Ano, uznávám. Sloh nebyl nikdy mou silnou stránkou. Nadruhou stranu ani váš odhad není správný. Určitě jsem neočekával trojnásobek průměrného platu, ba ani dvojnásobek. Jediné co jsem očekával, bylo slušné jednání, lidský přístup k zaměstnancům i klientům a odpovídající ohodnocení vlastní práce. A že by po mě nebyla vidět žádná práce? Zhodnocení nechám na Vás. Od prvního dne minimálně dvě schůzky denně. Na konci prvního týdne ůspěšnost 110%. Dokázal jsem si najít i své vlastní zakázky. Po každé sjednané smlouvě mě managerka vychvalovala a sliboval mi, že pokud budu se od ní nechat vést, tak mi může slíbit skvělou budoucnost. Hezky se to poslouchalo, ale stále jsem zůstával nohama na zemi. Počet ujetých kilometrů minimálně 200 denně a autem s průměrnou spotřebou 8 l na 100km. Podotýkám, že jsem se pohyboval na horách a v období, kdy všude byl sníh a teplota nevystoupala nad -3 stupně. Pneumatiky na voze měly sice dobrý vzorek, ale jednalo se o ty nejlevnjší možné, což v důsledku znamená, že na uježděném sněhu se chovaly jako jiné a třeba i kvalitní značky. Avšak pokud právě padal sníh a nasilnici se tvořila tzv. břečka, nedalo se spolehnou ani brzdy. Jak je Vám asi známo, náklady si hradíte sám. Včetně telefonu a jiných věcí s tím spojených. Což jsem věděl od samého začátku. Teda o tom služebním telefonu to bylo podáno nejprve trochu jinak, ale budiž. Přesto jsem do toho šel i s rizikem, že v prvním měsíci asi žádné peníze nebudou. Jsem realista a nedělal jsem si žádné přehnané naděje. Myslím, že tu někdo psal i o monitorování vozu a kontrole pohybu. Co k tomu dodat? Nejprve jsem samozřejmě monitorování vozu pokládal za výhodnou věc, kvůli případné knize jízd. Při předání vozu jsem byl seznámen s podmínkami a s případnými postihy. Neměl jsem s tím žádný problém. Přeci jem mi nědko půjčuje vůz, který něco stál. Avšak nevím zda to víte, ale při podpisu smlouvy si společnost Bart reality nechává podepsat nevyplněnou blanko směnku. No myslím, že v dnešní době musíte takové společnosti opravdu důvěřovat, aby jste něco takového podepsal. Neměl jsem důvod se něčeho obávat, protože jsem neměl žádné špatné úmysly. pochopitelně jsem se při předávání vozu ptel na to, zda mohu vůz používat i k osobním účelům. Nikdo s tím neměl ani nejmenší problém. Tedy kromě upozornění, že na vlastní ježdění nebudu mít čas. Takže jsem byl dost překvapený, když mi manager při telefonátu před jednou nedělní schůzkou začal vyčitat, že jsem večer s autem někde byl. Obhajoval to strachem o mé zdraví. Nakonec se ukázalo, že se bojí o vůz.
Jednou z dalších věí je fakt, pokud děláte za průměrnou mzdu máte nárok na dovolenou a volno a většinou pracujete 8 hodin denně 5 dní v týdnu. Ano doba je taková, že někdy nemáte na výběr a musíte se podřídit požadavkům zaměstnavetele. Ovšem u této společnosti pracujete 30 dní v měsíci a to od rána od 8 hodin kdy musíte usednout k počítači až třeba do deseti do večera, kdy se vracíte z poislední schůzky. Tím pro Vás ale den nekončí. Další hodiny stávíte scanováním smluv, úpravou fotek, vyřizováním došlých emailů, vytvářením složek a odesíláním všech dokumentů a fotek na mailové adresy ve společnosti. Ani pak ale pro Vás práce nekončí. Dalším krokem je příprava na další den. Procházení nabídek nemovitostí na různých realitních servrech, příprava na sjednané schůzky mimo jiné totiž obnáší přehled o prodávaných nemovitostech v daném okolí. To vše si pak těsně před schůzkou manager n ...