Příspěvky nebo odpovědi uživatele Vlado
Vegánstvo a vegerarianstvo sú zloćin voći prirode
Toyota
Díky za Chile USA...A co ČR ? - pro porovnání ! (prosím)
cena btc
Vyrobná cena btc po zohladneni zäkladnych vstupov, teda energie a amortizácie hardware , plus 20% na réžiu , je v súčasnosti priemerne 17.100 usd/btc. Ak by cena btc padla výraznejsie pod tuto hranicu, tak celá btc-sieť pôjde v strate a dočkáme sa ďalších bankrotov ťažiarov a iných firiem napojenych na btc ekosystém.... Pretože celý btc priemysel je závislý na prisune nových penazi, fiat penazí. Ak by zdroj vyschol, tak btc padne na hubu expresne rýchlo
btc
Bitcoin nie je podvod, to je pravda. Ale žial, je to klasická Ponziho schema. Celý btc-svet je rovnica so zápornym súčtom, kedy na strane plus sú len nové nákupy btc a na strane mínus je chod celej siete. Teda hardware, cena energie, náklady firiem....... Ak by skončily nákupy a prichod novych peňazí ( tolko zatracovanych fiat), tak celá sieť btc padne na hubu. Veď už teraz sa btc obchoduje len za vyrobnu cenu. Keď to klesne pod výrobnu cenu, tak sa zas dočkáme série bankrotov
RADA
Môžeš aspon konkrétne dať 1-2 velké etablovane firmy s dividendou 5% z hodnnoty investicie ?
Takový blábol - autor mikrobiolog?🤔 - kurzy.cz (nový sputnik?)
Pan "mikrobiolog" bere jako reprezentativní data z nějaké apky, neví jaké nesmysly jsou lidé schopni napsat (zvlášť Američané).Prý 8% očkovaných muselo vyhledat lékařskou péči a on to srovnává s procentem hospitalizovaných při covidu.Hrušky a jablka. Při covidu jsou hospitalizováni téměř bez vyjímky lidé v ohrožení života, zatímco po očkování běží lidé k lékaři s tim, že je bolí ručička nebo hlavička... (hospitalizace je trochu něco jiného)Prostě autor je blb a kurzy.cz se tímto dostávají v serióznosti na úroveň sputniku.
Haha
Doteraz instaforex čosik kvákal o prevahe nakupujúcich, zapájani inštitúcii do nákupov a príprave na ďalšie rally s výhľadom na nové ATH, a odrazu skromne priznávajů čosik o možnom poklese na 10.000 -))))))
Když je fundament velké nic pak grafy spekulantů jsou k ničemu
To, že by mal btc našliapnuté byť globálnou menou je podporené snom o rozprávkovom bezprácnom zbohatnutí. Ničím iným. Kryptomeny sú na svete už pekne dlho a nedokázali nič.
Doteraz....
......Ukrajina nesplnila žiadne kritéria potrebné na vstup do EU. A odrazu je všetko ok ? Doposial je bolo vytýkané všetko od korupcie až po hospodárske nedostatky a odrazu su z ukrajicov najväčší svetci pod slnkom
Pričina inflácie
Príčina inflácie je v diletantizme Bruselu, ECB a FED. Keď prišla covid kriza, tak naše elity nedokázali nájsť iné riešenie krízy ako nekontrolovatelný rozbeh rotačiek a tlačenie papierikov, ktoré tlačili do stagnujůcej ekonomiky, oni to volajú kvantitativne uvolnovanie. Ale logika nepustí, keď rozriedite silu eura , tak ju samozrejme oslabíte. Po covid kríze mali ten balík nových peňazí zas urýchlene stiahnuť z obehu, lenže ho minuli....... Toto sa vsak dialo aj pred covidom sanáciou dlhov a nákupom štátnych dlhopisov.....Lenže teraz je to v miere, ktorů už ekonomika aj bankový sektor nedokážu absorbovať
Největší inflace už tu dávno je
Presne tak. Inflácia na základné veci ako energie, potraviny je viac ako 100% . Ale po zohladneni s cenou lodí, lietadiel, a podobnými ... sme na 10%.
bojkotujte MOL
Co jiného na to říct než bojkotovat MOL. Stejně je to jedna z nejdražších benzínek u nas.
BTC = program počítače nikoliv reálná hodnota směnitelných drahých kovů
V dobe vojny a blackoutu nebudú dôležite drahé kovy. Ale pozemky a zbrane.....
Fascinuje mě že to pořád někdo srovnává...
Zlato s kryptom porovnávajú len prívrženci krypta. Privrženci zlata sa len smeju.
Dôvod ich porovnávania je psychologický, a to je snaha presviedčať ľudí o využitelnosti krypta ako uchovavatela hodnoty. Ale krypto je len gambling a nie investicia. To je zasadny rozdiel medzi zlatom a kryptom. Zlato je investicia a krypto je gambling
Cena bezcenného?
Ahaaaa, takze az budu vsetky btc vytazene, tak budu vzacne ???? Aký hashrate bude mat vytazený btc-system ? Aku bezpecnost bude mat tento system ked sa nebude tazit ? Viete co sa robi s dolem-baňou, ked sa z neho vytazi vsetko napr uhlie ? Vsetky stroje sa rozpredaju a důl sa zasype a zavrie , nadosmrti...... Takto dopadne aj btc ?
Umí autor počítat?
Ak sa hovori o ročnom zhodnoteni a dotyčny tie btc drží kratsiu dobu ako rok, tak to tam matematicky nesedi....
A co se stane když krypto padne?
Pripadny pad virtualnych mien neovplyvni nic dalsie. Rovnako ako pád cien tulipánovych cibuliek v Holandsku neovplynil nic ine.... Tá istá situácia, ten istý výsledok. Či si mysli niekto nieco ine ? Btc je generovaný výsledok zbytočného matematického výpočtu, teda rovnako si môzem namýslat, že ak niekto vypočíta odlišnú hodnotu ludolfovho čísla, tak padne ekonomika USA ????? A to ludolfovo číslo nie je zbytočná hodnota
To je ale nesmysl
No ono je to s autonomiou Tesly rovnake. Vy jej zadate adresu a navigacny system, ktory mate trebars v mobile za jedno euro jej hovori cestu.... Vsetky tie kamery a systemy uz potom robia len miestne korekcie.... Takze je to to iste co boston dynamics. Človek vzdy zadá ciel, nejaka elektronika najde cestu a potom sa uz len koriguje v realnom case na realnom mieste. A rozdiel medzi trasou parkuru a trasou adresa-adresa je len vo velkosti mapy. Ved teraz vam navigacia bez problemov vypocita trasu z Moskvy do Lisabonu....
Lehce zavádějící článek
Tak to máte 100% pravdu. Ecb, Fed a dalsie centralne banky tlačia peniaze ako len vladzu, a následok je uplne samozrejmy, inflacia.... A tlacit peniaze musia , lebo nic ine nevedia . Nedokazu viest ekonomiku, financie ani rozvoj. Takze tlacia peniaze a zvysuju inflaciu.
Prirovnavat mieru prijatia......
......btc a internetu je číra zúfalosť a prejav hlúposti. Na to, aby som dostal internet domov, bolo treba vybudovať veľa hardweru, zatial co dostať btc domov je zalezitost jedneho rozhodnutia a par klikov....Navyše sa btc rozbiehal globalne, naraz a nemal v podstate konkurenciu. Čo tak porovnať mieru prijatia btc voči internetovemu bankovnictvu ? Banku v pc, ci mobile mame vsetci, ale btc ma len zopar ludi.
-))
Btc spotrebovava znacne množstvo energie, čo robí sieť robustnou a bezpečnou .....-)))) Teda 30 ročné škodovky so svojou spotrebou benzínu sú oproti súčasnym autám s nízskou spotrebou robustné a bezpečné.-))). Dávať do súvisu spotrebu a bezpečnosť je fakt argument cez hlavu. Doporucujem teda pri ťažbe btc dávať do usb výstupov pc nabíjať mobily a tablety. Tým sa zvýši spotreba pc a podla autora teda aj bezpečnosť btc .
Musk
Na zavedených kapitálovych trhoch jeden tweet nič neznamená, lebo tam sú profíci, ktorí riadia ceny. To, že cenou btc zamáva jeden či dva tweety Muska len ukazuje celkovú úroveň profesionality obchodníkov a držitelov btc. Inými slovami , chaos a panika vladnu cene btc
ŽLUTÉ ONLY
Tazko sa da kryptomena brat ako posledna rezerva v pripade nejakej katastrofy, staci vypadok elektriny alebo klakne internet a btc je v tu sekundu bezcenne nic..... ako absolutnu rezervu povazujen nieco, co nikdy nestrati cenu. a to su pozemky alebo zlato alebo potrava.
Za týden znovu euro za 27 Kč.
Volné dny a svátky koruně neprospívají.
Nákup bitcoinu
To mate absolutnu pravdu. Obchody s krypto su pre silne povahy, ktore do toho vrazia to, o co mozu teoreticky prist, potom to moze byt starbiznis, ruky hore a vypoved, alebo aj pád a tyzden trvajuce nadavky....... v ziadnom pripade pre dochodcu, ktory uz nema ako nahradit pripadne straty ale vo vidine zisku sa rozhodne dat posledne uspory do btc..... to je najhorsia situacia.
Nákup bitcoinu
To mate absolutnu pravdu. Obchody s krypto su pre silne povahy, ktore do toho vrazia to, o co mozu teoreticky prist, potom to moze byt starbiznis, ruky hore a vypoved, alebo aj pád a tyzden trvajuce nadavky....... v ziadnom pripade pre dochodcu, ktory uz nema ako nahradit pripadne straty ale vo vidine zisku sa rozhodne dat posledne uspory do btc..... to je najhorsia situacia.
Otázka znie
SAE veru nie je krajina, kde by som veril o mierovom vyuzivani cohokolvek, hlavne, ked sa v tom clanku akosi pricasto spomina prave slovne spojenie mierove vyuzitie.
BTC = ....
Hej hej. Btc je uchovavatel hodnoty.... akej ? Aku hodnotu ma btc, a kto za tu hodnotu zodpoveda ? Kto sa za nu zarucil ? Ani za papierove peniaze sa nikto nezaruci, ale aspon mam istotu ze si zajtra mozem ist kupit potraviny za ne a v kazdom obchode tie papierove peniaze budu akceptovat ako platidlo....
Tak to bouchnu dnes šampáňo.
Pravdepodobne na rozdiel od vas som socializmus prezil a nemozem povedat, zeby sucasnost bola lepsia. Kazde zriadenie a system maju svoje klady a zapory. Za socializmu sa mali lepsie robotnici a nizsie vrstvy. Teraz o vasom zivote rozhoduju vylucne peniaze. Ked ste chudobny, tak mate smolu. Zatial co v sociku ste dostali za par supiek vlastny byt a isli se takmer zadarmo na ROH dovolenku. Stavali sa panelaky, nemocnice, infrastruktura.......Minusom socializmu bola neustala buzeracia a kontrola .
teraz sa nestavia nic, a na nic nie su prachy. Vsetko rozkradaju politicke elity a ich priatelia.
bezcenná hotovost
Len nechapem preco tie btc predavaju za bezcenne peniaze a preco sa pocita hodnota napr v dolaroch a nie v btc. Este som nikdy necital ze nieco ma hodnotu xy bitcoinov.-)))
bezcenná hotovost
Len nechapem preco tie btc predavaju za bezcenne peniaze a preco sa pocita hodnota napr v dolaroch a nie v btc. Este som nikdy necital ze nieco ma hodnotu xy bitcoinov.-)))
Bitcoin a hotovost
Nehmotny ???? Odjakziva sa hovorilo aj hovori o VIRTUALNYCH menach, t.j. nerealnych. A mysliet si, ze kvoli jednemu programu na generovanie niecoho nerealneho sa budu narychlo menit zakony je slusne povedane hlupost.... nemam nic proti btc, ale btc a cela technologia za nim je tu uz velmi dlho a nic nedokazala...... V IT je 10 rokov neskutocne vela a pozname technologie a vynalezy , ktore vznikli po blockchaine a teraz su rozvinute a vyuzivaju sa ovela sirsie a viac ako blockchain.... evidentne slepa ulicka vyvoja, aj ked mudra. Lenze nie kazda mudra myslienka je aj spravna myslienka
Bitcoin a hotovost
Vzdy sa zacnem smiat, ked nejaky truhlik zacne o hovorit v suvislosti s btc o zlate, komoditach ci tazbe... prikladam vyznam slova komodita :
Zákone o komoditnej burze (zák. č. 92/2008 Z.z.) na účely tohto zákona upresnený takto: Komodita je hmotný predmet a ovládateľná prírodná sila, najmä výrobok, energia a nerastná surovina, vrátane drahých kovov, s ktorými sa obchoduje alebo môže obchodovať na trhu tovarov a služieb.
Bitcoin je VIRTUALNA mena , teda nerealna .
Že neztratilo hodnotu?
Jasne ze nestratilo hodnotu. Kolko btc by ste museli dat za ten chlieb ? Ani milion btc by vam nestacil. V casoch ked jedlo bolo najcennejsou hodnotou, tak za zlato ste ho dostali. Za nic ine.....
Akorát teď má jinou barvu očí je o 30 kg lehčí a píše levou rukou
A ved to je jedno, vsetci korejci su rovnaki.... je sice pravda ze original bol alebo je najtucnejsi z celej Korey, ale inak tam rozdiel nie je
Hm
Polovica cestoviek skrachuje, takze pridete o vsetky peniaze a druha polovica vam buduci rok ponukne brutalne predrazenu nahradu. Evidentne je najlepsie zajazd stornovat a minimalizovat straty len na storno poplatok. Len blazon by teraz krachujucej cestovke poslal peniaze na zajazd o rok
Haha
To je sprava za 1000 bodov..... nejaka venezuelska firma sa rozhodla nieco vyvinut a spustit ..... takze nic z toho nikdy nebude. Je to dalsia z "pozitivnych" sprav. Niekto planuje nieco....
Závada P0400 výfukový okruh
Prajem pekný deň.
Mám ten istý problém. Viete mi poradiť ?
Ďakujem.
Euro je past
Asi mate pravdu. Otazny je dalsi postup ECB. Ja osobne by som bol za to minimalizovat dalsie skody a odstrihnut sa od talianska. Lebo postup ECB je poskytovat dalsie a dalsie zaruky a financie co na zaver sposobi omnoho vyssie skody
Zbytečné
Predpoved na cely buduci rok : jasno az polojasno, niekde zamracene az dazd miestami aj trvaly a burky. Teploty sa budu drzat celorocne medzi -50* az +50*. Rok bude teplotne podpriemerny az nadpriemerny.
toto je vazeni 100% predpoved na buduci rok
zlato je u konce
Mate pravdu, diskutovat o tom naozaj netreba.... zatial ste neuviedli ziadny argument vhodny na diskusiu preco by mal nejaky algoritmus nahradit fyzicke zlato.... Ja sa vzdy smejem ked niekto ide porovnavat virtualnu menu a fyzicku komoditu. Skuste teraz porovnat zajaca a potah na stolicku. Isto diskuter vasej urovne najde vela dovodov preco je potah zo stolicky lepsi od zajaca
Po D1 jezdím několikrát měsíčně- obousměrně. Značná omezení jsou
To ste v cechach este dobri.... u nas na D1 od Bratislavy po Trnavu trvalo 10 rokov aby ti ... premalovali vodorovne znacenie z dvoch na tri pruhy. Toto premalovanie stalo miliardy korun a fakt to trvalo viac ako 10 rokov. Za ten cas sa akurat napakovali vsetci papalasi naokolo. Takze fakt sa nemate za co hanbit, nasi dialniciari su omnoho horsi
Samozrejme ze bitcoin nahradi zlato
Na vasom priklade je krasne vidiet, ze kvalifikacia robotnika postacuje na karieru internetoveho komika. ( nic proti manualne pracujucim )
Vecni rivali ???
ked sa tu ideme bavit o "VECNYCH" rivaloch, tak podme trosku do historie . Aku cenu mali btc pred 20 rokmi, 50 rokmi, 100 rokmi, 200 rokmi ??? Ziadnu. Ale zlato malo vzdy hodnotu, vsetky narody sveta ho postupne zacali brat ako uchovavatel hodnoty, vyrabaju sa z neho ziadane sperky, ma prakticke vyuzitie v priemysle.... Navyse blockchain je tvrdo na okraji zaujmu technologii a to uz je na svete velmi dlho. Pomaly to zacina vyzerat, vyuzitie blockchainu sa obmedzi na kryptomeny a nic dalsie sa od neho neda cakat... ozaj, nekupite niekto tulipanove cibulky ?
Blbost
To je zaujimava myslienka, ze btc je ulozena energia...-)))))) ked uz, tak btc je spotrebovana energia. Elektricka energia je samozrejme tiez komodita. Ale isto nie v spotrebovanej forme.-))))Podla vasej logiky ja osobne vlastnim mozno najdrahsi fen na vlasy. Ma asi 15 rokov a spotreboval, pardon , ulozil, uz enormne mnozstvo elektrickej energie. Tuto spotrebovanu, pardon, ulozenu energiu skusim vyuzit . Navrhnite prosim postup pri vyuziti tejto energie. Hrubym odhadom fen spotreboval, pardon ulozil, tisicky kw energie.
Pekne video
Lenze to video sa nedostane k takym co nevedia o btc. Lebo ich to vobec nezaujima. Koho to zaujima, tomu to nic nepovedalo a koho to nezaujima, toho to nezaujima. Ani v mojom okoli vela ludi o kryptomenach nic nevie, a ani nic nechcu vediet. Ich zaujima bezna mena a nie virtualna .... co maju pravdu imho.
Pekne video
len nechapem co malo akoze povedat. Bude halving a dotycny pan sa nebude cudovat ak cena btc do roka pojde hore na cca 40.000 usd..... je tu niekto, kto nevie ze bude halving ? A je tu niekto kto by sa cudoval cene btc do roka na urovni cca nula az 100.000 usd ? Pochybujem...... doporucujem to video ani nepozerat, skoda tych par mb dat.
Blbost
Dajte overitelne fakty, napr cislo konania a oznacenie sudu, ktory rozhodol, ze btc je komodita. Pokial viem, tak je akurat konsensus, ze vynos z kryptomien sa bude zdanovat ako keby bol komodita. A to je sakra zasadny rozdiel proti vasmu vysnenemu tvrdeniu, ze kryptomena je komodita. Ale kludne spite dalej a pocuvajte hlasy v hlave . Este by som prezul tvrdenie, ze btc je VIRTUALNA komodita. Tj nerealna.
Tak rychle
Rychlejsie ako sused ???? Vase nazory plne zdielam, tiez si myslim, ze sa jedna o pyramidu, kde ti prvi zarobia lebo ti spodni sa im poskladaju ..... cisty suhlas s vami
Názory a diskuze
Burza Prime 14:51 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT(CZG) | 666.00 | -2.06% |
ČEZ | 918.50 | +1.27% |
ERSTE | 1 137.00 | +0.66% |
GEN(NORTON) | 552.00 | +0.36% |
GEVORKYAN | 256.00 | 0.00% |
KB | 794.50 | +0.51% |
KOFOLA | 285.00 | +2.89% |
MONETA | 96.80 | -1.43% |
PHOTON | 45.25 | +2.38% |
PILULKA | 178.00 | +1.14% |
PM | 15 000.00 | +1.21% |
PRIMOCO | 840.00 | -0.59% |
VIG | 775.00 | 0.00% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 15.05.2024 | |
USD americký dolar | 22.861 |
AUD australský dolar | 15.174 |
GBP britská libra | 28.837 |
BGN bulharský lev | 12.660 |
EUR euro | 24.760 |
HUF maďarský forint | 6.414 |
NOK norská koruna | 2.125 |
PLN polský zlotý | 5.798 |
CHF švýcarský frank | 25.261 |
TRY turecká lira | 70.806 |
Komodity online | ||
Ropa | 82.35 USD | 14:36 |
Zlato | 2374.96 USD | 14:36 |
Stříbro | 29.01 USD | 14:36 |
Káva | 197.05 USD | 14:36 |
Cukr | 18.59 USD | 14:36 |
Bavlna | 74.90 USD | 14:36 |