Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Honza. Výpis příspěvků 151 až 200 (2836)


Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 04.10.22 08:45  Honza  (191441)

... hoď tu atomovku Putine

Dohodnout se s Ruskem? Jak, jako ČSSR v roce 1968 s SSSR?

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 03.10.22 12:57  Honza  (247976)

btc vs zlato

Základní stavební kámen bitcoinu je naopak víra, víra, že ten bitcoin bude někdo další ochoten koupit... je tedy potřeba věřit, že ten bitcoin někdo další koupí... Pokud ne, tak mám ověřený, jedinečný kód, ale v konečném důsledku bez reálné hodnoty... Je to mnohem více o víře než státní měny... musím věřit, že se najde někdo další, kdo to bude ochoten koupit minimálně za stejnou cenu...   

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 25.09.22 08:12  Honza  kouzelna.lahvickazavinacseznam.cz  (248408)

PRO

PRO

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (14) 24.09.22 21:34  Honza  (248395)

KB divi

Ahoj nemáte někdo info, kdy by se měla konat valná hromada KB, mělo to být koncem léta, ale pořád nic. Kdo nevíte, nekomentujte to hloupími příspěvky.

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (30) 23.09.22 08:02  Honza  (248320)

Schlieger

Tak to jste první kdo tuto firmu chválí, bohužel i moje osobní zkušenost je velice špatná.
Realizace započala dle smlouvy a to den před vypršením domluveného data. Probíhala naprosto otřesně, horší montážní firmu jsem ještě neviděl, montážníci o montáži tepelného čerpadla věděli méně než já, neustále někam volali, něco zapojili, pak to zase předělávali, děs. Těm ukrajinsky hovořícím pánům jsem musel radit se zapojením vody, půjčovat nářadí a až po třech dnech se podařilo topení spustit. Systém vydržel fungovat asi šest hodin, než se s chybou vypnul, to už byli pánové pryč a naprosto nedostupní. Firma nás klidně nechala další v zimně bez zásahu, protože se to dá zase zapnout a ono to třeba dalších pár hodin bude fungovat. Na opravu došlo až po inzezivních dvouměsíčních urgencích. Dnes poté co mi TČ do funkčního stavu uvedla jiná firma je to téměř rok od instalace a dodnes nejsou vyřízené dotace, dotazem na úřad jsem se dozvěděl, že firma nedodala dokumentaci a že je takových u této firmy hodně. 
   Doporučení je jednoznačné, od této firmy bych si dnes nenechal udělat vůbec NIC, ti jsou i zadarmo drazí.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (30)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 18.09.22 08:10  Honza  (248102)

Typ poštovného

Důležitý je typ poštovného. Dá se vyhnout zvolením Aliexpress Standard shipping, je trochu dražší (80-100 Kč), ale o nic se nemusíte starat, jako dřív.

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 14.09.22 14:16  Honza  (247976)

Tak protiinflační funkci taky nemá

Po tom, co neplní funkci měny, tedy nástroje pro placení se ukazuje, že nemá ani funkci protiinflační. 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.09.22 20:52  Honza  (191441)

Donucovací prostředek elektromobilita

Životnost baterie 8 let nebo 180 000 km. No nekupte to, koupit ojetinu je finanční sebevražda.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 11.09.22 19:54  Honza  (191441)

potenciál elektromobility je obrovský

V případě náhrady poloviny aut se spalovacím motorem elektromobily, bude nutné zvýšit výrobu el.en. odpovídající výrobě 3 slovy třech elektráren Temelín. A to se fakt stihne. :-)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 29.08.22 22:50  Honza  (244920)

Nejdražší elektřina = vizitka vládnutí vlády Fialy.

Ach jo, to je zase kravina, myslet si že cenu elektřiny určuje vláda… Samozřejmě nechybí senzacechtiví titulek, kdy je cena účelově přepočítána paritu kupní síly aby to vyšlo… A namísto toho, aby napsal, že je skvělé, že jsme vývozce elektřiny, protože je to komunita která má velkou přidanou hodnotu, tak je to vydáváno za něco špatného… (kdybychom byli dovozci, jako třeba ropy, tak by byla levnější!?Zhruba podobný nesmysl, jako kdyby se Jihokorejci (sebe)mrskali za to, že jsou největšími vývozci čipů… už by to chtělo vnášet do těchto emotivních debat o energiích trochu rozumu…

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 29.08.22 17:35  Honza  (244920)

Všechno je to způsobené

Dobrý den, ano, to že se celý objem zobchoduje podle vzávěrečné ceny marginální elektrárny, to je divné. V podstatě to ani neodpovídá klasickému obchodování na burze, kdy když zadáte poptávku na akcie, s určitou cenou, tak koupíte dle nabídky jednotlivých nižších cen, ale nabízejícím zaplatíte onu nižší jimi požadovanou cenu, nikoliv tu maximální. Jako byste šel na trh, koupil 9 vajíček za 4 Kč desáté za 10 Kč a za všech 10 zaplatil za 10x10 Kč…

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 29.08.22 17:29  Honza  (244920)

Jaký objem se za “nesmyslné” ceny obchoduje?

Dobrý den, ono by taky bylo dobré do článku doplnit, jaký objem se za tyto “nesmyslné” ceny na burze obchoduje. ČR spotřebuje zhruba 73 terawatthodin za rok. Na den to vychází (73 000 000 MWh / 365) 200 000 MWh. Jednotka výkonu, jeden Temelín, vyrábí 1000 MW každou hodinu, to je 24 000 MW za den. Dva bloky 48 000, Dukovany ddto tedy cca 96 000, tedy necelá polovina spotřeby. To velmi nahrubo odpovídá. Otázka tedy je, kolik MWh na daný den se zobchodovalo za onu šílenou cenu třeba 1000 €. Ono to totiž bude velmi málo. Třeba jen jednotky nebo desítky MWh…. Jedná se do značné míry o senzační titulky, nad kterými se čtenář bez hlubší znalosti problematiky jistě rád rozčílí, ale neodpovídá to realitě.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 25.08.22 15:10  Honza  (247101)

Žába na prameni

Dobrý den,

  • jsem minoritním akcionářem (no spíše mikro nano piko... :-) ) a nemám pocit, že bych byl žábou na prameni. 
  • Bylo mi zřejmé (každému, kdo přemýšlí a chápe fyzikální a ekonomické zákony a globální politickou situaci), že vzdáním se stabilních, bezpečných a cenově dostupných zdrojů (zavírání jaderek a odklon od uhlí) půjde cena energie nahoru a pokud ČEZ z těchto zdrojů vyrábí, bude na tom zisk...
  • Obdobně, pokud se Evropa (Německo) rozhodla vybudovat si závislost a agresivní totalitní diktatuře, bylo mi zřejmé, že to bude problém.
  • A to vše v situaci, kdy "nové, ekologické" zdroje jsou buď jen na papíře, nebo nestabilní. Rozhodně ne vybudované a spolehlivě zakomponované do disktribuční soustavy. 
  • Tedy zisky nejsou neočekávané, ale naopak dlouho očekávané :-)
  • Vtip na konec "Evropa zjistila, že elektřinu nejde tisknout" :-)
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (11) 25.08.22 13:55  Honza  (247100)

I bezhotovostní platby mají náklady

Je škoda , že v článku nezmiňují náklady na bezhotovostní operace. Jako jsou poplatky za pořízení a provoz platebního terminálu nebo dokonce procenta z výšky transakce, které obchodník platí bance nebo vzdavateli karet. A i samotné získání platební karty je spojeno s náklady. Bohužel jednostranně napsaný článek v zájmu snížení používání hotovosti = anonymity a svobody lidí.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (15) 23.08.22 18:52  Honza  jan.dlasekzavinacgmail.com  (242315)

Zem je kulatá a proto to jednou padne..

Už se nemůžu dočkat, že to konečně padne, celý tento shnilý amorální systém....bude , ako nebolo:-)

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 23.08.22 17:45  Honza  (244920)

Musí se něco stát

“Ten, kdo nekontroluje své energetické zdroje, nekontroluje svoji budoucnost.”Že byla Evropa, evropští politici, evropští voliči natolik hloupí, že tuto základní věc neznají, neuvědomili si, to je jejich chyba. Teď za to (za)platíme.Blahobyt Evropy nyní je závislý na surovinách z Ruska. Blahobyt usa už asi na surovinách z Ruska závislý není. Blahobyt Kanady asi taky ne. Blahobyt Austrálie asi taky ne. Jistě je spousta států, kde se žije dobře a nejsou závislé na Rusku. Takže Evropa ty suroviny prostě nahradí. Můžeme těžit plyn na území evropy. To že je tady frakování takřka sprosté slovo, to se třeba změní, až bude lidem zima. Na Ukrajině je taky spousta zásob plynu. To že Rusko obsazuje zrovna ty území, kde jsou bohatá naleziště, to asi nebude náhoda…Nezbývá než doufat, že dokážeme nahradit svoje energetické zdroje dříve, než sociální nepokoje v demokratických volbách dovedou k moci někoho, kdo by se spojil s Ruskem. Protože v Rusku vždycky byla bída, bída tam je, žije se tam špatně, a platí to i pro všechny sféry vlivu Ruska.

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (117) 21.08.22 14:36  Honza  (191441)

Deset korun za kilowatthodinu už hraničí se zločinem.

Někde v zákonech je věta, že nemravné chování v obchodním styku nemůže užívat právní ochrany. Není to asi doslova, ale co se jim na ty zálohy vykašlat a dát to hromadně k soudu. Jinak ale nejde o ČEZ, ale o burzu na kterou jsme se měli dávno vykašlat. To by nesměla mít naše vláda hlavy v německém konečníku.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (117)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 17.08.22 10:27  Honza  (246701)

Naprosto šílený vývoj

Ano, dojít k tomu můžeme, ale asi cítíme, že je to absurdní. I když výchova a prostředí jistě má vliv na žebříček hodnot či chování v dospělosti, takže bych vliv Putinovi matky nepodceňoval…. Ano, můžeme diskutovat o tom, zda by lepší reakce nebyla dál odebírat plyn od diktatury vraždící lidi a dělat, že se nic neděje. Resp odebírat plyn a dodávat zbraně bránicí se Ukrajině. Na druhou stranu Putin si je vědom, že dodávky zbraní jsou to jediné, co mu brání obsadit Ukrajinu a rozštěpení západní společnosti a způsobení hospodářských problémů je efektivní cesta, jak na západě přivést k moci populisty, kteří upřednostní levný plyn při své voliče a zastaví dodávky zbraní a munice ukrajinské armádě…. Tedy je pravděpodobné, že by vymyslel libovolnou lež, aby plyn západu nedodával. Z Putinova pohledu je optimální způsobit západu hospodářské a společenské škody. Představa, že by nevyužil tuto energetickou zbraň je myslím mylná.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 16.08.22 12:48  Honza  (246654)

Jo jo informační válka....

Ano, Rusko mělo dílčí technické úspěchy. Ostatně nikdo netvrdí, že tam nežijí schopní vědci či konstruktéři. Problém je ten, že jde o totalitní stát s diktátorem v čele a to pozitivní co ta země má, je rozkradeno a zneužito k udržení moci úzkou skupinou lidí. Rusko mohlo zlepšovat životní úroveň svých obyvatel, mohlo obchodovat se západem i celým světem. V některých oblastech by nižšími náklady, surovinovými zdroji apod. jistě bylo konkurenceschopné. Těžké strojírenství, energetika...

Mohli pracovat na tom, aby se měli lépe. Namísto toho diktátor Putin nařídil válku a jako kámoš mu zbyl Kim z KLDR... To je státní úroveň.

A když se hovoří o těch obyčejných Rusech... No ani ti jednotliví vojáci, kteří už jednají sami za sebe, se nechovají zrovna nejlépe. Jestli někoho střelíte do zad, znásilníte, umučíte apod. to není řízeno vládou. To je rozhodnutí konkrétních lidí těch "obyčejných Rusů". Byť do armády zřejmě vybrali chudou a agresivní část společnosti...

V každé skupině lidí jsou psychopati a válka jistě probouzí to i to horší v nás, ale v západních armádách je těch excesů méně a nejsou za ně představiteli státu vyznamenáváni...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 16.08.22 10:33  Honza  (245941)

Naprosto šílený vývoj

Dobrý den, chyba v úvaze může být v tom, že ta technická řešení reálně fyzicky neexistují. Ano, pokud by přes den vyráběly OZE za nějakou cenu, přebytečná energie se akumulovala a v noci by byla energie s nějakou přirážkou (ziskem pro majitele přečerpávacích elektráren a jiných baterií), pak by to asi MOŽNÁ :-) bylo, jak píšete. Reálně ale OZE v nadcházející zimě nebudou vyrábět dost. A cena proto bude určena závěrečnou plynovou elektrárnou, do které buď půjde sakra dryhý plyn, nebo nebudeme mít plyn vůbec. (Kolik jste ochoten zaplatit za kWh aby Vám nerozmrzla lednička, nebo jste si alespoň nabil telefon či posvítil ... Možná i 20 či 30 korun....) O udržení funkční infrastruktury typu internet, banky, čerpadla ve vodárnách, nemocnice, telefony, vysílače rádia a TV apod ani nemluvím.

Energetika založená na OZE bude sakra drahá, protože jednou zaplatíte instalovanou kapacitu v OZE, podruhé v nějkých úložných technologiích, potřetí v klasických zdrojích, které to celé budou zálohovat pro pár týdnů v roce, kdy nebudou stačit řešení 1 a 2. A všechno se to musí zaplatit, odpisovat a všechno se to propadne do účtů konečným odběratelům.

Uvidíme, čas ukáže.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (13) 16.08.22 10:17  Honza  (245941)

Naprosto šílený vývoj

Kdyby diktátor Putin nezaútočil na Ukrajinu, nebyla by žádná reakce Evropy. Resp dál by Rusko dodávalo suroviny za nějaké dohodnuté ceny. Ruské vedení by dále rozkrádalo zemi a budovalo svoji totalitu... Můžeme diskutovat, jestli je příčinou akce, nebo reakce... domnívám se, že spíše akce. Jednou by to stejně vyhřezlo. "Kdo neovládá svoje energetické zdroje, neovládá svoji budoucnost" autora si nepamatuji. To, že Evropa sama sebe učinila závislou na zdrojích z totalitních a otevřeně či skrytě nepřátelských zemích, to, že "zapomněla" zbrojit, aby byla dostatečně silná... to bylo zřejmé. Tak budíček, no. Snad to teď dojde i většině.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (13)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 14.08.22 14:12  Honza  (191441)

Jak snížit účet

Přesně tak, spalitelný ve dne a spalitelný v noci. Kdo nemá na zateplení domu, nebude platit 200k.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 12.08.22 08:34  Honza  (246529)

Proč jsou ceny elektřiny určovány cenami plynu?

Dobrý den, mýlíte se, cena není určována náklady, cena je určována nabídkou a poptávkou. Pokud budete něco vyrábět s vysokými náklady a nebude to užitečné a hodnotné, tak to od Vás nikdo nekoupí a můžete stokrát prokázat své vysoké náklady. Cena, za kterou se výrobek prodá je určena nabídkou a poptávkou, užitečností a potřebností výrobku. A protože elektřina je velmi potřebná a velmi užitečná, tak ji odběratelé chtějí. Zároveň ji lze s minimálními náklady "převážet" stovky kilometrů. A protože výrobních zdrojů je málo (zavírání spolehlivých jaderných v Německu), případně jsou nestabilní (obnovitelné větrné, solární v zimě...), nebo je palivo do nich drahé (to je ten plyn), tak je užitečná a žádaná elektřina sakra drahá. Burza je jen název pro místo, kde se potkává nabídka s poptávkou. S trochou nadsázky lze říci, že můžete domlouvat kdo, pro koho, za kolik vyrobí elektřinu třeba na náměstí každého okresního města....Výsledná cena, při nedostatku zdrojů a vysoké poptávce bude podobná. Říká se tomu trh (tomu shromážění nakupujících a prodávajících na náměstí :-) )

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 12.08.22 08:32  Honza  (246529)

Proč je cena elektřiny určena cenou plynu (paliva)

Dobrý den, mýlíte se, cena není určována náklady, cena je určována nabídkou a poptávkou. Pokud budete něco vyrábět s vysokými náklady a nebude to užitečné a hodnotné, tak to od Vás nikdo nekoupí a můžete stokrát prokázat své vysoké náklady. Cena, za kterou se výrobek prodá je určena nabídkou a poptávkou, užitečností a potřebností výrobku. A protože elektřina je velmi potřebná a velmi užitečná, tak ji odběratelé chtějí. Zároveň ji lze s minimálními náklady "převážet" stovky kilometrů. A protože výrobních zdrojů je málo (zavírání spolehlivých jaderných v Německu), případně jsou nestabilní (obnovitelné větrné, solární v zimě...), nebo je palivo do nich drahé (to je ten plyn), tak je užitečná a žádaná elektřina sakra drahá. Burza je jen název pro místo, kde se potkává nabídka s poptávkou. S trochou nadsázky lze říci, že můžete domlouvat kdo, pro koho, za kolik vyrobí elektřinu třeba na náměstí každého okresního města....Výsledná cena, při nedostatku zdrojů a vysoké poptávce bude podobná. Říká se tomu trh (tomu shromážění nakupujících a prodávajících na náměstí :-) )

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 10.08.22 06:16  Honza  (246423)

Daň z nepřiměřeného zisku???

Pan pisatel zapomněl,že u nás je více firem s nepřiměřeným ziskem!!! Například TMR meziročně 331%,kde se hrabe ČEZ a banky! Okamžitě mimořádně zdanit! Ještě že máme konečně vládu,ktará "pochopila" že řádné občany a společnosti,které tvoří zisk a příjmy státu a umí se sami o sebe postarat, je potřeba okrást o peníze! Největší zisky z navýšení cen má stát formou DPH a spotřební daně.Jen letos už vybral o desítky miliard víc a ještě má málo,tak si navýšili rozpočet o dalších 80 miliard a to rovnou na každý další rok co budou vládnout??? A ještě štvou "neinformované voličské ovce" proti všem,kteří tvoří v této zemi přidanou hodnotu a živí celý státní aparát včetně všech "Potřebných".Jen doufám,že to brzo skončí...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (43) 09.08.22 17:59  Honza  (242414)

Tak ne Putin ale Ukrajina

Tak nás od ropy neodstřihl Putin, ale náš kamarád Zelenský. Co s tím bude jeho kamarád Fiala a jeho pětikoalice dělat? 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (43)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 08.08.22 09:27  Honza  jan.dlasekzavinacgmail.com  (242315)

wall street - 15.8.

Líbí se mi, že u Vás už dnes je to co mi smrtelníci zažijeme až za týden:-) Viď název článku.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 03.08.22 19:59  Honza  (244920)

A zase ten Kovanda - mimořádné danění ČEZ poškodí českou ekonomiku i veřejnost

Dobrý den, pana Kovandu neznám a nevím kdo je nebo není “u vesla”, nicméně s jeho argumenty souhlasím. Napsal to zcela přesně.Jako drobný akcionář jsem si pořizoval ČEZ právě proto, že se mi německá politika zdála zcestná A o jaderné energetice, z které ČEZ vyrábí podstatnou část své elektřiny jsem přesvědčen že je ekonomicky smysluplná. Stejně tak beru svou investici jako zajištění na důchod, dividendy reinvestuji.To co předvádí současná vláda bych čekal od ANO či SPD, určitě od KSČM….Poučení z toho pro mě plyne – neinvestovat v České republice. Chápu, že moje peníze nehrajou roli, ale pak se nedivte že tu třeba Volkswagen nepostaví továrnu nebo že se jiní investoři rozhodnou Pro země se stabilnějším právním / daňovým prostředím.

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 03.08.22 15:16  Honza  (191441)

Zdanit mimořádně všechny kdo v minulosti měli nepřiměřený zisk?!

Ještě štěstí, že vás není moc. Já jsem pro progresivní, výrazně progresivní zdanění. Stejně k němu nakonec dojde, ve volbách rozhodují hlasy většiny a ne horních 10 000.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (2) 28.07.22 08:36  Honza  (245941)

zachrání nás plyn z demokratické Nigérie

Dobrý den,

máte nějakou referenci na to, jak USA přeprodávají plyn nakoupeny z Ruska? Nějak si nedovedu představit, jak vozí lodě plyn do USA a ty ho pak vozí do Evropy... Nebo mají USA s Ruskem plynovod? Nebo jedou ty lodě přímo z Ruska (odkud?) do terminálů v Evropě?

Děkuji

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 20.07.22 21:31  Honza  (245715)

Nemusí

Ne, nemusí. Kdo musí konat je současný kabinet. Je to nejhorší vláda ever.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Ropa Brent
přečíst (7) 07.07.22 09:31  Honza  (245303)

Cena Ropy

Zdravím,

cena ropy prudce klesá, a cena benzinu se nehejbe, ačkoli pumpaři na zvýšení ropy reagují rychlým zdražením. Pokud jde o rychlí pokles, cena klesá měsíce. JE to čistě jen tím že se na tom snaží rejžovat? A nebo je v tom jiný problém?

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 06.07.22 20:21  Honza  (191441)

Hlavně nezávidět

Přesně tak, vždyť je jedním z nás, minoritních akcionářů.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.07.22 09:03  Honza  (245272)

Myslím že

Osle !

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (12) 02.07.22 01:08  Honza  (191441)

Technologie existují

Mnohem větší šílenství je myslet si, že to zastavíme zamezením pálením fosilních paliv.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 27.06.22 20:51  Honza  jan.dlasekzavinacgmail.com  (242315)

jedna minela

Dobrý den, pane doktorande Kovande, nebudu se věnovat Vašem 4 článkům od března , ve kterých jste sliboval ultimátní ruský krach....budu se věnovat tomuto pseudo ekonomickému rozboru, co jste zde splodil, Pane Kovando, vše podepisuju, až na  ten příklad, že někdo vymyslel vakcínu - účinnou na covid 19, tam rozumná debata končí....hezký den doktorande.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 25.06.22 08:17  Honza  (244920)

Zpupnost ČEZu je evidentní.

Ta představa lidí, jak je ČEZ zlý a předražený je skutečně úsměvná. Představte si, že v jižních Čechách, kde má distribuci e-on a dodavatel silové elektřiny je také často e-on stojí elektřina stejně….Energie jsou zkrátka drahé, protože je jich nedostatek, ať už zavíráním zdrojů (jádro v Německu), emisními povolenkami (regulace z vládních úrovní), nedostatek paliva (vydírání Putinovým Ruskem).Představa, tmě v takovéto době bude zas elektřina za 2 koruny je naivní. Minimálně dlouhodobě.Pokud chce stát pomoci, může vybrat dividendu a rozdat ji chudým lidem. Stále je tu podstatná část zákazníků, kteří i vysokou cenu energií dokáží zaplatit.Až bude drahý chleba (už je) tak budeme zestátňovat Agrofert?Taky zdražila auta, zestátnime Škodu?Zdražily pračky, zestátníme Etu?To už jsme tu měli…

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 16.06.22 08:24  Honza  hanz.vujzavinacseznam.cz  (244628)

Prodám rubly

Prodám rubly, kurz 100RUB/32 Kč

Mám cca 240 000 rublů

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 10.06.22 15:20  Honza  (244479)

Kapacita???

Kapacita reaktoru? Reaktor je baterie, ze se u nej udava kapacita? Nebude to spis vykon?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 26.05.22 11:52  Honza  (244096)

???

Takže vláda nebo vlády zakážou přijímat věřitelům splátky dluhu, dlužníka tím dostanou do virtuálního stavu platební neschopnosti a pak bankrot? Bankrot nad někým komu zůstávají prostředky, které nemohl poslat věřitelům??? A ty věřitele pak vyplatí kdo? Nikdo nebo jejich vlády, kterým to ve výsledku zaplatí jejich obyvatelstvo a firmy s minimální daňovou optimalizací = nizkoprijmovi??? Aby chudí byli ještě chudší, protože ti kterým bylo zakázáno přijímat splátky budou nárokovat záchranu, aby se nedostali do obtíží a nespustili řetězovou reakci dalších problémů jinde. Co bude USA dělat až si opravdu podřežeme větev pod sebou úplně, nebudeme jakkoli konkurenceschopní? V mnohých ohledech nám už nyní ujel vlak. Co jejich investice zde? Nebo je lepší dostat to do takového stavu, kdy rozvrat ekonomik dovoluje vstup a akvizice kdečeho na co si dosud nesáhli + odliv investorů z rostoucí Asie? Rozvrat přece není řešení. Kde se obchoduje, tam se přeci neválčí.Jsou to hesla, ale pořád v nich vidím víc pravdy a smyslu než ve většině čehokoli dnes ve veřejném prostoru ...ať dělám co dělám, pořád mi z toho celého nevychází, že výsledkem by měla být stabilizace. Budu doufat že si časem řeknu "jo takhle! Tak to joo". Naděje umírá poslední.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.05.22 18:22  Honza  (243865)

Jakože coze?

Blbě přeložený cizí článek jako váš vlastní? Promiňte jestli jste mentálně postižený dislektik.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 13.05.22 17:52  Honza  (191441)

Kdo posílá naši levnou haléřovou elektřinu na burzu ?

Protože naše vlády vesměs na lidi z vysoka. Vymlouvají se na porušení zákonů a smluv a stejnou hubou říkají, že jsme ve válce. Válka ruší všechny smlouvy.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 08.05.22 15:00  Honza  (191441)

Ano a SPD

Nejsou vymaštění, jsoujen zlí a sobečtí, jako všichni v dnešní politice. Jaký je politický cíl stran před volbama? Vyhrát volby, získat moc a tečka.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (17) 27.04.22 08:21  Honza  (243367)

Jaderna energie

Minimalne pro CR je jedina smysluplna cesta z energetickych problemu jaderna energie. Zdalnive ekonomicke vyhody jakychkoli obnovitelnych zdroju u nas mi prijdou jen jako dusledek pokrivenych dotaci kombinovany s nedostatecne provedenou nebo pritrouble prehlizenou life cycle analysis.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (17)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (5) 25.04.22 10:31  Honza  (191441)

ČEZ už může připravovat nabídku.

Není se proč divit, cílem našich politiků je mj být chválen EU.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 20.04.22 12:14  Honza  (191441)

... směšná armáda

Leopardy nedodá, aby si neuřízly ostudu v konfrontaci v boji.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 19.04.22 08:43  Honza  (191441)

to MONO

Když si dovolím hóóódně fantazírovat, tak po skončení války bude v RF masakr a soudruzi RF požádají o pomoc soudruhy v Číně o bratskou pomoc.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.04.22 23:05  Honza  (191441)

Proč se USA nechce válčit na Ukrajině

A jaký je současný stav? Ukrajina netěží a dlouho nebude a embargo omezí dovoz z Ruska. Nepsal jsem o konfliktech CCCP v posledních dvaceti letech.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 17.04.22 20:14  Honza  (191441)

Proč se USA nechce válčit na Ukrajině

Co nedává smysl, že je to proti ekonomickým zájmům USA? Amíci vydělají jedině na tom, že investují po válce do rozmlácený Ukrajiny. Proč najednou hrozí jaderný konflikt, kdyby USA mohutně podpořily Ukrajinu? Počet konfliktů USA x Rusko včetně SSSR se nevejde do tohoto příspěvku a nikdo z toho neměl obavy. USA skrytě připouští, že Ukrajina není v jejich zájmu ale v zájmu Ruska. Ukrajince navnadily na vstup do NATO, Putinovi "argument" a teď se bojí konfliktu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (8) 16.04.22 10:22  Honza  (191441)

Proč se USA nechce válčit na Ukrajině

Není to v jejich ekonomickém zájmu: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-rusko-bojuje-aby-ukrajina-netezila-ropu-a-plyn-rika-ukrajinsky-geolog-197524#utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (8)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  685.00  +3.32% 
 ČEZ  851.00  -1.22% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 115.00  -1.11% 
 GEN DIGITAL  480.00  +0.10% 
 GEVORKYAN  250.00  -1.57% 
 KOFOLA CS  272.00  +0.37% 
 KOMERČNÍ BANKA  786.00  -10.12% 
 MONETA MONEY BANK  96.90  +1.57% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 980.00  -0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.60  -0.91% 
 PILULKA LÉKÁRNY  175.00  -2.78% 
 PRIMOCO UAV SE  860.00  -4.44% 
 VIG  737.00  -0.14% 
Komodity online
 Ropa 82.93 USD 03.05   
 Zlato 2301.29 USD 03.05   
 Stříbro 26.52 USD 03.05   
 Káva 200.63 USD 03.05   
 Cukr 19.31 USD 03.05   
 Bavlna 77.99 USD 03.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.