Již páté výroční setkání profesionálů category managementu se uskuteční ve středu 22. 11. 2006 v kongresových prostorách TOP HOTELU Praha pod názvem CATEGORY MANAGEMENT 2006, a obdobně jako předchozí setkání bude letošní ročník zaměřen na výstavbu sortimentu různých formátů z pohledu značek a na úroveň spolupráce mezi dodavateli a obchodníky v podmínkách trhu České republiky. Formou diskuzí a prezentací případových studií budou diskutována témata dlouhodobého vývoje spotřebních preferencí různých skupin značek (A brands, privat labels atd.), tvrdých diskontů na základě zkušeností z německého trhu, dále priority a logika budování značkové struktury sortimentu v supermarketech a hypermarketech a v neposlední řadě spolupráce dodavatelů a obchodníků v Category managementu, resp. výhody a nevýhody různých modelů jejich vztahu.
Konference Category Management se pravidelně účastní okolo 250 delegátů - reprezentantů maloobchodu (zejména marketingoví ředitelé, category manageři i vedoucí pracovníci nákupu), a představitelů výrobních a dodavatelských firem (obchodní ředitelé, key account manageři a specialisté category managementu).
Organizátorem konference je již tradičně poradenská společnost INCOMA Consult, odborným garantem je výzkumná agentura GfK Praha a Zlatým partnerem konference je společnost KOFOLA. Bližší informace o konferenci Category Management 2006, včetně detailního programu a možnosti on-line registrace, získáte prostřednictví webové adresy www.categorymanagement.cz, dále můžete přímo kontaktovat sekretariát konference na tel. 251 117 521 nebo e-mailu konference@incoma.cz.
Další informace:
|