Příspěvky nebo odpovědi uživatele lisak









Příspěvky nebo odpovědi uživatele lisak. Výpis příspěvků 351 až 400 (1667)


určitě přečíst (4) 04.08.08 11:32  lisak  (125989)

pro ty co tady operují čezem srovnání s orcem

jojo. ale kdyby tady byla takova ekonomicka situace, ktera by ospravedlnila cenu cezu 120, tak v te dobe uz by zadne orco svoje projekty nerealizovalo..:) jinak jsme se pobavil analyticke metode  "... ostatně už tam přece na této úrovni byl"  - ta ma skutecne velkej smysl.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 03.08.08 13:51  lisak  (125967)

co blbnou už i ve staré dobré Anglii?

dan z necekanych zisku? labouristi se asi chteji vratit do 70. let...jinak, pominu-li, ze jde o socialismus v praxi, zajimalo by me, co tim vlada docili - tedy, chapu, ze vetsi prijme rozpoctu, ale jinak: cena energie se nesnizi,ale dale zvysi, inflace se nesnizi, ale dale zvysi, verbalni podpora vlady a vyzva k vystavbe novych jadernych elektraren tak nejak nejde dohromady s tim, ze pripadni producenti budou za predpokladu uspesneho spusteni odemeneni vyssim danemi (a pripadne dalsimi danemi na vic, kdyby hodne vydelali)...absurdni...

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 31.07.08 16:11  lisak  (125901)

Co to bylo?

o naseho predrazeneho (zdravime shortare!:)) budulinka je zajem. krasna koncovka
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.07.08 14:24  lisak  (125901)

+++

parta zna vysledky v usa predem? to jsou nesmyslne uvahy

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.07.08 08:16  lisak  (125901)

sazby nesazby exodus firem se blíží

pokud jde o takovouhle stylizaci "t.j. neměl nabízet nadstandartní investiční pobídky ", uplne souhlasim.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.07.08 08:12  lisak  (125901)

Etika Knedlolandu-kartel jako vyšitej

tak tomu rikam primy dukaz:) ty lidi se samozrejme znaji, chodi na obedy, kontakty na sebe prirozene maji, je to jejich prace. kdyz budes reznik, ostani reznici jsou ti sumafuk, kdyz budes pravnik, budes mit ale spoustu mailu pravniku, to samy, dkyz budes treba novinar. usoudit na zaklade toho, ze se domlouvaji, je dost mimo (nerikam ti, ze se nedomlouvaji). jo, jestli se fakt domlouvaji, tak takovy jelita, aby se domlouvali mailem, urcite nejsou.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.07.08 23:13  lisak  (125897)

tem Túma je asi fakt magor :-)))

no, dik, ale rek bych, ze si to dost lidi nemysli, rozumnost jako pojem je dost relativni:)
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 30.07.08 22:50  lisak  (125897)

sazby nesazby exodus firem se blíží

vlada pred temi cca 8 lety schvalila kriteria pro pobidky a definovala sektor - zpracovatelsky prumysl. to je pomerne siroky obor, patri tam veskere strojirenstvi, hutnictvi, elektrotechnika, chemie a kdo vi co jeste. velke procento podniku,ktere se prihlasily patrily pod automobily (viz vyse, melo to sve duvody)...a ted - co mela cssd delat? mela je odmitnout? politicky nemozne, zeman potreboval ty tovarny jako sul, aby ukazal, ze pobidky jsou spravne! chtel i jiny prumysl? chtel. ale on neprichazel..pobidky jsou levicacka zalezitost. ale ty, sade, navrhujes neco jeste zajimavejsiho (jestli ti spravne rozumim) - rozdilne podminky pro ruzne druhy prumyslu. ceska tovarna dane 33 pct, automobilka z japonska 10 let danove prazdniny, tovarna na tv 20 let, takhle to myslis? (btw idealni podminky pro ty miliony pro statni uredniky, ze).  tak tedy, jestli to myslis takhle, tak je stat vinen- prposte mu to centralni planovani nevyslo. a ja myslel, ze uz doba centralniho planovani minula.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.07.08 22:21  lisak  (125897)

sazby nesazby exodus firem se blíží

to byla reakce na ten vliv vlady na automobilovej prumysl? doufam, ze vis, ze sazby neupravuje vlada, ale to asi jo:)...pokud jde o cnb, vyslouzi si poklepani na celo, at udela co udela - zvysenim sazeb podpori silnou korunu a podle slov exporteru privede ekonomiku do zkazy, protoze vsichni krachuji. cnb se ostatne miry zadluzeni doamcnosti neboji, stac si precist komenty z posledni doby. no, a kdyz snizi sazby - rozjede inflaci, parta jedna nevycvalana...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.07.08 22:09  lisak  (125897)

sazby nesazby exodus firem se blíží

ale vubec ne. jen kdyz vidim osloveni bezmozek, ktere je podle me nefer, kontruju socialni inzenyrkou..tak tedy dobra: nerozumim tomu, jak by mela vlada upravovat pripadnou prilisnou jednostrannost prumyslu. jestli muzes, vysvetlli...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 30.07.08 22:03  lisak  (125897)

sazby nesazby exodus firem se blíží

mozna jsi si nevsimla, ze uz neni rvhp, takze nikdo neplanuje , kolik procent ktereho prumyslu bude v republce zastoupeno. zemanova vlada prisla s pobidkami - osobne na nich nevidim nic hezkeho, ale budiz, byly tak nastaveny a reagovaly na ne vetsinou firmy, ktere maji spojitost s auty - jiste s tim souvisi napr blizkost nemeckeho silneho auto trhu a dostatek subdodavatelu. takze ten bezmozek byli manazeri automobilek - samozrejme sami pitomci, to je jane. a pitomci jsou i ve vlade, protoze jim to mely zakazat, at si pockaji,a z u nas bude vic procenutalne zastoupeno hutnictvi, potravinarstvi a vyroba louhu. skoda, ze premierkou nebyla nejaka sikovna socialni inzenyrka  a vseobecna rozumbradka tvyho typu. holt, stalo se..
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.07.08 21:56  lisak  (125897)

sazby nesazby exodus firem se blíží

hm..co ma podle tebe tuma delat?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 30.07.08 14:53  lisak  (125877)

tem Túma je asi fakt magor :-)))

v dobe, kdy i muj stryc stary hospodsky povalec, soudi, ze koruna je silna a cnb by potrebovala vyhazet, protoze nic nedela a ctu obden, ze se hrouti ekonomika, at probuh intervenuji nebo snizi sazby soudi nekdo jiny, ze cnb likviduje ekonomiku, protoze nezveda sazby nebo dokonce uvazuje o snizeni. podle me cnb udelala to nejlepsi, co mohla" nenechala se strhnout k zadnym farizejskym obranam koruny, slovne se ve spravny cas zminila o moznosti cutu a prilisnem tempu posilovani, s tim, ze nahlas deklarovala, ze stezejni je starost o inflaci, ne korunu. tedy: cnb sazby nesnizila a korunu oslabila. co byste chteli vic?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.07.08 15:02  lisak  (125842)

vy mě udivujete

mas hezkej nick - obzvlast tady na orcu musis byt desne oblibenej:)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 29.07.08 10:25  lisak  (125837)

to je síla už vidím jak hrozí tůma úrokem -5%

me to prijde srozumitelny - s topolankem souhlasim, vidim to taky tak

http://www.patria.cz/Zpravodajstvi/1246108/topolanek-hrozbou-neni-koruna-ale-inflace.html

Topolánek naopak varuje, že přijetí Paroubkových rad by vedlo k šokovému zvýšení cen a zpomalení růstu. Česká republika, s HDP na 80 % průměru eurozóny a inflací na 60 % průměru eurozóny, se podle něj může eurozóně přizpůsobovat dvěma způsoby: „Buď dát na Paroubka, do dvou let přijmout euro a šokově zvýšit ceny (tedy inflaci) a drasticky snížit ekonomický růst na úroveň eurozóny. Nebo, jak zamýšlí vláda, postupnou konvergencí přes kurzový mechanismus, při nižší inflaci a postupném slaďování hospodářských cyklů s eurozónou.“

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.07.08 14:24  lisak  (125808)

Proc by měl padat Čez kdzž klesá ropa ?

tak osobne bych svoje investice na ropu za 75 czkusd za 22 nevsadil
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 28.07.08 11:22  lisak  (125808)

jak je možný

zda se, ze te to vydesilo. podezrivam te, ze jsi zase long.:)

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 28.07.08 10:17  lisak  (125801)

jak je možný

spravna verze je: Roman (ČEZ): Elektřina pro domácnosti, které jsou zákazníky ČEZ, zdraží příští rok méně než o deset procent
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 28.07.08 10:12  lisak  (125801)

jak je možný

jo, asi jsem ti spatne rozumnel. jdu radsi snidat:)...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 28.07.08 09:53  lisak  (125801)

jak je možný

nedivim se, kdyz se takhle rozjede debata v hospode, ale u cloveka, ktery ochoduje s akciemi je to na povazenou. za prve je to predikce, to je snad normalni, u telefonicy necekas, ze ti daji vyhled dopredu? za druhe cez prodava ceny nevymysli, ale prodava distributorum za trzni, vznikle na burze - ty nevidis, kde ty ceny jsou? za treti vidim, ze bys navrhoval nejakou tu intervenci statu (ktera tam ve forme eru samozrejme je), nejlepe nejakym narizenim?? socialisticky dirigismus je tak lakavy..
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 25.07.08 15:50  lisak  (125760)

kam dojde ČEZ A NWR když na PXE klesne Elektřina z 75€ na 60€ ?

to jiste. ovsem to plati pro elektrinu prodavanou ven - a tohle cislo spise klesa, v roce 2006 bylo do zahranici prodano cca 11 pct produkce, tento rok by melo byt nizsi..no, zkusim to nekde dohledat, abych byl presnejsi..
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (4) 24.07.08 15:21  lisak  (125709)

kam dojde ČEZ A NWR když na PXE klesne Elektřina z 75€ na 60€ ?

podobne s cezem. pro toho by i pripadny pad na 60e znamenal 20pct narust v cene oproti cene prodavane tento rok...momentalni ceny pro leta 2009-10 jsou vsak stale nad 77eur, pro leta 2011-12 nad 80e, 2013 nad 87e...i kdyz krivka ted klouze niz, je porad obracena nahoru..

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (1) 24.07.08 13:32  lisak  (125709)

hledá se roztleskávačka duhák :-)))

cilovky se zvysuji nepretrzite od roku 2004. to jsi prisel o slusnej profit:)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.07.08 13:26  lisak  (125709)

hledá se roztleskávačka duhák :-)))

aha, nasel jsi tydenni velmi podobny pohyb dvou velicin. tak to je cas vstoupit do sveta velkych penez.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 24.07.08 13:18  lisak  (125709)

hledá se roztleskávačka duhák :-)))

stat se muze vzdycky cokoliv. ale ukazovat prstem na jednotlive tituly i s cilovymi cenami - jo, to umi jen par opravdovych es na tomto chatu.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 24.07.08 13:16  lisak  (125709)

hledá se roztleskávačka duhák :-)))

tak teda, kdyz uz jsme u toho, jiste tam neni zadna linearni kauzalita ve stylu ropa 30 pct dolu, cez 30 dolu, jak tady pise, ten co pise, ze kecam..:) 
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 24.07.08 13:01  lisak  (125709)

hledá se roztleskávačka duhák :-)))

he? jiste, obcas kecam, ale o rope a cezu jsem nic nepsal, tak to sorry

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 24.07.08 12:49  lisak  (125709)

hledá se roztleskávačka duhák :-)))

zda se, ze tvoje predikce na tezkej pad erste tak nejak neni po 25 procentnim vytahu v kurzu, tak jses ted tady. to neni spatny, bejt negativista vzdycky na tom papiru, kterej pada. clovek pak vypada, jako ze tem trhum rozumi

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 18.07.08 21:14  lisak  (125571)

furt čekám a nic

mit cash v ceske korune byla jiste tento rok velmi dobra volba - v eurovem vyjadreni prinesla sama o sobe (i po ocisteni od urokoveho diferencialu v urokovych sazbach cca 15 pct v euru a 25-30 pct v usd). v podstate eurobohatnuti bez prace.. u akcii to neni ale tak jednoduche - je jasne, ze dlouhodobe posilujici koruna komplikuje export (pegas, cez), projevi se okamzite v dualnich kotacich (erste, nwr, orco), na druhe strane, pokud nektere tituly vydelavaji hlavne v cechach, co lepsiho si prat nez koupit titul se solidnim vynosem a navic s fx profitem (telefonica, kb i cez, pro ktery je domaci produkce stezejni)...a koruna porad roste rychleji nez stiahji troi posledne jemnovane akcie padat..tedy do teto doby:)
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (3) 18.07.08 11:40  lisak  (125541)

koruna

souhlasim, posilovala, jen v modelovych pripadech vyssi sazby menu podpori, nizsi naopak..
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 18.07.08 11:31  lisak  (125541)

koruna

sade, kdyby cnb zvedla sazby, byl by to duvod k tomu, aby posilovala jeste rychleji, ne naopak, ne? :) on posiluje i forint (i kdyz pravda asi dvakrat pomaleji) a zloty (ten podobne jako koruna). ale neni to je tim,ze je neuro menou - to by jinak jely nahoru i svycarsky frank (stagnuje) nebo libra (pada)...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 18.07.08 09:58  lisak  (125541)

to je zvlastni

vyzdimanej padajici sektor (CW), do toho fondy, chystajici se srazet cenu k 800 a cez preskakuje 1330...
Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 17.07.08 21:16  lisak  (125527)

Je to nádherné

on je utility sektor v dlouhodobem downtrendu?
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.07.08 17:20  lisak  (125507)

kdybys byl na otocku doma..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.07.08 16:26  lisak  (125507)

Hrouti se Svet

skoc si naproti do muzea rockovy hudby, to ti spravi naladu:)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.07.08 16:03  lisak  (125507)

nejsem zadnej statistik

nemyslim. vubec netvrdim, ze nemuzou byt data zfalsovana, nemuzu rict dokonce ani opak, na to nemam dostatek infa. jen opakovane slysim neochvejne tvrzeni lidi, kteri k tomu dostatek infa take nemaji a jsou to vzdy lide, kterym uvadena data nevyhovuji. navic nesdilim teze o vseobecnem spiknuti, a to je jen k memu prospechu - nejvetsi paranoici v tomto ohledu (viz vaclav) pres vsechnu svoji obezretnost odchazeji z burzy ve sklicene nalade.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 17.07.08 15:56  lisak  (125507)

nejsem zadnej statistik

ale tohle rika o revizich v cechach fischer, predseda csu:

Otazka: proč vždycky po čase revidujete statistiku HDP nebo bilance zahraničního obchodu. Na laika to působí jako byste dělali svou práci špatně.

Odpoved: Špatně bychom jí dělali v případě, kdybychom tyto údaje nerevidovali. Revize dat patří ke statistickému řemeslu. V první vlně jsou většinou zveřejňovány odhady na základě v té chvíli dostupných dat. Po čase mohou přijít data další, úplnější, no a my přece nebudeme lhát. K tomu musím dodat, že se také mění metodické standardy, především ty mezinárodní, jimž se musíme přizpůsobit. Uživatele o termínech a důvodech revizi vždy v předstihu informujeme.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.07.08 15:47  lisak  (125507)

+++

nemam tuseni, jestli se nekde neco falsuje, takze se nechci prit, ale vetsinou se reci o falsovani vedou, kdyz jsou udaje jine, nez nekdo ocekaval. a dukazy?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.07.08 15:45  lisak  (125507)

Ja by som šortarom nepredal ani 1 akciu.

na mistnim trhu staveji MM ceny povinne, takze koupit si neni problem
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 17.07.08 15:18  lisak  (125507)

po technické stránce

tvoje vize by byla verohodnejsi, kdyby jsi na 1200 netvrdil, ze cez spadne.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (6) 17.07.08 14:20  lisak  (125507)

1200

narust cen komodit se v cene cezu prakticky neprojevil - kdyby ano, byli bysme o dost vys. ty se odsud muzes presouvat? za by ti docvaknul ten buyback?

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (11) 15.07.08 13:24  lisak  (125349)

Pripravte padaky

tvoje prispevky ctu taky moc rad. jsou vetsinou stejne dobre jako cezfilovy, jen trochu delsi
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (9) 15.07.08 09:51  lisak  (125349)

Pripravte padaky

stejne, kdyz se to vezme kolem a kolem, jses hroznej smolar. na orcu, erste nebo unipetrolu by jsi byl se svymi jednovetnymi nesourodymi vykriky za skveleho analytika... no,a  tady jsi za troubu.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (16) 10.07.08 12:59  lisak  (125218)

Na padáček - je vždy dost času.

presne tak. a jelikoz sem pises varovani o propadu kazdy den, driv nebo pozdeji se trefis. to pak bude slavy. mozna padne i okridlene: ja to rikal..
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (12) 10.07.08 12:44  lisak  (125218)

Elektřina na EEX padá od pondělka o 7% a ČEZ nic??????

nic. je to halt smula. ale dam ti voditko: jde jiste o nekale rejdy nasich market makeru nebo o nejaku jiny, blize nespecifikovany podvod. az zjistis podrobnost, hned sem s nimi!
Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (5) 09.07.08 12:36  lisak  (125190)

Jo ostatní prodejci dozrají až otevřou USA.....................

hehe. i ty jeden popleto.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (3) 07.07.08 09:11  lisak  (125116)

Možná budou ceny regulované jak Slovensko to bude veselo.

ano, ve spadu je ted spousta titulu, ktere delaji i vic nez padesat procent rocne, pravda, zatim dolu. takze tech slibovanych deset procent tady je pro me ok.
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 07.07.08 08:45  lisak  (125116)

Možná budou ceny regulované jak Slovensko to bude veselo.

ty jsi si porad nic nekoupil, vid.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.07.08 23:42  lisak  (125114)

a neviditelná ruka trhu začíná fungovat naplno

ho,jeste kdyz jsme u tech pomeru, u nas, zda se, je prostor... 

http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Btitulnastranaa&c=titulnastranaa_1_1

Z čoho vychádzala vláda * porovnala ceny energií za rok 2007 podľa údajov Európskeho štatistického úradu s priemernými platmi za rok 2007 podľa OECD * podľa prepočtov vlády sú výdavky slovenských domácností na elektrinu aj plyn najvyššie v EÚ v porovnaní s platmi * z celkových príjmov vydajú domácnosti na elektrinu na Slovensku takmer 3 % * v Maďarsku vyše 2,5 %, v Poľsku vyše 2 %, v Česku 1,5 %, najmenej vo Fínsku - menej ako 0,5 % * výdavky na plyn tvoria viac ako 5 % celkových príjmov domácností na Slovensku * v Poľsku je to okolo 4,5 %, v Maďarsku necelé 4 %, v Česku viac ako 3 %, najmenej v Luxembursku - menej ako 1 %

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 06.07.08 23:39  lisak  (125114)

a neviditelná ruka trhu začíná fungovat naplno

no tak vida. slovaci budou umet vyrobit levnejsi energii, protoze maji na hlavi mensi hdp. opravdu kuriozni ekonomicka novinka. vlada ted jste naridi, aby i benzin byl vpodobnem pomeru, a vubec vsechny ostatni produkty..no, a kdyby naridila rovnou, aby zminene pomery byly jako , reknem, ve svycarsku, bude najednou slovensky obcan zit jako svycar. pocitam, ze na takove svudne blbosti, uz nekdo na mnisterstvu pracuje...
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:


« Předchozí | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:25 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  684.00  0.00% 
 ČEZ  902.50  -1.15% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 134.50  +0.31% 
 GEN DIGITAL  530.00  +10.88% 
 GEVORKYAN  258.00  +2.38% 
 KOFOLA CS  275.00  +0.73% 
 KOMERČNÍ BANKA  796.50  -0.19% 
 MONETA MONEY BANK  97.20  -0.72% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 840.00  +0.82% 
 PHOTON ENERGY  43.85  +1.04% 
 PILULKA LÉKÁRNY  180.00  +1.12% 
 PRIMOCO UAV SE  855.00  -0.58% 
 VIG  755.00  +1.21% 
Komodity online
 Ropa 82.89 USD 10.05   
 Zlato 2363.95 USD 10.05   
 Stříbro 28.19 USD 10.05   
 Káva 200.65 USD 10.05   
 Cukr 19.28 USD 10.05   
 Bavlna 77.39 USD 10.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.