovat odpověď.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 24.05.2018 16:08  Tonda Futro  (190610)

Jak gouldna bijem o mříže

Jak gouldna bijem o mříže 

jak gouldna v kleci jatá

ona by tak ráda k nebesům

však s rup kanálem je spjatá...

 

No, ale dnes dobrej pokus, ne? nabíral jsem za 1290, a nyní za 1305 pomalu upouštím... o:)

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 22.05.2018 00:56  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (183256)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

... já jsem ovšem zcela jistě nepsal, že to vím zcela určitě. Zřetelně jsem uvedl, že to spíše předpokládám. Už jen proto, že to dával dost ostentativně najevo.

... co já vím, celé dekády všude moźně vyplňuju: národnost - česká, státní pŕíslušnost - ČR.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 22.05.2018 01:39  Mono  (184344)

Stasi chce vědět jak se pozná Žid!

Cele dekady mozna ano, ale posledni skoro tri ne.

Respektive, co pises do formularu nevim, ale kolonka narodnost tam urcite neni. A na obcance take nemas uvedenou narodnost. Ani na soucasnych rodnych listech. Ale nebylo to ani na komunistickych rodnych listech.

Mas vsak pravdu, ze to bylo na komunistickych obcankach, skolnich vysvedcenich, vysokoskolskych indexech, vojenskych knizkach a mnoha dalsich prukazech....

Co se pamatuji, tak byl dotaz na narodnost v nekterem z formularu pro scitani lidu. Ale byl to nepovinny udaj a formulare jsou anonymizovany. Takze nebylo mozne spojit udaj o narodnosti s urcitou osobou.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 107521až 107540 (264862)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (1) Stasi chce vědět jak se pozná Žid!   Mono 22.05.18 00:14
  přečíst (2) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 22.05.18 00:29
  určitě přečíst (5) Stasi chce vědět jak se pozná Žid!   Mono 22.05.18 00:51
  spíše nečíst (3) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 22.05.18 12:54
  přečíst (0) Stasi chce vědět jak se pozná Žid!   Mono 22.05.18 15:35
  přečíst (2) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 22.05.18 20:50
  přečíst (0) Stasi chce vědět jak se pozná Žid!   Mono 23.05.18 13:06
  spíše nečíst (1) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.05.18 16:16
  přečíst (1) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.05.18 17:23
  spíše nečíst (1) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.05.18 18:27
  přečíst (2) Stasi chce vědět jak se pozná Žid!   Mono 23.05.18 12:52
  přečíst (0) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.05.18 16:08
  přečíst (1) Stasi chce vědět jak se pozná Žid!   Sb 23.05.18 18:16
  přečíst (1) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! - oprava   Sb 23.05.18 18:21
  spíše nečíst (3) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! - oprava Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.05.18 18:29
  přečíst (0) Stasi chce vědět - to Rup   Sb 25.05.18 08:47
  přečíst (0) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 23.05.18 18:20
  přečíst (3) Stasi chce vědět jak se pozná Žid!   Mono 24.05.18 14:50
  přečíst (2) Stasi chce vědět jak se pozná Žid! Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 24.05.18 15:36
  přečíst (0) Stasi chce vědět jak se pozná Žid!   Mono 24.05.18 17:12
« Předchozí | 5377 | 5378 | 5379 | 5380 | 5381 | 5382 | 5383 | 5384 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  635.00  +0.16% 
 ČEZ  854.50  +0.65% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.00  +0.22% 
 GEN DIGITAL  491.00  -3.16% 
 GEVORKYAN  252.00  -0.79% 
 KOFOLA CS  272.00  +0.37% 
 KOMERČNÍ BANKA  862.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  97.00  -6.19% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 960.00  +1.01% 
 PHOTON ENERGY  44.40  0.00% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.50  -0.55% 
 PRIMOCO UAV SE  900.00  +1.69% 
 VIG  728.00  -2.02% 
Komodity online
 Ropa 88.70 USD 26.04   
 Zlato 2339.74 USD 26.04   
 Stříbro 27.21 USD 26.04   
 Káva 223.33 USD 26.04   
 Cukr 19.43 USD 26.04   
 Bavlna 80.92 USD 26.04   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.