Příspěvky nebo odpovědi uživatele takyakcioner









Příspěvky nebo odpovědi uživatele takyakcioner. Výpis příspěvků 1 až 50 (69)


přečíst (1) 26.03.09 12:51  takyakcioner  (122457)

Klobouk dolu a Martik 1

Gratuluji, jsem tu poprve ale z ohlasu jsi fakt dobrej. Ale predstav si, že znam jeste lepsiho: na konci roku 2007 predpovedel nastup ekonomicky krize u nas, jeji prubeh i prechod na hospodarskou se vsim vsudy,krok po kroku.Dal jsem na nej a na jare prodal skoro vse.Pred vami, panove, klobouk dolů.P.S. Od ucastniku fora uznami necekej,cast to urcite vedela driv nez ty a cast te bude nenavidet zes tam nezahucel s nimi. Pak tam cast prispeje blekotanim plnym neurcitych vykriku , ktere se budou vyznacovat hlavne tim,ze budou naprosti pravidelne zamenovat "i" za "y". Ja sice nedelam interpunkci, ale kdyz jde do tuhehjo tak si kam patri hacky, tecky i carky vzpomenu. Jen tak mimochodem,jak vidis NWR ?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.03.09 11:51  takyakcioner  (122457)

1266.60Kč 1261.50Kč 1266.60Kč

To jo, hlavne aby je dostaly Vitky tak jak je zname.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 06.03.09 12:45  takyakcioner  (122457)

K mafuškovupříspěvkuz25.2.

Strasnej blabol ke kteremu nelze nic dodat.Snad jen, ze tolikrat citovana krize je krize a ne kryze. Pokud jsi ale psal o kryzy, tak beru svou kritiku zpet,protoze nevim co to je a muzes mit pravdu.

P.S.  Cist umim myslim obstojne / ac o tom pochybujes /, ale

     o tento pojem jsem nezavadil.Za mezeru ve vzdelami se omlouvam.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (4) 06.03.09 11:44  takyakcioner  (122457)

K mafuškovupříspěvkuz25.2.

Strasnej blabol ke kteremu nelze nic dodat.Snad jen, ze tolikrat citovana krize je krize a ne kryze. Pokud jsi ale psal o kryzy, tak beru svou kritiku zpet,protoze nevim co to je a muzes mit pravdu.

P.S.  Cist umim myslim obstojne / ac o tom pochybujes /, ale

     o tento pojem jsem nezavadil.Za mezeru ve vzdelami se omlouvam.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 05.03.09 13:56  takyakcioner  (122457)

Věř a víra tvá tě vyléčí

Špáďa,Jeanetka,Adolf, perfektní spolupráce,většinou z fóra odcházím zhnusen, tohle fakt nemá chybu.P.S. Jenom aby to nějakej blebejhugo,king aspol. zase nezku..vil.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 26.02.09 09:52  takyakcioner  (122457)

K mafuškovupříspěvkuz25.2.

Víš, že asi máš pravdu?To je hra pár jedinců,nemá cenu se k ní přidávat.Tady se to dá jenom vysedět,případně se pokušet po razantních poklesech pomalu,velice pomalu protože dno může být ještě hodně hluboku dokupovat.To samý u Vítkovic.No, uvidíme,vše může být úplně jinak,jde o velice manipulovatelné tituly navíc v období krize takového charakteru se kterou nemá nikdo zkušenosti , při které hlupáci vydávají prorognozy, chytří

připouští   že jsme na začástku a variant vývoje je mnoho.....

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 24.02.09 12:51  takyakcioner  (122457)

Nějak se nám vytrácí poptávka myslím kusu od rána

Jo,některejm majitelů kravínů dojde že se něco děje až když jim ráno daj bejci "dobrejtro. "

Nezapomenutelný citát Milože Nedbala,serál Dobrá Voda. To platí především pro analytiky a prognostiky  naší vrcholné ekonomické sféry. A  i pro pár zatvrzelců zde,pardon. Obávám se,že s tím začátkem máš preavdu a kostlivci teprve začnou vylézat. Ale přeji si, abych se spletl.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 24.02.09 12:42  takyakcioner  (122457)

65 e-mailu k nabídce

Realativně dobrý papír,který v tom masakru odolává.Zatím bohužel není na obzoru jediný důvod,který by způsobil ve všeobecném poklesu cen akcií obrat.Takže čekejme a pokusme se trefit dno.Kde je, to ví " pambů ".Třeba teď,třeba na 33 CzK.Ostatně vidí někdo konec všeobecné " krize" ?Já ne,ani kdy,ani kde,ani jak bude vypadat.Totéž i naši prognostici a analytici,akoráts tím, že ti ještě neví že to neví.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (1) 23.02.09 14:09  takyakcioner  (122457)

Dodatek

Jeste dodatek.Přispívám zřídka a ty blbý hugové,kožený já nevím co ještě se mi tam vloudilo mi nepatří.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 23.02.09 14:06  takyakcioner  (122457)

Fakta-shrnutí-objektivita-zachování tváře

1. Loula tady zveřejňuje svůj názor / způsob nehodnotím / od kurzu někdepodud si pamatuji 4500-5000 a tvrdě hlásá " prodejte ", ke cash / formou divi ani vyvlastnění / se nedostanete. Zpočátku když se zmínil o poklesu na 3000 Czk, sklidil nepočítaně plašanů,zbabělců a zrádců od všech hlav pomazaných, které se v jakési křeči odmítaly smířit s lavinou změn, které krize přináší a reagovat na ně a odmítají dodnes. Něco jsem sklidil i já. A tak to pokračovalo až do současnosti.2. Dnes jsme na 1/3 kurzu, Loula je pořád zavrženíhodný,jeho příspěvky rozpoutávají vlnu nenávistního kvičení většinou těch samých.3. Tak hoši, nebylo lepší na něj dát,prodat a jestli tomu fakt věříte tak dnes nakoupit 3x tolik? Nebo to prostě jenom utratit jinde ?Anebo zamáčknout slzu, smířit se s dočasnou / virtuální / ztrátou a zachovatsmysl pro realitu a být objektivní?Nakonec: Netvrdím, že to nevysedíte a nedočkáte se něčeho. Myslím ale, že to ještě půjde po etapách silně dolů a půjde to koupit za méně. Howgh.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.02.09 11:45  takyakcioner  (122457)

Tak tezka doba

A ještě rozhazují..................To je asi jako když si multimilionář koupí malou sodu.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 23.01.09 13:45  takyakcioner  (122457)

VÍTKOVICE mají stále dost zakázek...

Každá krize skončí,pro přeživší nastane boom.A oni ty mršky zakázky jsou předpokladem když ne na tvorbu zisku,tak na přežití a udržení potenciálu právě na moment poptávkového boomu.Je to divný,ale firmě nestačí hodně vyrábět,ona musí i prodávat.A k tomumusí být ten objednatel,který si to objedná a hlavně zaplatí.A tomu objednanému se myslím říká zakázka.A když není,není peníz za prodané zboží.A když není peníz je to špatný-obecně.No a když se na to teď,já stará ženská vzdělání nemající podívám,tak se mi zdá že asi na těch zakázkách možná něco bude......P.S. Rozhodně je to námět na otevření diskuze a možná i na ustavení komise,která se bude problematikou zabývat podrobněji.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 04.12.08 09:25  takyakcioner  (122457)

Přiznejme si / diskont AMO

Velice realisticke a vecne.Pri soucasnem nakupu lze dlouhodobe snad 50-100%  ziskat,ovsem je treba zapomenout a zacit znovu................
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 27.11.08 13:13  takyakcioner  (122457)

takyakcioner - a ty si tady na co hraješ ha ha ha

Jenom Takyakcionar,nic jineho. Kdyz ctu ty genialni ostatni jmena tak musim litovat ze me taky nenapadly.Takovej Blbej Hugo,nebo analanda-to je prece nadhera.A ty prispevky, to musi byt pocteni.

P.S. Tesi me, ze nekoho oslovuji natolik  / i kdyz negativne /ze se mi tam napral-mafusko,ze jste to vymysleli s loulikem spolu?Napric spektrem?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 27.11.08 07:37  takyakcioner  (122457)

pro admina

To ne,jde opravdu o 3 odlišné osoby + asi hodně těch co nereagují-nestoji jim to za to.Zkus se na chvili odlepit  od monitoru a zapremyslet o tom co plodis.No jo, ale ono vlastne neni cim.Tak nic, zustan v klidu a klinkej,klinkej...........


Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 26.11.08 07:43  takyakcioner  (122457)

izvirtuálníklepne

to bylo dobrý,gratuluji a souhlasím.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 20.11.08 10:31  takyakcioner  (122457)

Rozum do hrsti!!!!

Tak ted vazne.Do ted jsem s tebou vicemene laskoval a celkem slusne se te snazil privest na jinou platformu mysleni nez zastavas.Proste videt veci objektivne z vice stran.Ted nez diskuzi s tebou skoncim vazne:Jses fanatik a jeste k tomu blbej.Toho typu lidi se bojim.Realita jim nic nerika,jsou schopni se i obetovat ale totez vyzaduji od druhych.Kdo to vidi jinak, je nepritel.Nic ti nedochazi.Jakym pravem tady apelujes na lidi, co maji delat? Myslis ze tve IQ te k tomu opravnuje?Vysledky urcite ne,i kdyz je v soucasnosti lze vyjadrit jako imaginarni,musi se ti tezko spat.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 20.11.08 07:29  takyakcioner  (122457)

Pro mafusku No nic.

Ale Mafusko,na tak.Prece by ses nerouhal.Ja vim, prijit o penize, delat ze sebe trvale vola / a jeste z minulych prispevku zdokumentovatelnyhol / to jednomu neprida. Ale neco ti reknu,snad ti to pomuze. Ze jsi za míň, to se poznalo jiz z prvnich asi 2 prispevku,takze dalsi ti prilis neuskodily a ty sis po vecerech aspon procvicil prsticky-mozek sice ne , ale aspon ze tak.Byt na tvem miste, malinko bych se zlobil na rodice stran genetiky / to neni nic z oblasti sexu ani homosexuality,kterou patrne ovladas - vyznam najdes ve slovniku.POhovor o tom s tatikem ale jemne / i kdyz na tvem miste bych na nej byl hodne zlej. Tak a ted pa, nekolikrat si to precti,chci ti pomoci-a uz se nezlob.P.S. Koukej na sobe pracovat, nebo nepostoupis do mestanky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 04.11.08 10:24  takyakcioner  (122457)

Info

Prosím o radu:Někdy v lete jsem mel volnej cash a pocit ze bych cast drivejsiho zisku odjinud mel kratce otocit zde. Tak jsem ho otocil žak ze z toho nemam nic.Jo, ve spatnej cas na spatnym miste.Ale s tim jsem se smiril. Chci se zeptat, kdyz jsem to drzel skoro cely zari , neni tam narok na nejaky divi?Propadne kdo to vyplaci. Nekde jsem se okrejove docetl ze rozhodny datum bylo 16. 9. Diky za odpoved,staci odkaz kde o tom jsou info.Dik a zdravim.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.10.08 10:39  takyakcioner  (122457)

Tak zítra...

Ale ne, vzdyt jsem tvrdil ze se pokusim chytit dno a nakoupit.Za prani dik.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 29.10.08 09:24  takyakcioner  (122457)

Tak zítra...

Priber jeste druhyho brachu,tatu,mamku ujka,dcerku s rodinou avsechny kamosea vyzente to co nejvyse,at to co jsme ted nakoupili muzeme prodat.Drzim ti palce.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 27.10.08 11:32  takyakcioner  (122457)

Squeeze-out se blíží

Verny a hrdy akcionar,tak to jsem se dlouho nenasmal jako ted.

Ted uz jsi nepochybne i chudy a zadluzeny.

S timhle se dej k pionyrum,ale penize se s tim vydelavat nedaj.

Tu Novu zrejme sledujes pravidelne-pokud nedrepis u PC a nediskutujes.

Ted vazne:  ad. 1  Tvy portfolio je mi ukradeny,vubec jsem
                     se nem nezminil.

                    ad. 2  Prodal jsem jen cast, a tak mi kvuli tomu 

                              zbytku prosim dovol obcas neco podoknout.
Jinak fakt dik za pobaveni,naposledy jsem se tak zasmal, kdyz si prateta skripla cecik do mandlu

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 27.10.08 09:54  takyakcioner  (122457)

Squeeze-out se blíží

Tady jsem ty chytrolíne. Tak už jsi prodal? Kde máš jaký prodej pod 3 tisíce, nevidím? Prodal jsi za 3001 a teď čekáš, až ti to někdo nasype za 2500? No to se asi hochu nikdy nedočkáš. Dosavadní doporučení: přečíst (5)To nahore je jenom jeden z tvych prispevku.Jeste umirnenej.Jako prognostikby ses uzivil tezko. Arii v Prodane neveste by ti ale dat mohli.Znamky precist 5 je dokladem toho jak lidi radi slysi optimisticke prognozy,i kdyz jsou to nepodlozene k...y.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 24.10.08 12:39  takyakcioner  (122457)

Dotaz

Tohle tvrzení v soucasnosti predstavuje bud vrchol sebevedomi,nebo naivity,nebo tuposti ale nejspis vseho dohromady.To nevyvrati ani kdyby se ukazalo pozdeji pravdivym.Ta rychlá reakce muze byt odpoved.Jde o totalni kolaps vyvolany 24 hodinovym sledovanim nepriznivych zprav na PC.To nemuzte vydrzet nikdo.Ale uz se stahuju a nechavam prostor dalsim vykrikum.Jestli vztekle pisteni pomuze od stresu vcyvolaneho ztratami / ktery mame vsichni / tak pro me bude potesenim zajemcum ulevit.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 24.10.08 11:56  takyakcioner  (122457)

Dotaz

Docela lituji, ze nejsem tim plasanem co prodal cast za 5 500 a / to se jim tak zacalo rikat/ a zbytek za 4000. Ted bych polovinu utratil a s druhou se pokusil chytit dno. Nastesti jsem byl plasan pred necelym rokem a prodal vetsinu za pres 6 tis.Ted jsem hrdina a zbytek drzim.A jestli budu hrdina jeste chvili, tak mozna ze zisku co na tyhle akcii mam nezbydenic.Investori se nedeli na plasany a hrdiny,ale na uspesny a neuspesny.To hodnoceni ostatnich a ty laciny kecy kdyz se to na cas pohne nahoru uz se nedaj nekdy cist.Bohuzel se tu nýmandove co drzeji 2 akcie a hrdinsky proklamuji svetle zitrky / ktere treba budou,ale urcite ne tak jak jsme si je malovali pred 2 mesici /trefuji i do lidi kteri o tom neco vedej.Jestli jde ty co nahanej kurz a pak upoustej,coz se smi,tak tem se omlouvam. Osobne si myslim ze moudry lidi ted o prognozach mlcej a drzej palce at jsou nasledky co nejmensi.Vse je totiz teprve na zacatku a konecny dopady pred nami.Zadna firma nezije v izolaci,coz mnozi zda se nechapou.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 22.10.08 09:07  takyakcioner  (122457)

Mel bych to na pameti a prikupoval opatrne

Podle Mládka čeká ČR v lepším případě 7 hladových letAutor: Mediafax (Mediafax)22.10.2008 8:38:26 PRAHA (MEDIAFAX) - Podle Jana Mládka, předsedy družstva pro ekonomická, politická a sociální studia Fontes Rerum, čeká Českou republiku v lepším případě sedm hladových let, v horším velká deprese. Uvedl to Jan Mládek v úterý na semináři s názvem Americká finanční krize a její dopady na Českou republiku."V případě sedmi hladových let se systém udrží v chodu, dojde k mírnému poklesu, ale žit v tom bude možné. V případě velké deprese si důsledky nechci ani domýšlet," řekl Mládek. "Momentálně mi ale připadá pravděpodobnější první varianta," dodal.Podle Mládka krize do České republiky dorazila již před rokem. "Jen ti naivní a krátkozrací se radovali z toho, jak česká koruna posilovala, a neviděli, že je to předzvěst krize. Vláda navíc vůbec existenci finanční krize popírala. Až teď, po prohraných volbách se chystají řešit to, co podle nich vlastně ani nebylo," vysvětluje Mládek. Podle Mládka čeká Českou republiku i celý svět nová verze tržní ekonomika. Jejími hlavními ukazateli bude více regulace a posílení státu
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 20.10.08 13:11  takyakcioner  (122457)

Omyl

Ach jo, nekteri si popletli stránky.............
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 08.10.08 13:19  takyakcioner  (122457)

Kdo si pocka...

To urcite plati,kapital se musi nekde investovat.A akcie vzdy slibuji rychly vynos.Jde o to vychytat to pravé dno.Kdo ho vychytá,dočká se vzápětí.Kdo ne,treba az za hodne let.Kdo koupil pred mesicem a drive a ma nejaky roky nemusi se dockat vubec.P.S. Jako ja,kdyz jsem z nejakyho rozmaru koupil NWR za 500.Jo,i takovej je zivot.Takze toto tvrzeni vzdy plati,ovsem pouze obecne.Uvedeni do praxe na konkretnim papiru uz je horsi, ale zkusime to.Jde o to dohnat virtualni ztraty z virtualniho zisku ziskem treba mensim, ale realnym.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.10.08 11:27  takyakcioner  (122457)

Spravnysmerprominorityvypadajinak

Obecne si myslim, ze jsme mohli profitovat pouze z rozporu velkych hracu na tomto poli.Toho, ze se "dohodnou " jsem se odpocatku obaval nejvice,a taky jsem to zde prezentoval.A to, ze se dohodl Mittal ze statem me dost zdrtilo/mam na tyto dohody svuj nazor /. A jestli spolupracuje jak ctu i s PPF, tak to nevidim uz vubec dobre.P.S. Zcasti jsem odesel,zcasti tu jeste jsem ale uprimne receno uz jenom pro ten nerozdeleny zisk.O tom ze prijde utlum jsem presvedcen a myslim ze kazdemu kdo je realiosta to musi byt jasne.Jde jen o muj nazor,nic nechci ovlivnovat a akciim uz jen kvuli zbytku co mam samozrejme preju.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 25.09.08 11:56  takyakcioner  (122457)

Pěkné nůžky

Kriterium vazeneho prumeru by melo mit zanedbatelny vliv.I kdyz zneuzit se to asi da...
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 25.09.08 11:25  takyakcioner  (122457)

Pěkné nůžky

Kriterium vazeneho prumeru by melo mit zanedbatelny vliv.I kdyz zneuzit se to asi da...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 25.09.08 10:43  takyakcioner  (122457)

Pěkné nůžky

Jestli jsme my presvedceni o kvalite techto akcii,tak FIO predpokladam tim vice.Proc by je pak prestalo uznavat,kdyz vse okolo je znacne nejiste?Myslim ze prave ted tve "HV hovori za vse " nabyva na vyznamu. Ja o kvalite teto akcie nepochybuji, ale na druhe strane je pravda, ze recese se projevi i zde. Proti poklesu poptavky zejmena v automobilovem prumyslu, stavebnictvia i v dalsich odvetvich myslim neni v nasem odvetvi imunni nikdo.A pokles bude / vl. uz je /Na druhe strane investovat se bude vzdy a prioritou budou docasne treba ne firmy s nejvetsim narustem zisku, ale s nejmensim poklesem.JInak bych tvuj scenar uvital.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 16.09.08 10:28  takyakcioner  (122457)

očistec

Ac neekonom,obavam se ze vec je slozitejsi. Ty, ktere pujdou do kytek vezmou s sebou i sve klienty-i zdrave. Ty nejvyznamnejsi prevezmou staty i s temi jak rikas srackami,kterych tam bude vetsina ,a danovi poplatnici je budou asanovat. Takze nic pozitivniho v tom nevidim.Nehlede k tomu, ze jak rikaji odbornici dnes nikdo nevi kdo ve svete drzi ty nejvetsi "cerny Petry ".
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 15.09.08 14:17  takyakcioner  (122457)

Co se to sakra deje?

Jednoznacne Amerika.Proti tomu pohybu neni imunni nic.Jde o psychologicky efekt ktery se sem prenasi z hlavniho trhu.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě nečíst (4) 15.09.08 07:34  takyakcioner  (122457)

krásné ceny

To jo, ale je to porad ruska ruleta.Nezapomenout prosim ze porad muze prijitvepřosqueeze / i kdyz velice tezko pod 5 000 /.Nelze vyloucit ani premenu na listinky.co se tyce vyplaty divi,b\yl jsem presvedcen ze letosek je ten posledni ,rok kdy se bude vyplacet-spise drive. Uz si dovedu predstavit za 2 roky stejnou situaci. Takze jsem zastancem optimismu pod kontrolou.
Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.09.08 14:49  takyakcioner  (122457)

Telefonica ztratila dno?!?!?

I já,nikdy jsem se nepovazoval za znalce trhu.Amatersky obchoduji od otevreni RMS.Ted cumim ,prestoze jsem vliv Ameriky ocekaval. Kdyz neprisel masivne do leta, tak jsem tam stazeny cash znovu hodila cekala cumel. .No,patri mi to,mel jsem s tim pracovat rychleji................
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 09.09.08 11:48  takyakcioner  (122457)

relativita

Tak tohle tele se asi uz ze retezu neurve.A ja koupil s tim ze pred RD jo..Zase na druhy strane jsem koupil NWR a ten se ze retezu urval / ale na druhou stranu nez jsem chtel.Jo, i takovej je zivot
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 01.09.08 13:40  takyakcioner  (122457)

Tady novej

hosi chyba lavky,bohatnu jinde.Tady mam 100 ks a presny datum se mi od jara vykouril z hlavy.Nahodou jsem sem nahledl a tak jsem se zeptal.Nevim, ale mam pocit ze hnup nejsem.Stejne tak nemam nic spolecnyho s tema blbejma hugama nebo jak se to vsechno jmenuje co se mi objevuje pod nickem.Proto asi ta neci reakce o spisovatelich. Dodnes mi to nikdo nevysvetlil jak je to mozne.Takze vam vsem dekuji a preji hodne stesti.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 01.09.08 12:02  takyakcioner  (122457)

Tady novej

Kdy je prosím rozhodný den pro divi?.Předem dík za odpověď.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 29.08.08 10:53  takyakcioner  (122457)

taky úvaha

Jo, to je docela pravdepodobne. Informace o o firme ve v souvislosti s valnou hromadou a jejim vysledkem se prece jen ve sdelovacich prostredcichobjevily -po dobu roku o ne DIKOVE nezavadili.To je mohlo probudit a vydali se k prepazkam.Popsana rekce obsluhy prepazky je velice pravdepodobna.To shodilo pod 5000. JInak si myslim ze se dlouhodobe bude cena tezkovyznamne lisit od ceny stanovene znalcem pro prodany statni podil.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 28.08.08 09:55  takyakcioner  (122457)

co to udela?pro takyakcionner

King sel v obracenym gardu.Kdyz ses zminil o cislech nicku,tak jsem si kliknul na svy. No a hruza. Figuruje mi tam asi 15 dalsich jmen vcetne blbyho huga a obdobnych genialnich nazvu.Pritom pisu z jednoho PC.Tomu nerozumim.Ma nekco vysvetleni?Ale ona se da identita vycist z obsahu vsech prispevku.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 28.08.08 07:46  takyakcioner  (122457)

co to udela?

Reakce na nevericiho mi ,prominte, trochu pripomina krik hejna ustrasenych slepic. Kdyz mam jistotu, ze to je blabol,tak to s usmevem prejdu.Kdyz ji nemam, tak s nim slusne diskutuji o tom, co ho k jeho nazoru vede.Ostatne i on vede diskuzi slusne.Umim si predstavit, ze kdyby sve nazory prednesl pri kurzu 6500 a dal jako cilovou pod 5 tis / cili to kde jsme dnes,reakce by byla stejna /Vic nez jeho prispevky mne znepokojuje reakce zkusenych na ne-jako by se potrebovali vzajemne podporit.Znovu opakuji, drzim a chci vydelat.Ale stejne tak jsem pripraven i prodelat / tedy ne vzhledem k nakupce, ale k soucasnosti /.A nevylucuji tuto moznost, u par dobrych akcii se mi to uz prihodilo.Kdo jeste spoleha na objektivitu znalcu pri ocenovani je hodne naivni idealista a zrejme prospal posledni udalosti.Vzdyt ty dobre placeni kluici potrebuji jako kazdy jeste vic.To neznamena ze objektivitu vylucuji,jinak bych to nedrzel.Stejny idealista je kdo spoleha na organizovani spolecnych akci. Pevny v kramflecich muze byt akorat ten kdo ma kapital, dobreho pravnika a odhodlani vest spor o ev. vysi ceny pri vyvlasteni bez spolehani na druhe.Jestli tu takovy je a muj prispevek se ho dotkl, pak se mu omlouvam.Ostatni klidne hrrrrrrrr na me.P.S. Klidek, vetsina tu je stejna krevni skupina,neco investovali a chteji vydelat,King chcipnul, tak preco sa je....ať.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (5) 27.08.08 15:07  takyakcioner  (122457)

Nevylucovalbychnic

Intuice mi ale rika ze mezi tim nevericim a Kingem je rozdil.Budu to drzet,cim vic to klesne, tim pevneji ev. prikoupim.V tom budu tvrdej a zavileja dotahnu to do konce. Vubec to ale neznamena ze zcela vylucuji moznost poklesu a totalni vydrbavky. A velice doporucuji aby s tim trochu pocital kazdy jako s moznosti,usetri si ev. hodne vrasek.vSE JE JEN O PRAVDEPODOBNOSTI s tim, ze mozne je - bohuzel porad -temer vse.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 24.07.08 07:39  takyakcioner  (122457)

Dotaz

Oceňování moc tomu nerozumín,spíš skoro vůbec. Ale někde jsem se dočetl,že Metodika oceňování stanovuje několik oceňovacích kriterií,kterým může oceňovatel libovolně přiřadit prioritu.T. j. dle mého chápání např. střední cenu na trhu za půl roku při ocenění vysoce nadhodnotit nad např. vytváření zisku,objemu zakázek apod. Anebo naopak. Dnes ráno p. Kalousek prohlásil že byla použita metoda výnosová.Tomu rozumím tak,že rozhodujícím kriteriem byly výnosy. Dokáže někdo posoudit jak si firma stojí oproti srovnatelným právě z hlediska výnosů a nakolik je cena 5000 při použití této metody objektivní?Mimochodem také prohlásil, že se prodej ustutečnil za cenu 5000,což je cena větší než tržní, která byla renomovanou firmou za použití výnosové metody stanovena...... atd. Vidíte a já si dodnes myslel, že tržní cenu určuje trh a ne znalec.Jde o neznalost, nebo matení mas?
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 23.07.08 07:22  takyakcioner  (122457)

probuzení

Naivka,skodoliby chlapce,neivka.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 22.07.08 15:07  takyakcioner  (122457)

Tak prý

Takovych uz bylo.Na realizaci musejí být dva.Tsk ze zatim klid.Takova nabidka by ale byla nehorazna drzost
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 22.07.08 14:24  takyakcioner  (122457)

Aktivni obrana

Jestli neko opravu vi identitu toho blba, tak sem hodte jeho telefon.Muzeme mu pak opakovcane vyjadrovat sympatie verbalne tak dlouho,dokud neprestane.Bude stacit jen ho prozvanet.
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 17.07.08 13:27  takyakcioner  (122457)

takyakcioner teď se přiznej tý co jseš za týp ka (nevíš viď páč sebereflexe tý prděpodobně nic neříká) anbu zatím se jen trapně smažíš urážet a nejsi schopen diskutovat reálné skutečnostě

Klid kingu,klid,vse je v poradku.Nikomu nevadis,vsichni te maji tady radi,vse se urovna,hlave klid,klid.....................
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 17.07.08 11:28  takyakcioner  (122457)

KDO JE KING ANBU KDO JSEM JÁJA KDO JSTE VY ANBU TÝPOLOGIE OSOBNOSTÍ PRO MAMAŽERY:

Uchyl,mozna nekym placeny.Ale urcite blbe.Jestli to delas pro poteseni tak zajdi za psychiatrem,jestli za penize a davaj ti za to

mesicni zold do 100 tis. tak zadej zvyseni.S povahou na takovyto praseciny muzes vydelat mnohem vic. Pa.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 16.07.08 09:21  takyakcioner  (122457)

znalecký odhad

To je odpočátku hrozba.Nevím ale jestli to lze koupit  během např 1/2 roku za 2 vzájemně se zásadně odlišné částky.Ale ona může být jedna část ta odhadnutá a 2. část převedena jiným způsobem.Zasadní ale ted myslím je zda VH rozhodne o vyplate dividend.Jestli ne,jsme kolem 5000.Jestli ano,kurz vzroste. Ten odhad za 5000 tu ale bude strasit porad.

P.S.Jedine ze by King s zaplatil novy posudek a sel do sporu.On je to takovej malej hrdina.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:


1 | 2 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  678.00  -0.59% 
 ČEZ  908.00  -0.98% 
 ERSTE  1 129.50  +0.36% 
 GEN(NORTON)  550.00  +1.85% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KB  790.00  -1.00% 
 KOFOLA  276.00  0.00% 
 MONETA  97.90  +0.41% 
 PHOTON  44.20  +2.43% 
 PILULKA  176.00  -2.22% 
 PM  14 800.00  -0.67% 
 PRIMOCO   845.00  -0.59% 
 VIG  775.00  +0.65% 
Komodity online
 Ropa 82.96 USD 08:10   
 Zlato 2358.75 USD 08:10   
 Stříbro 28.59 USD 08:10   
 Káva 200.65 USD 14.05   
 Cukr 18.89 USD 14.05   
 Bavlna 73.92 USD 08:10   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.