Muzu.tv podepsal dohodu s Universalem
Portál už dříve uzavřel smlouvy i se společnostmi EMI, Sony BMG a dalšími labely. Muzu se sídlem v Irsku vyplácí umělce z reklamy. Uživatelé se přitom můžou dívat na hudební video na stránkách Muzu, na webu umělce nebo v sociálních sítích. Portál získal nadšené přijetí od hudebního průmyslu, protože našel cestu, jak vyplácet umělce, jejichž hudba se na internetu hraje. Nahrávací společnosti předtím kritizovaly ostatní portály jako YouTube za to, že nevyplácejí adekvátně umělce, jejichž hudba se na jejich stránkách přehrává. O příjmy z digitálního prodeje hudby mají vydavatelé zájem, protože jim klesá prodej na CD, napsal Reuters. Dohoda Muzu s Universalem se vztahuje na přehrávání videa v Británii a Irsku a na světový repertoár vydavatele včetně například Amy Winehouse a U2. Muzu má také práva na přehrávání klipů všech umělců ze stáje Sony Music na sociální síti Bebo.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz