Armáda USA rozšiřuje reklamní plány
Veřejné výběrové řízení, zveřejněné na webu, upřesňuje možnosti federálního kontraktu. Od roku 2005 je hlavní agenturou U.S. Army McCann Erickson New York. Rozpočet zahrnuje tradiční reklamu, digitální a direct marketing, mediální plánování a nákup, public relations, promoakce, eventy a multikulturní marketing.
V dokumentech k výběrovému řízení se nehovoří o celkovém výnosu, zmiňuje se ale rozpočet ve výši 150 až 160 milionů dolarů – připomíná se ovšem také, že "rozpočet na komunikace náborových akcí bude zcela jistě pod velkým tlakem a může se snížit v případě, že federální vláda se bude snažit snížit deficit". Kampaň bude muset čelit mnoha nepříznivým komunikačním úskalím, jako je například válka v Afghánistánu, lepší ekonomika a "méně ovlivňovatelů (rodiče, učitelé atd.), kteří mají zkušenosti se službou v armádě". Armáda si chce také ponechat positioning a tagline "Army strong".
McCann Erickson prohlásil, že se tendru bude účastnit a bude se snažit obhájit své postavení. Armádní marketingové rozpočty od roku 2006 permanentně klesají – tehdy to bylo 167 milionů dolarů mimo online (zdroj: Nielsen). V roce 2007 pak již jen 148 milionů, 2008 129 milionů a v loni klesla až na 95 milionů. V první polovině letošního roku pak 18 milionů dolarů. Zájem o účast v tendru již ohlásily Young & Rubicam, Draftfcb, a neoficiálně také Grey.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz