Příspěvky nebo odpovědi uživatele Bobeš









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Bobeš. Výpis příspěvků 1 až 20 (32)


Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (4) 30.11.21 09:38  Bobeš  (235276)

pastevec

myslím ,že tomu moc nerozumíš,myslíš ,že Křetínský kupoval elek.na uhlí jen pro radost,vždy co koupil mu přineslo balík a jádro bude dál sloužit-plyn ?????:neznámá je to o politice(RUSKO).Vidí do budoucnosti jako Mask. a další vizionáři-takže ČEZ  to je hra vabank.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (4) 30.11.21 09:37  Bobeš  (235276)

Dnes

myslím ,že tomu moc nerozumíš,myslíš ,že Křetínský kupoval elek.na uhlí jen pro radost,vždy co koupil mu přineslo balík a jádro bude dál sloužit-plyn ?????:neznámá je to o politice(RUSKO).Vidí do budoucnosti jako Mask. a další vizionáři-takže ČEZ  to je hra vabank.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 26.11.21 15:26  Bobeš  (235276)

K ČEZU

tak pastevče ,už si pochopil ,že vše kolem Čezu je omáčka, pojedeme s kopce drž si klobouk nebo beranici dáš mi za pravdu znalče,.hranice 700 se blíží.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 22.11.21 12:54  Bobeš  (235276)

čez

pastevče, asi moc nevíš o akcii Čezu v roce 2020 v dubnu-355kč.tak se probud znalče.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (24) 21.11.21 17:17  Bobeš  (235276)

čez

nechte krvácet Čez,cena musí klesnout na 680kč.potom to bude zase jízda,doporučení NEKUPOVAT.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (24)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (20) 11.11.21 15:28  Bobeš  (234860)

čez

pánové jedeme z kopce,největší byznysmen Buffett drží hotovost ,příjde velký pád akcii nejen ČEZU.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (20)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 02.09.20 16:32  Bobeš  (214241)

akcie ČEZ - graf

Zdravím. Nejsou hodnoty (cena) v grafu ČEZ nějak psunuté?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.09.15 16:24  Bobeš  (178460)

Koupím 1000ks za 100Kč

Nabídka byla smazána.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 04.07.12 08:30  Bobeš  pepa.pilotzavinacemail.cz  (153391)

vrácení peněz

Peníze sebrali a na odstoupení od smlouvy mi ten pán řekl že na to mají měsíc.To bylo 22.5.2012 dnes je 4.7.2012 a nic se neděje,telefon na Rvačově neberou nebo vypínají,prostě si hrají na mrtvého brouka.Ale pokud by se všichni dali dohromady a sečetla se celková suma tak to určitě bude na trestný čin podvodu a možná ještě něco navíc.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (3) 23.09.11 17:39  Bobeš  (147595)

Rusko a Čína

Promiňte, je to nějak zmatené.http://www.tatra.cz/o-spolecnosti/tisk-a-media/aktualne/nakladni-vozy-tatra-jdou-do-lomu/

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (1) 23.09.11 17:24  Bobeš  (147595)

Rusko a Čína

TATRA v Číně

Společnost TATRA, a. s. bude zastoupena na čtrnáctém ročníku výstavy China Coal and Mining Expo 2011 dealerskou firmou Goelink. Svoji prezentaci bude mít též v rámci oficiální expozice České republiky.

Výstava se zaměřením na hornictví a těžební průmysl China Coal and Mining Expo 2011 se v Číně koná každý druhý rok, a to již od roku 1985. Podnikatelská obchodní komunita považuje tuto výstavu za jedinou celostátní prezentační akci svého segmentu, která letos v Pekingu proběhne. Výstavy, která se bude konat ve dnech 28. až 31. října 2011, se zúčastní domácí i zahraniční vystavovatelé z 19 zemí celého světa. Očekává se účast širokého spektra zákazníků, výrobců a dodavatelů působících v hornictví a těžebním průmyslu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (3) 23.09.11 17:22  Bobeš  (147595)

Rusko a Čína

Nákladní vozy TATRA jdou do lomů

Společnost TATRA se začíná v Rusku etablovat na novém segmentu trhu. Na západě jej označují krátce a výstižně „mining" (segment s nákladními vozy pro práci v lomech).

Jak velký je v Rusku v současnosti tržní segment vozů určených pro těžební průmysl a jaká vozidla má společnost TATRA v úmyslu na něj uvést?
Naše země je postavena na těžbě, takže trh s technikou pro těžební průmysl je poměrně rozsáhlý. V Rusku máme nyní kolem pěti tisíc dolů. Zhruba 40 % z nich tvoří relativně malé doly s roční produkcí pod 1,5 miliónů tun. Zde bychom chtěli nákladní vozy TATRA nabídnout. Týkalo by se to tří typů našich vozů: dvou třínápravových s užitečným zatížením 20 a 25 tun a čtyřnápravového s nosností 30 tun, přičemž brzy bychom trhu nabídli 35 tun. Plánujeme se tedy stát konkurentem v segmentu s tímto užitečným zatížením.

Konkurentem koho?
Dnes existují pro práci v lomech tři typy nákladních vozidel. První z nich – nákladní vůz určený pro těžbu, který má tuhou nápravu. Jedná se  např. o BelAZ, mezi něž patří oba modely s obrovskou nosností, která převyšuje více než sto tun, a pak relativně malé 30tunové modely. Druhým typem jsou standardní těžké nákladní vozy domácí provenience určené pro provoz na silnici, a to značky MAZ nebo KrAZ. Nicméně tyto vozy ve skutečnosti již v lomech postupně ustupují třetímu typu nákladních vozidel, a to kloubovým sklápěčům. Jejich roční prodej se v Rusku zvýšil o 20 až 30 %. Jedná se o užitečné zatížení v rozmezí 25 až 35 tun a tato vozidla představují naši hlavní konkurenci.

Nezmínil jste čínské nákladní vozy mířící na ruský trh.
Využití nákladních vozidel v lomech na vnitřních komunikacích až do doby jejich generální opravy dosahuje obvykle kolem 15000 pracovních hodin,  v průměru pak 5000 pracovních hodin ročně. Při obdobné intenzitě práce vydrží čínské vozy rok, maximálně dva, pak jsou na odpis. Životnost ruských nákladních vozů je rovněž srovnatelná s čínskými, ale dostupnost náhradních dílů pro ně nepředstavuje velký problém. Čínští výrobci často mění své dodavatele komponentů a stává se, že po třech či čtyřech letech zákazník nenajde náhradní díly k zakoupenému vozidlu. Z tohoto důvodu prostě čínské výrobky nesplňují požadavky zákazníků z těžebního průmyslu. Proto jsou na trhu s těžební technikou nejúspěšnější ti výrobci, kteří jsou schopni zajistit spolehlivost nákladních vozidel a garantují dostupnost náhradních dílů minimálně 10 let s tím, že poskytují zdroje pro generální opravu vozidel minimálně po 15000 hodinách. Nákladní vozidla značky TATRA tyto požadavky plně splňují.

Kloubové sklápěče mají vskutku fenomenální průchodnost terénem. Budou tatrovky, které v podstatě zůstávají silničním vozidlem, schopny konkurovat v terénu?
Průchodnost terénem je nejdůležitějším parametrem v tomto tržním segmentu! Na jaře a na podzim, když je po deštích, mají lomy tzv. okno, kdy se těžební vozy či těžké silniční vozy prostě nedají pro práci použít.  Výsledkem je mezera v provozním cash-flow společnosti a ztráty. Nicméně kloubová vozidla mohou být nasazena na jakékoliv cesty, což je důvod, proč po nich poptávka roste. Nákladní vozy TATRA jsou však rovněž schopny celoročního provozu, aniž by jakkoliv slevovaly ze svého výkonu kvůli špatným silničním podmínkám!

Čím dosahují kloubové sklápěče vysokou průchodnost?
Zaprvé je to kloubový mechanizmus, který znemožňuje, aby kola ztratila kontakt s jakýmkoli terénem, zadruhé je to impozantní průměr a šířka pneumatiky snižující valivý odpor a tlak na podložku. Vozidla značky TATRA se s tímto vyrovnávají svou koncepcí nezávisle odpružených výkyvných polonáprav a zajišťují neustálý kontakt všech kol s vozovkou. Přední pneumatiky 16R20 a zadní 24R21 navíc přispívají ke zdolání jízdy dokonce hlubokým bahnem.

Průchodnost terénem vozidel TATRA je tedy jasná. A pokud jde o vozidla TATRA upravená pro práci v lomech na základně jiných vlastností?
Z důvodu neustálého provozu na typických cestách v lomu, je nosný rám nákladních sklápěčů obrovsky zatěžován. To je důvod, proč výrobci vyrábějí velmi robustní rám. Ten je pak tedy velmi těžký. Nicméně vozidla TATRA mají centrální nosnou rouru, což je v podstatě řešení, které je z hlediska torzních sil mnohem lepší. Vozidla TATRA váží proto mnohem méně. Vezměme si ku příkladu srovnatelnou nosnost 30 tun. Vozidla znač ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
určitě přečíst (2) 02.08.11 20:50  Bobeš  (147595)

daf

Tak já nevím, mně to připomíná situaci před dvěma lety s Navistarem.Veliká euforie, ale výsledky zatím žádné. Nebo si myslíte, že tentokrát to spěje ke světlým zítřkům?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (2) 30.06.11 20:52  Bobeš  (147595)

Tatra

No na internetu jsem to nenašel, ale v posledním časopise Týden je takový malý rozhovor s Adamsem( je spíše o využívání leteckých služeb). A tam mimo jiné říká, že v souvislosti s novými zakázkami v Brazílii, Saudské Arábii a spolupráci s DAFem budou od druhého pololetí přijímat přes stovku nových zaměstnanců. Tak to je asi vše.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie TATRA
spíše nečíst (4) 25.06.11 17:49  Bobeš  (147595)

Tatra

Tak teď tady čtu v časopise Týden, že Tatra bude v druhé polovině roku přibírat přes 100 zaměstnanců. Takže na úplný krach to zatím nevypadá

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 13.06.07 11:02  Bobeš  (111593)

chlapci a chlapi!

Vtip je v tom, že až přijdou objemy, tak to bude hodně rychlé. Podle mě funguje psychologie davu a protože všichni čekají korekci, tak prostě přijde...
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.05.07 15:39  Bobeš  (113134)

dividenda

Dividenda letos nebude.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 21.03.07 15:38  Bobeš  (111593)

Dividenda je možná v r. 2007

Prohlásit o Němcích, kteří dělají téměř 85% zahraničních tržeb, že jsou bezvýznamná klientele, to chce už značnou dávku neznalosti.Dividenda možná není a to z vícero důvodů....
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.04.06 09:47  Bobeš  (100943)

Auto se rozjede po chvilce zhasne a konec

Vyměň snimač otáček,měl jsem stejný problém,žádné čidla a přechodové odpory,stál v náhradě 650 Kč přeji hodně km.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 20.05.05 16:20  Bobeš  (37510)

83%

Koupili necelá 3% (dnešní HN), takže mají 83%. Pokud by nás chtěli vyvlastnit ještě před fůzí, budou muset pár stovek přidat a dát další odkup. Ale budou to mít těžké, potom, co to obeslali už taková úspěšnost nebude.  
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  635.00  +0.16% 
 ČEZ  854.50  +0.65% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.00  +0.22% 
 GEN DIGITAL  491.00  -3.16% 
 GEVORKYAN  252.00  -0.79% 
 KOFOLA CS  272.00  +0.37% 
 KOMERČNÍ BANKA  862.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  97.00  -6.19% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 960.00  +1.01% 
 PHOTON ENERGY  44.40  0.00% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.50  -0.55% 
 PRIMOCO UAV SE  900.00  +1.69% 
 VIG  728.00  -2.02% 
Komodity online
 Ropa 88.70 USD 26.04   
 Zlato 2339.74 USD 26.04   
 Stříbro 27.21 USD 26.04   
 Káva 223.33 USD 26.04   
 Cukr 19.43 USD 26.04   
 Bavlna 80.92 USD 26.04   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.