jAKO ZKUŠENÝ ARCHITEKT, DEVELOPPER, PO DESITKY LET ČINNÝ V TÉTO OBLASTI, ZEJMÉNA V ZÁP.EVROPĚ, VÁM MUSÍM VYDAT ZNIČUJÍCÍ POSUDEK:1.Byty mají půdorysy na úrovni 60 -tých let v ČSSR. Do detailu jít nemíním, ať to udělá investor, než vyplatí honoráře zúčastněným dilentantům.Plocha a objem celé výstavby je tak TRVALE ZNEHODNOCENA....2.sCHODIŠTĚ A VSTUPY JSOU zcela zbytečně a nepřehledně koncipovány, zato výtahy a pod, absolutně poddimenzovány. VÝTAH nemá jedinou moderní složku, tj. ani programování, a přitom na nšm jsou navázany desítky bytů. Nelze jej použít ani pro stěhování a asi ani pro vozíčkáře, Světelné jištění nefunguje....!3. Sklepy jsou, ale jaké. Sotva si obyčejnou opatrností vybyvená žena troufne do vzniklých katakomb... nebezpečného světa dnešní kriminality - viz Paříž a pod.4. Vrchol prolhanosti je sebechvála dětsk=ho hřiště - akustika, mrtvolnost trojúhelníkového prostranství, očekáváné ukázňování dětí kvůli zvukovým emisím - pánové plánovači zapomněli na akustiku - to vše dává jistotu, že hčíště fungovat nebude... Takhle si pražští arch.dekoratéři představují FUNKCI OBYTNÉHO DOMÚ?5. A nakonec jen důkaz pro otázku QUO VADIS ARCHITTETURA DI PRAGA ? SE POSTAVME PŘED FASÁDU domu. a. Určitě nenajdete tu kterou jste hledal, protože chodby a zákruty v domě vás zamotají tak, že nevíte, kde po opuštění domu jste, b. Fasády jsou koncipovány se ctižádostí a konceptem, t.j, LÉPE NEŽ TOLIK JINÝCH RAKOVINNOVÝCH BUJENÍ V PRAŽSKÝCH AREÁLECH TOHOTO OBJEMU A TYPU. Takže chvála ? Ne. Jen důkaz jak zvrácené pojmy měl architekt a konsorti při stavbě OBJEKTU PRO ŽIVOT A LIDI, tudíž ne pro své vyžití se na slupce svých nevykvašených objemů.6. Nepochybuji, že velkohubá propaganda objektu společností která jej ztržňuje,TUTO KRITIKU STOPÍ. zASÍLÁM NA magistrát kopii.