Kampaň má změnit postoj k seniorům
Jejím cílem je vymezit se proti diskriminaci seniorů, připomenout hodnoty, které stáří přináší, a probudit o staré lidi zájem. Zaznělo to na tiskové konferenci k zahájení kampaně.
"Pokud se u nás mluví o seniorech, pak jen v negativním slova smyslu," řekla ředitelka Elpidy Plus Bronislava Hilliová. Upozornila přitom na některé diskusní skupiny na Facebooku či dalších sociálních fórech či nedávnou předvolební kampaň, kde se objevil klip Přemluv bábu.
Kampaň, kterou pro pořadatele vytvořila reklamní agentura VCCP, se snaží negativní postoje zvláště mladších lidí k seniorům změnit. Podle Natálie Sahulové z VCCP se je snaží ukázat jako lidi, kteří se o mladé lidi v dětství starali, kteří je mají rádi a které naopak mají mladí lidé rádi. Bude zahrnovat inzerci ve více než 30 denících a časopisech, billboardy, reklamu v pražských tramvajích či ve vlacích, internetové diskuse či virální videovou kampaň na internetu. Ta by měla uživatele internetu dovést na stránku www.mluvmeostari.cz, která bude spuštěna na počátku října. Prozatím bude kampaň trvat po celý říjen. O tom, zda bude pokračovat, se rozhodne po jejím vyhodnocení.
Kampaň podpořily instituce jako například Výbor dobré vůle Nadace Olgy Havlové či Informační centrum OSN, ale i známé tváře z řad herců a zpěváků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz