Na "Reklamožrouty" přišly tři tisíce lidí
Pořadatelé jim připravili bezmála šestihodinový blok projekcí pěti stovek reklam v deseti kinosálech; byly mezi nimi nejlepší i nejhorší reklamy z celého světa. Peníze pro svou kampaň proti rakovině prsu převzala zpěvačka Anna K., která sama se zhoubnou nemocí bojuje.
Potlesk spokojených fanoušků sklidila zejména reklama na kávovary a kávu s herci Georgem Clooneym a Johnem Malkovichem, velký ohlas měly ale i automobilové reklamy a spoty upozorňující na sociální a humanitární projekty. Mladí diváci dávali troubením na malé trumpety najevo, že se jim reklamy líbily. Lidé přecházeli mezi sály a "lovili" zajímavé reklamy vytvořené různými světovými agenturami v různých obdobích. "Koktejl reklam pro každý ročník míchá pan Jean Marie Boursicot, který je vybírá ze své filmotéky zahrnující přes 800.000 spotů z 65 zemí. Každý rok k nim přibude až 25.000 nových," řekla za organizátory Alice Daňková.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz