Nové kybernetické hrozby Meltdown a Spectre
Jak na to ...
Vkládání dotazů
Své dotazy vpisujete do spodního textového pole. Pro odeslání dotazu stiskněte tlačítko Odeslat nebo Enter. Přesun na další řádek probíhá automaticky dle délky textu nebo použitím tlačítka Shift + Enter.
Odhlášení
Pro ukončení chatu stiskněte tlačítko Ukončit chat. Poté bude chat ukončen a nebude možné komunikaci s Klientským poradcem obnovit. Chat může být také ukončen automaticky, a to pokud nebudete reagovat déle než 15 minut. Pokud poté budete chtít v komunikaci pokračovat, je třeba otevřít nový chat.
Po ukončení chatu si můžete nechat zaslat celý průběh komunikace na e-mail.
Z důvodu zkvalitňování služeb a z důvodů evidenčních může být chat komunikace monitorována.
V poslední době bylo možné na internetu zaznamenat nové kybernetické hrozby Meltdown a Spectre. Celosvětově je v ohrožení drtivá většina osobních počítačů, mobilních telefonů a dalších chytrých zařízení. Útočníci mohou využít nedostatečného zabezpečení systému a získat tak přístup k citlivým informacím, například heslům.
Doporučujeme věnovat této hrozbě zvýšenou pozornost v profesním i osobním životě. Útočník může potenciálně získat například důvěrná firemní data, přístupové údaje do internetového bankovnictví, údaje o platebních kartách nebo citlivé osobní informace. Nejlepším protiopatřením je pravidelně a důsledně instalovat aktualizace zabezpečení a ochrany dat dostupné pro osobní počítače (ideálně zkontrolovat, zdali máme zapnuté automatické aktualizace operačního systému). Výrobci rovněž postupně uvolňují a distribuují aktualizace pro jednotlivé platformy chytrých mobilních zařízení.
Bezpečnost dat i peněz našich klientů jsou pro nás prioritou. Pravidelně realizujeme účinné kroky k zabezpečení služeb elektronického bankovnictví, systémů platebních karet, bankomatů apod. Dále velmi dbáme na bezpečnost své infrastruktury a sítí. Právě díky našemu přístupu k otázce bezpečnosti vás můžeme ujistit, že klientská data a finanční prostředky jsou u nás trvale v bezpečí, sdělil Patrik Madle, tiskový mluvčí ČSOB.
V případě pochybností mohou klienti ČSOB kontaktovat Helpdesk elektronického bankovnictví na telefonních číslech:
- ČSOB: 495 800 111
- Poštovní spořitelna: 495 800 121
Zařazeno | st 17.01.2018 12:01:00 |
---|---|
Zdroj | ČSOB - Tiskové zprávy |
Originál | csob.cz/portal/o-csob/o-csob-a-kbc/servis-pro-media/tiskove-zpravy/-/asset_publisher/5FasXY5AUiLR/co... |
Přílohy |