Spotřebitelská důvěra Japonska se v lednu výrazně zlepšila
Měsíční průzkum odráží vzorek zhruba sedmi tisíc dotazovaných domácností. V dubnu letošního roku se index po zemětřesení a následném tsunami propadl na dvouleté minimum 33,1 bodů. Všechny komponenty indexu v lednu vykazovaly nárůsty. Největší měrou ekonomická očekávání (+1,4), dále budoucí příjmy (+1,2), zaměstnanost (+1,0) a výdajové plány (+0,8). Index spotřebitelské důvěry oblasti Tokia stoupl o 1,8 na 40,0 bodů a byl nejvýš od února loňského roku. Více jak 63% respondentů předpokládá v letošním roce růst spotřebitelských cen.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři