Příspěvky nebo odpovědi uživatele Klid









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Klid. Výpis příspěvků 1 až 50 (123)


přečíst (0) 30.01.12 22:49  Klid  (151334)

Věrný uživatel

On sem ten Klid asi nepřestane chodit úplně, ale fakt je, že omezuje zdejší aktivitu úměrně postupnému odchodu mnoha zvučných nicků. Je mu to líto - fňuk, fňuk (poslední 2 slova byla pro Rupa, jelikož nezklamal, hlídá to tu jako ostříž a neopomenul se vyjádřit i k mému příspěvku) :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 30.01.12 18:46  Klid  (148473)

Věrný uživatel

Na kurzy.cz, dříve fin.cz chodím jako na nejlepší český finanční web skoro jedno desetiletí. Přesto jen velmi zřídka mne něco přinutí vstoupit do diskuse. Ráno nepříjemně zaskočený jsem nakonec usoudil, že si dám odstup, aspoň do večera. Jestli se na změny nebudu dívat z jiného, mírnějšího úhlu než v to ráno. Nestalo se. Škoda že unikly mnohokrát prověřené pravdy, že změny zavedeného, dobře fungujícího se nesmí dělat radikálně, ale jen velmi opatrně vylepšovat a sledovat reakci. A pokud radikálně, musí být věc tak promyšlená, abychom měli jistotu, že minimálně polovina dotčených tu změnu uvítá. A je už velká odvaha myslet si, že mám něco tak kvalitního, aby nastalo v předešlé větě uvedené. Stalo se tak? Pokud se tak nestane, je něco špatně. Nebudu vypočítávat, co vše je horší, to by nebyl konstruktivní přístup, leccos napsali jiní za mne. Ani co je lepší, protože mně to v celkové změně zanikne. Nejde o jednotlivosti, ale o celek. Možná je zde 500 tisíc retailu a 50 tisíc investorů. Např. já se po  letech obchodování na burze a sledování kurzů (nebo jen povinného ručení na auto) nepovažuji za profesionálního investora. Neřeším však nyní tyto jednotlivosti. Chyba je v celkovém přístupu, protože přece - výnosná hospoda se nemá přestavovat. (Možná nebyla dost výnosná?) Proto jen vyjadřuji skromný názor za sebe, že tohle se nepovedlo. Nebudu říkat silná slova, že z webu odejdu ap., i když mi je jasné, že těžko vrátíte původní vzhled. Ale, jak praví klasik - nepotěšili jste mne, ani já Vás nepotěším.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 25.08.11 12:43  Klid  (148473)

fakta

Johne, občas tu čtu (už roky) příspěvky, ale už dlouho jsem vlastní text nevložil. Činím dnes tedy vyjímku. Zase jsem se totiž pobavil, asi i Sekáč. Nevím, zda větší podnikatel je on či ty. V každém případě si nebuď tak jistý, že jsi o tolik větší. Nežije Sekáč právě ve Švýcarsku? (jestli ještě tam?). Tak mi přišlo úsměvné, že ho tam posíláš. Až mne chvilkama napadlo, že se znáte a jen tak si přehazujete slova, protože to Švýcarsko tebou zmíněné je v uvedeném kontextu buď dokonalá náhoda, nechtěný vtip, nebo záměr. Ale řeč tu původně šla o Roubinim a kapitalismu, že... No ale aspoň teď možná tušíš (když máš to jedno bmw), proč on ti psal, že jsi tady asi novej :-) Mně tentokrát už nedalo nereagovat, nicméně jinak zas zalezám do svého světa. A jen doufám, že jsem Sekáče nepřipravil o tu lahůdku ti vše naservírovat nepřímo a po kouskách. Ale když ty si na něj přece za týden třeba už ani nevzpomeneš ... :-) Já ho fakt neznám, jen to tady roky čtu :-)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (1) 15.01.10 16:10  Klid  (139435)

co se děje

Uklidni se,máš snad svou hlavu ne:)
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 02.01.09 21:26  Klid  (128061)

LS

Sekáč: Jo, taky dobrý. V podstatě nic nového, než co by se i dalo předpokládat. Spíš člověk sleduje ty konkrétní mechanismy, kterými to či ono (z)realizují. Doufám, že nebudu kvůli textu volat na MZV :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 02.01.09 21:19  Klid  (128061)

LS

Jen dovětek k tomu odpolednímu (jsem tu zvlášť v době obchodování vždycky jen tak na skok).

Pokud např.ten dokument někoho zvýhodňuje, jde jen o další důvod si ho přečíst - ať se vyvrátí nebo potvrdí předjímané. Nemám důvěru ve výklady smluv, výcucy. Zvlášť když jsou názory odlišné (dokonce průřezově spektrem - KSČM proti, ČSSD pro, ODS taky tak nějak napůl - vedení x členové). Nejdřív mně zajímá obsah (úplný, nezkrácený, v kontextu) až pak kdo ho psal. U takového elaborátu nepůjde o jednu, dvě osoby, jejichž názory by byly (po vyslovení jmen) jasně definující obsah smluv, ale pravděpodobně při tvorbě dokumentu probíhal konflikt autorů navzájem s velmi silným  prolínáním zájmů mocenských kruhů jednotlivých zemí - a které jsou ty nejsilnější se ví (takže v textu mohou být i věci opačné k názoru autorů). "Ideoví" autoři zde nemusí být už zítra, obsah závazného dokumentu ano. Bude-li to zde, bude to vynucovatelné. Je tedy důležité znát nejdřív obsah. A to vše bez ohledu, co si myslím o  funkčnosti/nefunkčnosti něčeho tak rozsáhlého, nebo co si myslím o významu smluv obecně, když dojde ke krizové situaci (kdy mívají cenu jen toho papíru). Pozdě je už dávno (na mnoho věcí)...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 02.01.09 13:13  Klid  (128061)

LS

Konkrétní profily lidí mohou být jistě také zajímavé (a samozřejmě ne jen u této smlouvy i např. u té Bible). Na jednu z vlastních otázek, kterou máš za nezodpovězenou, sis však přesto odpověděl už ve svém textu :-) Nicméně já pochybuji, že by v té smlouvě byla, byť malá, zmínka o nutnosti zrušení soukromého vlastnictví výrobních prostředků, převzetí moci proletariátem nebo popsaný vývoj kapitalistického řádu v nutně se opakujících a prohlubujících se krizích z nadvýroby :-)

Jistě bych se ale obešel i bez čtení onoho dokumentu...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (1) 02.01.09 12:50  Klid  (128061)

LS

Jsem rád v obraze... člověk tvor zvídavej... a když se o něčem (zdá se dost podstatném) hádá, spoří, polemizuje... není těžké pochopit motivaci. Přirozená lidská vlastnost - vědět, znát, šťourat, pochybovat,...
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 02.01.09 12:27  Klid  (128061)

LS

:-) Mj. z obavy, že ji většina hodnotitelů a schvalovatelů nebude ani číst (pro délku) jsem se začal pídit po úplném znění.....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 02.01.09 10:54  Klid  (128061)

LS

Ještě jsem čtení nezačal, takže je-li to tak, dík za upozornění a zvlášť liší li se obě verze(?), hledám pochopitelně tu oficielní, ale že by ta nebyla na nějakém odkazu? No kdyžtak "zagoogluju" sám až bude čas...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 02.01.09 00:06  Klid  (128061)

LS

Ty dva odkazy jsem přečetl ještě před svým minulým příspěvkem. Tak uvidím, kam dojdu ve čtení - tj. jestli bude stačit 30 stran (jak zaznělo v Otázkách Moravce, či kde) a nebo víc.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 01.01.09 23:32  Klid  (128061)

LS

Jak jsem psal kdysi, obdivuju Sekáči perfektní odkazy (hlavně někdy tu rychlost), ale protože nejsem normální :-) tak tentokrát mi opravdu jde o plné znění. Nerad si tvořím názor (nerad bych ji odmítal) jen na základě toho, kdo z významných je pro, nebo výcuců. Takže mne přes nějaký víkend(y) asi čeká nudné čtení.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 01.01.09 22:48  Klid  (128061)

LS

Díky, to bude ono.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 01.01.09 22:35  Klid  (128061)

LS

Můžete dát někdo dobrý odkaz, zdroj (až v nejhorším tištěný) na text Lis.smlouvy? Ať nemusím googlovat. Začíná se mi zdát, že si ji už asi musím přečíst osobně.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 06.12.08 06:00  Klid  (128061)

Kouknu na graf HIG po závěru a říkám si:

A jéje, to zas než přečtu, tím než se prokoušu, to bude zas na chatu tutu-spamu. A taky že jo :-) Tož gratuluji - já na tohle i přes nějaké ty indície odvahu neměl.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 27.10.08 09:51  Klid  (85780)

A zase brzy

Já se to snad nikdy nenaučím (a to jsem na burze teprve od založení - té české). V pátek neprozřetelně uzavřeny všechny šorty.

Stejně, jako před víc než rokem, skoro dvěma, kdy mi bylo tak jasný, že pád přece už musí přijít, že už to nemůže vydržet, tak jsem měl nakoupeno tolik put warrantů a všechno pěkně odevzdal bankám, protože to přišlo o rok později, než jsem čekal a prošla splatnost. Nuž tak (A to jsem v pátek ještě "z legrace" koupil pár set NWR a z ještě větší legrace pár desítek O2). :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (1) 21.10.08 00:02  Klid  (128061)

klid

:-)))
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (2) 20.10.08 23:33  Klid  (128061)

klid

Zvol si prosím jiný nick. Já tenhle už roky používám, i když přispívám jen občas. Díky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 20.10.08 23:28  Klid  (128061)

Vyvlastnění

Je tu nějak mrtvo. Nefungují ani stránky SMA, na které je odkaz o několik příspěvků níže. Už jste to vzdali? Nebo snad všem vyhovuje cena odkupu?
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (4) 20.10.08 19:04  Klid  (128717)

klid

Klid, je to jen otázkou času, kdy se to otočí.Možná se ještě 200 do konce roku dočkáme:-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.10.08 12:47  Klid  (128061)

volby pondělí sešup

On i takový MUDr. Cvach měl jisté skryté schopnosti a našel své uplatnění, ale..... ale neškodil ten Dietlův doktor méně než jiní? http://www.webvize.cz/play.php?vid=379

Video zdá se příznačným. Smutné je, že vypovídá o realitě mocných (tzv. schopných). Samozřejmě ti schopnější si dávají větší pozor, aby je při tom nechytli, nenatočili.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 06.10.08 18:56  Klid  (128061)

jede vam na FIU US kurzy ?

Info s omluvou už stáhli, ale většina kurzů/grafů není aktuální.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 21.08.08 14:07  Klid  (85780)

Squeeze-out Synthesia

Já naopak z pozvánky vyčetl, jak jsou hodní, plácnou se přes kapsu a dají dokonce víc než posudek!!! Konkrétně 125 resp. 12,5Kč za kus. :-)
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
přečíst (0) 29.05.08 10:56  Klid  (123924)

Klid na ECM

proč HV za další kvartál ? Přecenění NAV, prodeje za 2 kvartál i odložené,situace ECM v Číně a dalších zemích, zapojení a příspěvek akvizic do HV ECM.....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ECM
přečíst (1) 29.05.08 10:47  Klid  (123924)

Klid na ECM

Vážení kolegové,zachovejte na ECM klid, situaci doporučuji vyhodnotit až po výsledcích za 2 čtvrtletí. Dle mého je zveřejněný HV neutrální, proto není výprodej na trhu, protože není na těchto cenách důvod.Zde komentář Atlantiků:http://www.akcie.cz/komentare-a-doporuceni/34091-akciove-zpravy-2905-ecm-nwr-orco-zentiva-pmcr-ipoPřeji pěkný den a chladnou hlavu
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 17.03.07 16:32  Klid  (105983)

To Jouda - Linux zatím na nic

Nejspíš budu přesvědčovat už dostatečně přesvědčeného - ale když já to tu čtu hlavně o víkendu :-)Jako "tak trochu i správce sítě" potvrzuji: Linux výborný, pokud si chce někdo hrát, tvořit ap., ale pokud potřebuje běžný uživatel počítač k práci (=k užívání) Linux určitě ne (stále ještě).ad2) Notebook: - pokud se nehrají hry, tak na uvedené aplikace je do 25 tisíc Kč už perfektní stroj pro "studenty". Na hry ale spíš ke 40.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 07.03.07 23:03  Klid  (105983)

Kdy nastupujete pánové?

Tak kdyby našel, stačí odkaz :-)) (nebo spíš ten název obce)
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 07.03.07 22:53  Klid  (105983)

Kdy nastupujete pánové?

"Ona ta burza roste" - bylo skutečně na vyprsknutí, když jsem zprávy slyšel -jeden z nejlepších důvodů ke (smutnému) zasmání z poslední doby. Jenže mi uniklo, jak se jmenuje obec, jímž je tento starostou (abych se připravil na to, kde může jít obecní majetek do konkurzu). Vnímali jste někdo, odkud byl? (i když ono takových bude asi víc).

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 29.09.06 23:15  Klid  (105983)

Pro mne nepochopitelná věc !!!!!!!???????

Dobrý den, pane Franěk tím dodatkem je myšlena "normální" úvěrová smlouva pro SPAD tituly (která dle mne umožňuje to, na co se de facto ptal diskutující výše - podat pokyn na prodej toho, co právě nevlastním), nebo jde o jiný dodatek - se specifikací dalších věcí, které se na základě něj mohou popř. nemohou? Jinými slovy, je dodatek možné uzavřít i pro "neuvěrový", tedy běžný obchodní účet? Děkuji předem za info.
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 19.10.05 14:39  Klid  (75917)

9M výsledky

To alanKrásně jsi si odpověděl !
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 00:25  Klid  (91214)

Opět pár faktů k situaci v UNI a na trhu

Tak, tak, může to tak být. A já bych rád třeba i Paramo pod 1000 :-)))
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.03.05 00:15  Klid  (91214)

Opět pár faktů k situaci v UNI a na trhu

Díky, že tu (zase) jsi. Určitě tě moc dobře čtou i ti, co teď buď nadávají nebo aspoň se k tobě nehlásí.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 21.03.05 23:11  Klid  (91214)

Poradí někdo?

Tato akcie je potenciálně velmi výnosná, ale s nemalými riziky. Jestli to vezmete jako radu někoho, kdo obchoduje na burze přes 10 let, ale zdaleka není profíkem (naopak se stále učí), tak UNI netvořil nikdy víc než 12-14% mého portfolia (resp. žádná akcie netvořila víc než 30% a to pokud možno jen na krátkou dobu). Jinak k Aleši H(odinovi??) není co dodat.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 01:33  Klid  (91214)

No tady to zase vypadá (a To BOB - prosba)

To Sekáč - to je jasný, že spíš mail, na druhé straně touhle noční dobou jsme s xenonem mívali občasná povídání (četl skoro všechno). Už jdu spát. Dobrou noc všem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 01:26  Klid  (91214)

No tady to zase vypadá (a To BOB - prosba)

Já se samozřejmě taky bavím, jenže poslední týdny to už fakt nestíhám (zatímco od března 04 do konce roku jestli jsem vynechal 10% příspěvků takto je moc).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 17.03.05 01:19  Klid  (91214)

No tady to zase vypadá (a To BOB - prosba)


jen já na rozdíl od Sekáče nečetl 20, ale asi jen 10 stran dozadu - napřeskáčku. Dokonce se tu někdo 15.3. prezentoval mým nickem (hluboká poklona :-)))) ), když jsem si dal filtr. Nicméně Klid by neužil slovo "pomaže" a asi ani "společnýho" (a hlavně by nepsal v době, kdy se čile obchoduje). Od 28.2. jsem příspěvek neměl. Obdivuju ty, kdo dokážou obchodovat, mnozí i vydělávat a ještě k tomu tvořit v úhrnu teď už 1500-2000 příspěvků denně. Ale vážně. Xenone, poskytneš prosím přístup (jméno+heslo) na stránky SMA i jednomu, co na chat vstoupil aktivně o vánocích v podstatě jen proto, aby tehdy utěšil pana Václava, ale vstoupil od začátku s tím, že nezveřejní svou identitu (tím spíš množství vlastněných akcií) - protože i když bych na jedné straně třeba rád poznal mnohé z osobností chatu, je tohle zveřejnění se (alespoň zatím) proti mému jinému názoru (zůstat v soukromí, nebýt v jakékoliv instituci). A abych dostál aspoň podstatě, pro kterou se SMA zakládá, tak řekněme, že vlastním minimálně 500 ks akcií UNI (skutečný počet sdělit nechci - říkám vše tak, jak to je bez vytáček, což bývá mým zvykem). mm100@centrum.cz Tak snad tohle čteš (kdyžtak pošlu na mik245, tady je děs ten počet příspěvků - často i obsah).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 10:30  Klid  (57794)

ještě to pomaže pěkně dolů

!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.03.05 09:23  Klid  (85964)

Bobe, máme vydržet?

Zachovej klid, Bob prodává určitě už delší dobu průběžně, byl by blázen, kdyby to nedělal. Ten včerejší sešup s tím ale nemá nic společnýho.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 28.02.05 02:21  Klid  (91214)

To Václav

Děkuji za páteční (ten těsně předpůlnoční) příspěvek. Ale ještě z jiného soudku - já to BSIO minulé týdny už raději kupoval. Samozřejmě může klesat (i zkrachovat), ale mám velmi rád firmy "z garáží". Spíš mne mrzí, že jsem nekoupil i VLTS, které jsem tu na chatu sám jako typ nedávno nadhodil (diskuse s xenonem) a od té doby stouplo asi o 70%. Na případný nákup BSIO Vám však opravdu doporučuji Brokerjet (poplatky mého jinak oblíbeného FIA v případě "centových" akcií jsou výrazně vysoké - 5000ks Vás vyjde na skoro 27USD, BJ na tuším 11USD).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.02.05 00:21  Klid  (79049)

Bobe

Kéž by.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.02.05 00:17  Klid  (79049)

Bobe

A je to trochu podloženější? Mně v červenci slibovali srpen, pak září, pak listopad, pak od nového roku, pak že ještě v únoru to možná nebude... Ale jednou to spustit už musí. Naposledy jsem tam kvůli tomu volal před víc než měsícem
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 13.02.05 22:04  Klid  (79049)

kdo ví jak to je - musel jsem se smát

protože přesně ve chvíli, kdy se klídek 2 chystal k pokrmu, tak klid byl právě v polovině své večeře stejného složení. Ale jinak jako když tu vůůůbec nejsem.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 01:00  Klid  (78672)

To bude snad ještě lepší akcie

Jo, to o potvrzení zájmu jsem od AFT četl, zbytek ne. A teď doufám, že tu zase pár dní nestvořím jediný spam (v tomhle množství je možno každý příspěvek za spam považovat). Ale stejně asi lepší 800, než kdyby byly třeba 3 za den. Dobou
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.02.05 00:38  Klid  (78672)

To bude snad ještě lepší akcie

než jsem myslel - podle těch posledních příspěvků (zvládnul jsem ale jen poslední 2 stránky - o tom, jak xenon lže). Xenone, je prosím něco podstatného za včera a dnes? (825 příspěvků už fakt nezvládám, takže jsem nečetl čt+pá a ani po+út, jen víkend a v mezičase si pouze odskočil na Sokolovské uhlí - není tam tak narváno:-)))) Tebe snad jednou svatořečej, za tu výdrž, tak díky.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.05 21:22  Klid  (78672)

Nechci vám brát iluze...

Ale stejně to "nejlíp umí" Američani (Ivax - Galena). Aby se nemuseli dělit vůbec, leda částečně s těma, co se osobně účastní valné hromady. Jinak můj původní dotaz měl v podtextu samozřejmě otázku, zda se neorganizuje nějaké sdružení akcionářů napadající výši "odkupu" MUS. Z textu novináře (pokud by říkal pravdu - a vůbec nemusí znát O.Z) tohle plynulo. Prostě to na mně dělalo dojem, že se někdo bouří a proto Appian dělá tento "vstřícný" krok - odškodnění.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 01.02.05 21:21  Klid  (78672)

To Myk

Nejen mohli, samozřejmě i měli. Ale proč by to dělali, když je to takhle přijde levněji? ČMD byly taky pod 40Kč nebo OKD kolem 60 a první nabídka pro stát za OKD kolem miliardy (přitom všichni ví, že hodnota je a i dávno dřív byla v tisících za akcii).

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 01:51  Klid  (78672)

Dobrou

A já poptával Paramo asi za 1630 a stejně mi nikdo nedal. (Omylem jsem totiž před pár dny dal pokyn na prodej místo nákup, takže za těch 1360Kč to hned vyzobli). Naštěstí jen málo kusů.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 01:04  Klid  (78672)

To Myk

To byli tedy hodní. Ale ještě víc by mne překvapili, kdyby bývali dali rozumnou (odpovídající) cenu odkupu (1200-1800).
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.01.05 00:07  Klid  (78672)

Aktuální zamyšlení

Opět po pár dnech na skok zde. Pominu-li už nutný kolorit „různých“ příspěvků, tak jestli něco, pak mne docela překvapily reakce na Václavův 14 bodový námět – resp. i nepochopení mnoha bodů některými kritiky (odhlížím od souhlasu či nesouhlasu s tím či oním, já měl trochu problém s výkladem pouze u druhé poloviny bodu 12). Říkám však všem (kdož chce) - studujte politickou ekonomii (které je mj.  zmíněný příspěvek plný), ta rozhoduje, dle ní je dobré investovat. Ostatně povolaní v SMA jistě (možná) náměty panem Václavem vyřčené zváží.

 

Pžed týdnem jsem napsal a nakonec neodeslal příspěvek. Byť se zpožděním, jej uvádím.

 

Aktuální zamyšlení.

 

29.12.04 jsem vyjádřil názor na budoucí vývoj kolem UNI v horizontu týdnů max několika měsíců. Tímto ho doplňuji, protože text vycházel z nevyřčeného předpokladu, že vyjádření EK přijde v konci ledna max. začátku února, jak se tehdy mohlo zdát (i obecně předpokládalo). Skutečný stav zdá se je, že není ještě ani podáno. Odkládání však PKN transakci prodražuje. Opravdu prodražuje? Neboli: „proč to PKN dělá??“  To je přece dost důležitá, přímo kardinální, otázka. Vše má své důvody a odpověď na tenhle „důvod“ je docela významná. Vidím následující možné příčiny celkového vývoje (zdržení / zdržování):

 

1. Úvaha v PKN o odstoupení - ať z jakýchkoliv důvodů

2. Ryze formální nedostatky, které (k nevůli PKN) nastaly - ať u EK nebo PKN

3. PKN vidí cestu, jak de facto ušetří (a to dokonce i kdyby státu zaplatila víc než dohodnutou cenu). Kupec, vědom si růstu kurzu (a HV) UNI v posledních měsících, přehodnocuje (vyjasňuje si) svůj (snad dřívější?) názor na osud nestátního podílu kupovaného podniku. Nejspíš v úvodních kalkulacích skutečně počítali (viz i např. analýza Logan KB), že většina akcionářů využije odkup, jehož zákonná výše bude několik Kč nad tržní cenou (tu uvažovali možná do 84Kč, odkup např. 84-90). Po přehodnocení v PKN (pod tlakem okolností, tj. růstu kurzu na podzim) je nyní možná snaha opačná, tedy aby kurz byl spíš vyšší (proto "vědomé" odklady). Vždyť cena státního podílu je pro kupce +/- stejná (resp. změna má své limity) a cena znalecká bude v režii PKN. Tedy PKN stav vyhovuje (vyšší cena na trhu = malé náklady na výkup a tím i na celou transakci)! Jednou větou: PKN odkládají, aby ušetřili. (A popustíme-li uzdu fantazii, PKN zhodnotí svůj podíl UNI převyšující 50% a prodají ho časem - viz pan Václav).

 

1) a 2) se mi nezdá moc pravděpodobné, domnívám se, že 3) by mohlo být správně (to pak navíc velmi pravděpodobně implikuje zachování akcií na burze po minimálně několik let). Úměrně tomu, jak roste kurz ale podtrhuji všechna varování z příspěvku 29.12. (ještě jednou říkám - znalce má PKN svého).

 

Tak mně nekamenujte, třeba bude vše jinak. A už musím zase pryč (celý víkend počítám daně a jsem teprve v březnu).

Zdravím všechny, hlavně opice :-))  v bojích se smysly i nesmysly.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.01.05 15:49  Klid  (85780)

To Myk

Souhlasím, možná si to opravdu novinář jen vymyslel. Text (i smysl v kontextu) byl však jasný: "Všechny minoritní akcionáře (Appian) letos finančně odškodní" (aby předešel výpadům). Jen pro info, můžete říct, kolik byl ten posudek?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:14 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  677.00  -0.15% 
 ČEZ  916.00  +0.22% 
 ERSTE  1 169.00  +0.52% 
 GEN(NORTON)  560.00  0.00% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KB  785.50  +0.13% 
 KOFOLA  283.00  +0.35% 
 MONETA  96.50  +0.42% 
 PHOTON  45.40  +1.34% 
 PILULKA  178.00  +0.56% 
 PM  14 880.00  -0.13% 
 PRIMOCO   800.00  0.00% 
 VIG  774.00  0.00% 
Komodity online
 Ropa 83.18 USD 08:22   
 Zlato 2415.68 USD 08:22   
 Stříbro 31.47 USD 08:22   
 Káva 207.43 USD 20.05   
 Cukr 18.69 USD 20.05   
 Bavlna 75.78 USD 08:22   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.