Web manažerem banky Zuno je Martin Hanula (1.7.2014)
Martin Hanula má za sebou bohaté zkušenosti z oblasti web developmentu, které získal v online a internetových agenturách jako M7 či DRAFTFCB. Od roku 2011 pracoval pro specializovanou agenturu CORE 4, díky čemuž nabyl potřebné know-how při projektování online a offline kampaní.
Dnes v Zuno zodpovídá za správu a řízení všech projektů a úkolů
týkajících se web developmentu,
jakož i za kooperaci se všemi odděleními banky v souvislosti s vývojem stránky.
„Bezchybné fungování webové stránky je jedním z nosných pilířů online bankovnictví. Když banka funguje bez kamenných poboček, web se stává pro klienty nejdůležitějším
komunikačním kanálem. Martin má v této oblasti výborný rozhled a cenné zkušenosti. Jeho dosavadní výkon a pracovní nasazení nás jen utvrzuje v tom,
že je na této pozici ten správný člověk," říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Martin studoval obor aplikovaná informatika na
Fakultě elektrotechniky a informatiky STU v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje svým dvěma dětem, jeho velkým hobby je
také vlastní farma, kterou v současnosti buduje a zvelebuje.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 230 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka, refinancování a konsolidace, kreditní karta nebo kontokorent). Zuno je nekonvenční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz
Jozef Dudáš
Produktový specialista úvěrových produktů online banky Zuno
Od roku 2012 působí jako produktový specialista úvěrových produktů pro Českou republiku a Slovensko. V této funkci je zodpovědný za analýzy a statistiky v oblasti úvěrů, tvoří také nabídky pro stávající i nové klienty, Vedle toho se podílí na testování a kontrole funkcionalit online bankovnictví. Pracuje rovněž na vývoji nových produktů a jejich aktivního začleňování do celkového portfolia banky.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Prezentace:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz