V současné době se málokdo obejde bez mobilního telefonu, což mobilní operátoři moc dobře vědí. I jejich služby a produkty lze v případě porušení obchodník podmínek reklamovat, lze to udělat hned několika způsoby.
Není to příjemné, ale každý se občas setkal se situací, kdy musel něco reklamovat. To je možné i v případě mobilních operátorů a jejich služeb, poskytnutého zboží nebo nesrovnalostí ve vyúčtování.
Ještě před samotnou reklamací je vhodné podívat se na průvodce reklamací, reklamační řád a také do záložky s často kladenými dotazy, kde již lidé mnohdy váš problém jednou řešili, vy tak budete vědět, jestli máte na reklamaci nárok.
Při reklamaci zboží by si měl člověk připravit doklad potvrzující nákup, může to být záruční list nebo třeba faktura. Ještě před samotnou reklamací je vhodné zálohovat všechna data, servis velice často uvádí při opravě zařízení do továrního nastavení. Je také vhodné deaktivovat všechny zámky na zařízení.
Pak už je čas na samotnou reklamaci, každý z operátorů nabízí několik způsobů, jak lze zboží a služby reklamovat.
http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/440xX/Feb2018/2104510.jpg?d41d
O operátora O2 lze podat reklamaci písemně na adrese O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle, e-mailem poslaným prostřednictvím formuláře na oficiálním portálu, telefonicky na bezplatné lince, osobně na kterékoliv prodejně a také na O2 Chatu každý den mezi 8:00 a 22:00.
Vodafone můžete kontaktovat na bezplatné lince Vodafone péče na čísle *77 (800 77 00 77), můžete také navštívit jakoukoliv z prodejen. Stížnost nebo reklamaci lze podat prostřednictvím elektronického formuláře, reklamaci lze také řešit písemně na adrese Vodafone Czech Republic, a. s. Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00, Praha 5, zboží pak lze reklamovat na adrese Logistika Vodafone, reklamační oddělení WHS, Osvobození 535, 273 03 Stochov.
I u T-Mobilu lze provést reklamaci na kterékoliv prodejně. Podle Českého telekomunikačního ústavu ji lze také podat písemně na zákaznickém centru s adresou Tomíčkova 2144/1, 148 00, Praha 4.
Někteří operátoři v případě reklamace telefonu nabízí možnost si zdarma zapůjčit náhradní přístroj.
Zařazeno | čt 15.02.2018 05:02:00 |
---|---|
Zdroj | tn.cz Mediafax Nova |
Originál | tn.nova.cz/ext/prekvapil-vas-mobilni-operator-takhle-muzete-vse-reklamovat.html |
Přílohy |