Ataxo vstoupila do konkurenční H1.cz
Obě společnosti se zaměřují na měření výsledků reklamních kampaní na internetu.
"Akvizicí vznikne ze dvou největších společností v oboru jednoznačný lídr na trhu, který bude schopen spravovat všechny skupiny klientů," oznámily firmy. Spojení bude také znamenat vznik nových týmů i rozšíření působnosti v on-line marketingových službách.
Ataxo působí na středoevropském trhu víc než deset let. Mezi jeho zákazníky jsou drobní živnostníci i velké nadnárodní korporace.
Agenturní část se zabývá internetovým marketingem, Ataxo Interactive vyvíjí technologie zaměřené především na marketing na internetu. V roce 2010 společnost uvedla na trh nástroj pro monitoring sociálních médií v Česku a na Slovensku, Ataxo Social Insider.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz