Sociální média vládnou všem
Společnost Nielsen Online provedla výzkum mezi 1700 americkými uživateli internetu – výsledkem je zjištění, že 73% se aktivně zapojuje do práce se sociálními médii alespoň jednou týdně. „Zapojení“ je zde definováno jako čtení blogu, návštěva komunitní sítě nebo čtení diskusí.
Podle výzkumu je tedy v USA zapojeno do sociálních médií okolo 127 milionu uživatelů.
Nejatraktivnější je samozřejmě Facebook, který se už v popularitě přiblížil klasickým mediálním kanálům. 47 procent online populace je na Facebooku denně, přitom na televizi se dívá sice 55%, ale pouze 37% poslouchá rádio a 22% čte denně noviny. Každý den hraje online hry 32,7 milionu Američanů, což je stejně jako čtenářů novin a dvojnásobek čtenářů časopisů. Twitter je neustále okrajová aktivita pro malou část populace – sám Twitter sice uvádí 105 milionu registrovaných uživatelů, ale pouze 11,4 miliónu z nich jej používá denně. Sociální média sleduje stejné množství mužů i žen – s tím, že ženy více blogují a muži více sledují video. Pouze 11% uživatelů denně čte blogy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Dlouho očekávaná událost ze světa kryptoměn. Přinese další halving bitcoinu nová maxima?
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz