Dobrý den všem, po 10 letech jsem se po neustálých problémech problémech s UPC rozhodla definitivně ukončit smlouvu a doufám, že už se s podobným přístupem ke klientům nikdy nesetkám. Vloni nám na základě chyby ve vyúčtování a domnělého nedoplatku bez odůvodnění odpojili internet i televizi, přestože jsme byli stálým klientem odebírajícím nejdražší službu. 14 dní jsme byli vypnutí, než se vše vysvětlilo. Jako omluvu nám nabídli "slevu"...za 750 Kč jsme dostali to, co nabízeli novým klientům za 650 Kč. Vzhledem k tomu, že se nám nechtělo řešit nové dodavatele služeb, jsme to velkoryse přešli. Blbci naivní!!! Dobře nám tak. Po skončení slevy nám UPC bez upozornění začalo účtovat 1205 Kč za nabídku standard!!!!! A ještě nám opět tvrdí, že nemají platbu za září, kterou jsme prokazatelně uhradili přes SIPO. To ani nemluvím o tom, že ohledně vypovězení smlouvy se na internetu dočtete, že máte nejdříve zavolat na kontaktní linku, kde průměrně 25 minut čekáte, a tam Vám řeknou, Ať si to podáte písemně a že neví, jaktože tam máte takové vyúčtování. Všechny VARUJI!!!! UPC NIKDY!!!