Asi před rokem jsem zde uváděl problémy své Cromy. Od té doby jsem s ní najel asi 15 km. Začlo to tak: termostat přestal fungovat, motor se přehřál a někde prasklo děsnění a do motoru se dostala voda. Motor je dost silný, takže auto se tvářilo, že se nic neděje. Voda se dostala do válců, auto kleklo a ohly se čtyři ojnice a i klikovka od odnesla. Dal jsem auto známému do servisu (velice šikovný škověk). To bylo loni. Klikovka se musela nějakou zvláštní technologilí pokovit, protože údajně na ní došlo k úbytku materiálu. To trvalo asi 3 měsíce. Během toho mi poslali z Itálie nové ojnice. Oprava vyšla na něco více než 50.000,-. Po vánocích jsem si auto odvezl, ale než jsem dojel domů, auto zase skákalo jako koze. Nejřív, že to budou střiky, ventily a kabely ke svíčkám( ty stály mimochdem 7.500,-), ale pak se zjistilo, že se přetrhaly některé svazky kabelů. Koncem příštího týdne si pro ní jedu. Zatím, co tady většina lidí řeší zda KOUPIT ČI NEKOUPIT, já řeším problém: PRODAT ČI NEPRODAT! Jakou může mít cenu auto, které už mě vyšlo na více než 200.000,- (upozorňuju, že jenom opravy (cena auta byla nižší! ) )?! Můžu dovést z NDR, ale vyplatí se vypláznout zase 100 tisíc?! Můžu jí vůbec někomu prodat, když mi jí budoucí majitel omlátí o hlavu. Asi nezbyde nic jinýho, než jí dát rok, maximálně dva, a pak jí hodit ze skály! Před časem jsem zjistil, že ten samý motor se dával do Alfy 155, ale údajně prý má otočený zapalování a s tím i rozdíné věci. Má asi o 10k víc. Nemá s tím někdo zkušenosti nebo nezná někoho, kdo by měl? Můžu ho mít za 5.000,- , což už stojí za uváženou. Nemyslíte?! Zdravím všechny cromaňonce na potichu závidím všem dízlákům. Zdar.