Příspěvky nebo odpovědi uživatele george









Příspěvky nebo odpovědi uživatele george. Výpis příspěvků 1 až 50 (963)


spíše nečíst (1) 10.05.24 12:18  george  (289922)

Atmoskop je naprosto k ničemu

Zprvu jsem byl nadšený, když jsem zjistil, že existuje něco jako Atmoskop. Ohodnotil jsem firmy, ve kterých jsem pracoval i zpětně. U jednoho mého negativního hodnocení mi napsali z Atmoskopu, že moje hodnocení je příliš negativní a obsahuje i poukázání na porušování zákonů a proto nebude zveřejněn. Namítl jsem, že je to podle pravdy a že mohu předložit listinné důkazy. Atmoskop si je nechal zaslat a po nějaké době se ozvali trochu i překvapeni, že důkazy jsou jednoznačné a že jsem se tedy jen nemstil bývalému zaměstnavateli. Hodnocení bylo “vyvěšeno” ale poměrně záhy zase zmizelo. Na dotaz, proč mi již odpovězeno nebylo. Za mě je Atmoskop a jeho hodnocení nic nevypovídající množina keců. Nepříjemnou pravdu nezveřejní asi z obav co podnikne za kroky dotčená firma. Tím se vyautují z objektivního a v počátku jistě dobře myšleného záměru. Dopadlo to tedy jako vždycky tady u nás v Absurdistánu. Atmoskop je jen zbytečnou a ubohou parodií na cokoli čím měl být asi v původním záměru.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (4) 10.05.24 11:18  george  (289922)

Atmoskop je naprosto k ničemu

Zprvu jsem byl nadšený, když jsem zjistil, že existuje něco jako Atmoskop. Ohodnotil jsem firmy, ve kterých jsem pracoval i zpětně. U jednoho mého negativního hodnocení mi napsali z Atmoskopu, že moje hodnocení je příliš negativní a obsahuje i poukázání na porušování zákonů a proto nebude zveřejněn. Namítl jsem, že je to podle pravdy a že mohu předložit listinné důkazy. Atmoskop si je nechal zaslat a po nějaké době se ozvali trochu i překvapeni, že důkazy jsou jednoznačné a že jsem se tedy jen nemstil bývalému zaměstnavateli. Hodnocení bylo “vyvěšeno” ale poměrně záhy zase zmizelo. Na dotaz, proč mi již odpovězeno nebylo. Za mě je Atmoskop a jeho hodnocení nic nevypovídající množina keců. Nepříjemnou pravdu nezveřejní asi z obav co podnikne za kroky dotčená firma. Tím se vyautují z objektivního a v počátku jistě dobře myšleného záměru. Dopadlo to tedy jako vždycky tady u nás v Absurdistánu. Atmoskop je jen zbytečnou a ubohou parodií na cokoli čím měl být asi v původním záměru.
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (5) 20.04.24 10:21  george  (289192)

Co dostanu za Btc

Tys utekl z psychiatrické léčebny? Hned se tam vrať,meleš ... a hraješ si na odborníka,při čtení tvého textu musí každý poznat jak zakomplexovaný duševně chorý musíš být člověk,nejspíš i proto píšeš takové nesmysly,místo toho abys žil normální život. Nech Btc lidem,kteří mu rozumí,ty mícháš hrušky s jablkama a přitom seš nejpíš debílek co si jen honí u počítače a ... rozumí tomu co se tady píše,jen se chceš nacpat mezi lidi,co Btc mají a otravovat je z internetu načtenýma moudrama. Nech to na nás a spi dál.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:

přečíst (21) 02.02.24 15:51  george  (280268)

Proč by za to mělo moci očkováni ? Copak covid nemá dlouhodobě následky ?

Přesně tak. Celý to smrdělo levotou na 100 honů. Když to bylo tak čistý a jasný proč by tajili takové věci, proč by zatýkali ty kteří argumentovali proti. No protože pak by se ty jejich plány zhroutili jak domek z karet. Já se neočkoval a dobrý. Manželka "musela" = mrtvička za půl roku na to. Pro mě je jasný že to očkování byl šunt který často ublížil. Ale holt aby vyvolení na západě vydělali tak museli ovce držet hubu a platit . . . .
Dosavadní doporučení: přečíst (21)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (14) 17.11.23 13:41  george  (274407)

Realita

Toto jebjen hra s čísly. Vypadá to hezky, ale to je poronání oproti největšímu propadu v covidu. Když se mrknete jinam na statistiky, tak je jasný, že sankce mají vliv na propad ruské ekonomiky.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (14)
Vaše doporučení:

přečíst (5) 13.06.23 16:07  george  (241439)

Vytáhnout si hlavy ze zádelí

Vážně mě fascinuje vývoj imbecility v dnešním světě. Vy byste koupil jako stát nějaký řetězec a vyřešil problém s cenami potravin. Víte jak fungují státní organizace, ne? Pokud opravdu ne, pak Vám zkusím napovědět - špatně! Ve finále byste vytvořil "další Českou Poštu" - drahý mnohdy nefunkční aparát, konkurence absolutně NEschopný, s množstvím teplých míst pro trafiky politikům a jejich kamarádům. Stalo by se to, že by (stejně jako Česká Pošta) byl státní potravinový řetězec dražší a tím byste zase vytvořil prostor pro celkové zdražování. Tyhle pivní kecy, které se občas objeví, chytnou se a pak se opakují pořád dokola, od lidí (hospodských povalečů, resp. protipól ke kavárenským povalečům) odborníků úplně na vše, opravdu miluji. Od politiky, ekonomiky, vojenství až po zdravotnictví a vědu atd. Lidé, kteří jsou přesvědčeni, že by doma v garáži za víkend postavili perpetuum mobile, ale zrovna lemtají pivo, tak nemají čas. Stejně jako místní kašpárek s "jménem" Putin, kdy je schopný v jednom příspěvku všem obecně nadávat, jak jsou tupý a neschopní a jen opakují hlouposti z TV a internetu, jako ovce a o dva příspěvky později zkopíruje článek z webu Parlametních Listů jako svůj názor a zároveň argument. Možná by pomohlo přestat si o sobě arogantně myslet, že jste chytřejší než vichni ostatní. Většinou to nejsnažší řešení nebývá tím nejlepším řešením! (pokud se nebavíme o problematice hřebíku apod.)
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (6) 08.06.23 09:58  george  (241439)

vy máte dobře vymletou palici když věříte BIS

Vymletá palice... říká člověk co papouškuje články - chytrej jak rádio Jerevan. Váš názor je relevantní asi jako Lihoše Zementa.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 07.06.23 22:09  george  (241439)

myslíte že jí tento člověk nečetl?

Pane, vy jste u mě kašpárek. Tohle jste napsal sám: "Logické argumenty jsou tyto. Pro ... typu Tomassa je nutné psát jejich řeší, které ovšem i tak nerozumí. A vy zjevně také ne. Jinak byste nenapsal takový blíbol bez znalosti věci." Slova z textu: "řeší" myslel jste asi řečí, "blíbol" měl být zřejmě blábol. A zbytek dlouhého kometáře? To je prosím zkopírovaný článek z webu Parlamentních listů (stačí označit kus "vašeho" textu a vyhledat googlem - první odkaz, 100% shoda). Gratuluji. Vlastní myšlenky samou hrubku s mdlým smyslem i stylizací a zbytek jen okopírujete cizí text, resp. web, který BIS označuje jako pátou kolonu rusáků. Ještě budete někdy vydávat kopírované články z webů jako vlastní myšlenky do diskuzí na internetu? Každopádně ještě jednou gratuluji kašpárku. Většího klauna jsem dlouho neviděl.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 07.06.23 21:34  george  (241439)

vandrák a místní smrad Tomasso

Logické argumenty došly, tak se pustíme do nadávek a agrese. Aneb kometář od odborníka na mezinárodní vztahy, vojenské právo a manažer sanitární techniky v provozu.
Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 07.06.23 21:26  george  (241439)

vandrák a místní smrad Tomasso

Větší snůšku imbecility jsem nečetl snad 5 minut. Z příspěvku je jasně znát, že jste celou dohodu četl, zajisté v originálním znění. Jste odborník na mezinárodní vztahy, vojenské právo a odborník na léčení smradu v ústech. Děkujeme za příspěvek, bude mu věnována patřičná pozornost.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (7) 07.06.23 21:20  george  (241439)

turecká lira

Nesmysl. Nebo jste to snad zkusila? Jste ochotná sdílet sken dopisu / rozhodnutí o přiděleném doktorovi na druhém konci republiky? Spíše mám pocit, že jste zvyklá na nadstandard z minulosti, tak se vám nechce do obyčejné čekárny s obyčejnými lidmi. Proto si platíte doktory ze soukromých praxí. Ostatně obyčejný důchodce by si to z normálního důchodu nikdy dovolit nemohl.
Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 07.06.23 15:28  george  (241439)

turecká lira

Jasně, takže okupanti vw vaše výroku jsou zde "západ" a Amerika.Asi jste si v tom placení doktorů zapomněla zaplatit i psychiatra...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 07.06.23 15:23  george  (241439)

turecká lira

Nemusíte. Máte svoji zdravotní pojišťovnu a ta Vám musí, pokud není volný, nějakého přidělit. To je v podmínkách všech zdravotních pojišťoven.Jestli chodíte do soukromé lékařské praxe, pak je to čistě na Vás.Jestli platíte smluvnímu lékaři pojišťovny peníze bokem, je to na Vás.Takže hláška "musím si platit i doktory" je opravdu hláškou. Kecy...
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (7) 18.05.23 16:19  george  (241439)

Ano jasný signál vyslaný od Fialovy (či fialové) vlády

Asi bych vám doporučil vytáhnout si hlavu za zadní části těla.Víte proč se nyní musí takto brutálně upravovat vše daní a odvodů týkající se?PROTOŽE TO PŘEDCHOZÍ VLÁDA ROZHÁZELA NA DEBILNOSTI!!!!KOBLIHÁŘI JSOU ODPOVĚDNÍ ZA TUTO ŠÍLENOST!!!Proč? Protože v době růstu ekonomik se namísto tvoření rezerv rozhazovalo. Každý ekonom, ale i neekonom, vám sdělí, že jsou období ekonomické prosperity (to bylo) - tehdy se mají dělat rezevy na - a teď se podržte - na období ekonomického strádání (to je teď).Každý starší člověk (víc jak 25let) si za dobu svého života všiml periodického opakování prosperity a strádání. PROTO se má v prosperitě tvořit finanční polštář.Pokud nemá dotyčný mozek velikosti zaječích varlat, tak výše popsané má v hlavě stejně jako třeba informaci, že pokud cítí tělesné nutkání močení, jde na místo tomu určenému a nemočí si do gatí či třeba do těsta na knedlíky.Pokud takhle jednoduchou premisu nejste schopen pochopit, je mi líto, ale váš život bude zřejmě velmi hořký.
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:

přečíst (19) 02.05.23 20:49  george  (241439)

Vytáhnout si hlavy ze zádelí

Nakupujte...Já si počkám až to tady přepadne přes ten okraj propasti. Třicátá léta minulého století klepají na dveře. Přijde masivní propouštění, hyperinflace.Nakupujte, zadlužte se. Většina ekonomicky aktivních už pocit z nákupu bydlení na hypotéku znovu v životě nikdy nezažije.Sranda teprve přijde.Lidí, co už teď nemají ani na základní výdaje, přibývá. Jen je třeba počkat na kritickou úroveň.Odhaduji, že první občanskou válku současnoti v Evropě zažijí v Anglii. Postupně se převalí přes Francii dál do Evropy a nastane MASAKR.
Dosavadní doporučení: přečíst (19)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (24) 20.04.23 00:02  george  (241439)

Vytáhnout si hlavy ze zádelí

Do Německa jezdím pravidelně z metropole Západního Absurdistánu. Potraviny jsou kvalitnější, chutnější. Ceny podobné, něco dražší, něco levnější a něco stejné. Drogerie nesrovnale levnější - DM má ceny v DE u všeho nižší. Prací prášky jsou v normálním stavu levnější než u nás v "akci". To samé toaletní papír, sprchové gely, mýdla, jar, dětské přesnídávky, příkrmy, kaše. Salámy jsou levnější a nebetyčně kvalitnější. A takto mohu pokračovat dál.Je to 40-50min cesty. Dojem z nakupování - nejsem vytočenej tak jako při nákupech tady.A proč to dělám? Vlády mě osobně hází klacky pod nohy všude kde se dá už víc jak 10let naprosto ve všem. Zatěžuje můj rozpočet vysokými daněmi (nejvyšší ve východní EU), šílenou byrokracií, poplatky, úřednickými naschvály. Vykládám si to tak, že to dělá záměrně abych se měl co nejhůř. Můj protest je, že tady v Absurdistánu utrácím naprosté minimum (zde kupuji jen čerstvé pečivo a maličkosti) a úplně vše co jde, nakupuji mimo (včetně elektroniky, spotřebičů atd.). Mám to jako životní cíl, resp. beru to jako poškozování rozpočtu a dělám to záměrně, cíleně, nabádám k tomu ostatní a budu v tom pokračovat stále. Každá koruna, kterou utratím mimo Absurdistán já, či kdokoli koho přesvědčím, mi dělá neskutečně dobře.Vzkaz úředníkům: chtěli jste víc, nemáte nic. Státní správo, co se stane s člověkem, ke kterému se chováte dekádu nepřátelsky?
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (24)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 01.04.23 04:37  george  (258314)

Akcie

Domnival jsem se, ze se zde bude diskutovat o akciich a ne o vyletu do Celadne. Takovychto slovnich prestrelek mame dost v parlamentu. Alespon tady by to mohla byt kvalifikovana diskuse. Dekuji
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (3) 22.03.23 21:37  george  (241439)

Proč?

Děkuji za článek pokřivující informace a skutečnost.Můžete mi, prosím vás, sdělit, proč uvádíte prostý průměr důchodů?Upřímně řečeno každý trochu sečtělý a informovaný člověk ví, že v případech, jako jsou penze, mzdy a jim podobné případy, je průměr značně pokřivenou informací. Medián je informace daleko více přibližující se realitě.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

přečíst (10) 06.03.23 08:30  george  (257241)

Lháři

Zase kecy. Jako vždy. Kdy už konečně přestanou lhát a zacnou něco dělat pro svoje lidi!!
Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 09.02.23 18:23  george  (241439)

Vytáhnout si hlavy ze zádelí

Jak to tak čtu, tak ať se stane "cokoli", vždy to vede na straně developerů ke zvýšení cen/snížení výstavby apod.Čechystán si vychoval kartel (možná monopol) pro výstavbu bydlení a podle toho tak nyní vypadá. Argumenty, že jsou drahé vstupy... Ale jděte :) vážně? Opravdu mi tady chcete bulíkovat, že developeři si nenasmlouvali ceny na rok/dva dopředu, když vezmu v potaz na jak dlouho musí chudáci developerský plánovat? Ale je to podobně jako s PHM. Kde na straně realitek jsou pumpaři, na straně developerů jsou rafinérky. Akce na vzrůstající tendeci ropy jsou téměř okamžité, na opačný trend jsou akce více než rozvláčné. Nádhernou ilustrací byl začátek pandemie, jak se zakázalo ježdění plošně. Ze dne na den přestala doprava a ceny PHM se držely zuby nehty. Pak přišlo rozvolnění, pak problém s dodávkami ropy a najednou se mohly měnit ceny i 2x za den.Pokud se chcete dovědět, jak vysoké stovky procent marží chudáčci developerský mají, donuťte je jít s barvou ven. Nebo novinářští kluci začněte investigovat za kolik jsou vstupy a kolik si k tomu přihodí developeři a realitky. Je dlouho známo, že realitky si nechávají min. 3,5-4% z kupní ceny a to prosím za služby, které jsou i zadarmo drahé. A to je u "staré" výstavby. U novostaveb se tato marže vyhoupla na 10-12%. Už se o tom psalo a obecně "se to ví".Skoro bych chtěl říct, že ať si mají ty marže, jaké chtějí. Jenže... už jste viděli někdy někoho, kdo byl se stavbou v režii developerů opravdu spokojený? Komu nepopraskaly zdi, do dvou let neopadaly omítky, netáhlo okolo oken, náhle nešly zavírat dveře (to jak si stavba sedala kvůli nedodržení technických norem, ošulení materiálů apod.), jak se bydlí v podkrovních bytech, kde nemáte šanci byt vytopit, kvůli špatně provedené izolaci. Takových případů, konkrétních příběhů, mohu uvést desítky.A jak jsem psal výše. Přijde mi, že ať se stane/udělá cokoli, nějakou podivně nešťastnou náhodou to vede vždy ke zdražení ze strany zhotovitelů. Podivné...
Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 22.11.22 17:39  george  (241439)

Lukáši

US Deep State?

Bavím se vždy když na mě z mojí sociální bubliny vyskočí tento "bazmek".

A víte co? Tímhle postížením "US Deep State" trpí jen skupina 50+ se silným socialistickým myšlením, centrálního charakteru řízeným z Moskvy.

Docela se teším, až pohrobci SSSR v ČR vymřou, jako se to děje u voličů KSČM.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (9) 04.10.22 20:39  george  (241439)

Vytáhnout si hlavy ze zádelí

Pan Kovanda občas přestřelí se svými výhledy.

Nicméně takovéto zvýšení mi přijde reálné už jen z toho důvodu, že inflace samotná je tam, kde je. Ať už se bavíme o inflaci přiznané ČNB a nebo té reálné (která je vyšší).

Na druhou stranu, mzdy nerostou a neporostou. Jsem přesvědčen, že mnoho lidí půjde bydlet ke svým rodičům (ostatně na příkladu bankrotu Řecka to bylo vidět). Tím se dostaneme tam, kde mnoho lidí půjde ke dnu. Nastane situace, kdy vlastník investičního bytu bude v kleštích ze strany nerostoucích mezd, vysoké inflace, rostoucích cen a pokud bude chtít pronajímat o takto dráž, bude muset hledat. Čekání mu ovšem bude dělat díru do rozpočtu a bude jen otázka času jak dlouho to dokáže ustát. Prodat nebude reálné, protože předraženou hypotéku si nikdo nebude chtít vzít na předražený byt. A jsme v situaci která ukáže skutečné bohatství lidí s několika byty a s drahým autem.

Každopádně to bude podívaná, kterou jen tak nějaká generace neuvidí.

Pokud se výhled nezlepší, zatím není důvod aby se zlepšil, přijde drastické snížení životní úrovně a s ním i drastické změny ve společnosti. Podhoubí pro reálný nástup politických ultra-pravic|ultra-levic.

Když k tomu přidáte ještě nějaký horší rok u zemědělců, kdy se pravděpodobnost takového roku se s zhoršujícím klimatem zvyšuje... pak je výhled skutečně dost černý.

Bude na co koukat.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (9)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (23) 21.09.22 20:48  george  (241439)

Vytáhnout si hlavy ze zádelí

Dosud mě vždy pobavila myšlenka "mám malý příjem, jak ho zvýším?" vztažená na stát (ale v poslední kráté době, mi ta myšlenka začíná spíš dělat vrásky). Pří výši všech daní v čechystánu je tato myšlenka naprosto absurdní!

V čechystánu se vybere na daních přesně podle výše daní. Tzn. vysoké daňové zatížení = vysoké státní příjmy. Doufám že tohle nikdo rozporovat nebude.

A teď přichází na řadu ta zázračná myšlenka, dávejte dobrý pozor... Kam se podějí všechny ty vybrané peníze na vysokých daních?

Tím chci říct, že problém bude v hospodaření, ne v příjmech!!! (proboha to si opravdu nikdo z diskutujících tuto otázku nepoložil?)

Místo na HDP se dívejte na graf příjmů, a ty poté okleštěte o peníze, které odejdou do zahraničí (a tam se ve většině případů také daní tento příjem). To je jedna položka, zásek sekyry do financí.

Druhou je potom množství kmotrů přisátých na státním penězovodu. Zcela na rovinu, drtivá většina (99% a více) podnikatelů ve vládě jsou žáby na prameni. Podívejte se, kolik poslanců, senátorů, vysokých i nízkých státních úředníků jsou zároveň podnikatelé a čaruje se státními výdaji, které jsou povětšinou "tajné" (prostě se k nim nedostanete i přes zákon o informacích. Musíte pak dát úřady k soudu aby vám ty čísla daly. Příkladů v nedávné minulosti jsou desítky).

Takže řešení situace je velmi prosté. Odtrhněme pijavice od penězovodů a hned bude peněz jak šlupek. Třeba tak, aby všechny politické funkce vylučovaly možnost paralelního podnikání naprosto všech v nejbližší rodině (manželky/manžele, a jejich rodiče (tcháni a tchýně), děti, bratři, sestry - prostě tak, jak je blízká rodina chápána).

PS: Ještě k podnitelským politikům... proč si myslíte, že úspěšný podnikatel jde do vlády? Ono záleží kam, ale jsou v zásadě jen dvě věci. Peníze a moc. A víte proč se říká, že s jídlem roste chuť? Víte proč bohatí bývají zároveň extrémní skrblíkové? Protože tohle peníze s člověkem udělají. Čím víc máte, tím víc chcete. A když máte opravdu hodně, tak vám už nestačí jen peníze, ale chcete taky odpovídající moc. A čím víc jí máte, tím víc jí chcete. Dějiny jsou toho plné a příkladů z dnešní doby je také nepočítaně.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (23)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (17) 13.09.22 22:09  george  (241439)

Developeři?

Podle mého spřažená mafie (spolu s úředníky na stavebních úřadech), která si toto tržní - extrémní a brutálně specifické - prostředí vypiplala během mnoha let. Marže developerů jsou za hranou vší slušnosti (tzn. jsou to sprostí lichváři).

Není důvod, jak už tady někdo zmiňoval ceny nemovitostí v Německu, aby tady, v této díře, byly ceny vyšší než v polovině Evropy. Víc jak jeden z evropských úřadů dělá každý rok srovnání cen nemovitostí, resp. bylení, v různých pohledech. Čechystán má nejdražší byty, rozuměj čechystánec nejdéle platí za nemovitost, z celé Evropy (toto srovnání je v jiném pohledu, než píšu o dva řádky výš, proto se může někomu zdát, že si protiřečím). A je k tomu nějaký důvod opřený o reálnou věc? Není!

K tomu připočtěme jedny z nejdražších energií (to bylo i před průserem na Ukrajině), resp. voda, plyn, elektřina, daně, poplatky apod. Další nyní novinka je extrémní inflace.

Je vůbec nejaký důvod tady cokoli budovat a investovat sem, do čechystánu?

Čechystán zkrátka patří do východní Evropy, jako jeden z ubohých státečků. Není tady nic, co by stálo za kloudnou řeč.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (17)
Vaše doporučení:

přečíst (31) 28.08.22 22:09  george  (241439)

zlodějina za bílého dne

Vytáhněte si prosím hlavinku z vlastní zádele, ano?

Za tímhle principem nestojí nynější vládní koalice. Než příště začnete plácat nesmysly, radši se jděte projít.

Dosavadní doporučení: přečíst (31)
Vaše doporučení:

přečíst (20) 18.07.22 16:48  george  (244680)

Nord Stream 1

To je od Rusů nehorázná drzost pustit plyn o týden později!Proč ho posílají,když se celá EU chce od ruského plynu odstřihnout co nejdříve a teď je k tomu velká příležitost! Jestli nám Rus pošle po opravě plyn Nord Streamem1,tak by jsme ho Rusku neměli zaplatit a poslat zpět,že ho už nechceme!Proč by jsme si ho měli nechat vnucovat,když ho nechceme!

Dosavadní doporučení: přečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (9) 11.07.22 14:32  george  (244680)

Výmluvy

Prosím vás,jaké výmluvy,že nám do EU už Rusko po opravě nebude dále posílat plyn!A proč by nám ho měli posílat,však ho celá EU nechce!Tak ti psychopati z Bruselu na Rusa pokřikují,že nechceme jeho plyn,ale jak hrozí nebezpečí,že ho tedy přestanou posílat,i když to neřekli,tak zase dělají z Rusa ...,že nebude posílat plyn! Tak buď plyn chci nebo nechci!V tom Bruselu je to jeden blb vedle druhého.Vůbec se divím,že Rusko je k západu tak shovívavé ohledně plynu.Oni ho mají kam prodat a ani EU nepotřebují.Však na podzim bude zle,až začnou umírat lidé!A nebude to na Covid,jak to již chystají!

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

přečíst (11) 17.06.22 16:04  george  (244680)

Čerpadláři a obchody

Klidně bych jako ministr čerpadlářům a prodejcům napařil zpětně takové daně,že by to pro ně bylo do 3měsíců likvidační! Vůbec by jsem se s nimi nepáral.A pokud by bylo potřeba,klidně bych přistoupil u některých i ke znárodnění,tak jako to dělají v jiných státech,když si s nimi vláda neví rady.Jsou to šmejdi,hlavně zahraniční nadnárodní společnosti,které si z Česka udělali dojnou krávu a ve velkém okrádají bezdůvodně jak místní dodavatele,tak i spotřebitele.

Dosavadní doporučení: přečíst (11)
Vaše doporučení:

přečíst (15) 23.04.22 08:29  george  (241439)

Rafinerie určuje ceny

Opravte si názor...

Rafinerie si určuje výši marže.

Celou dobu se bavíme o maržích. Tak prostý text to je....

Dosavadní doporučení: přečíst (15)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (28) 22.04.22 16:51  george  (241439)

Vytáhnout si hlavy ze zádelí

Co je nejvíce třeba, tím je vytáhnutí si hlav z vlastních „zádelí“ (případně cizích - dle chuti každého soudruha).

Prvně začít s novináři. Ti napíšou článek, který je třeba na začátku smysluplný, objektivní atd. ale korekturami a dalšími zásahy postupně změní původní smysl na "clickbyte". To vzbudí emoce, lidé napíšou komentáře, zhádají se mezi sebou, rudo před očima. Rating pro stránky vyhodnocuje Google podle aktivity (klidně mě opravte, pokud se mýlím) a podle toho pak navrhuje cenu a umisťování reklam. Čili, napsat co největší clickbyte titulek, pod něj napsat kontroverzní hovadinu, která vyloženě útočí na nejnižší pudy obyčejných rednecků. To je recept na úspěšný webový plátek.

Stejně tak to je i s pumpaři. Ne všichni (řetězce nepočítám) jsou bezskrupulózní sociopatičtí individua. Malý pumpař nemá moc šancí k manévrování s marží/ziskem, protože vstupní ceny nafty/benzínu se počítají jednoduše podle výtoče (odběru), To znamená, že největší manipulátoři s cenou na samotném konci řetězce jsou nadnárodní řetězce čerpacích stanic. Distribuci si zajišťují rafinérie a rafinérie jsou první, co manipulují s cenami. A jak je popsáno v článku (překvapivě pravdivě po dlouhém období kontroverzních tvrzení) jsou to rafinérie, které mají rito jako nikdy předtím. To je už ovšem špatně, protože tihle giganti si můžou dělat s cenami prakticky co chtějí (ostatně to už nyní předvedli). Není zcela špatně samotný konec řetězce, ale zcela špatně je jeho začátek.

Ale takhle je to se vším! O všem se dá v tomto smyslu debatovat do bezvědomí.

Je tvrzení/fakt A, ale k němu je většinou nutné napsat i tvrzení/fakt B. Jenže to už by nevyvolalo emoce, web by neměl takové příjmy z reklamy. Dalo by to i mnoho práce napsat skutečně dobrý článek. Jako u všeho! Skutečně dobře odvedená práce prostě vynaloženou práci chce.

Málokdo při svém přemýšlení a jednání přemýšlí dopředu. Propracovává myšlenky a dotahuje je. Nyní je to tak, že se prostě na někoho ukáže prstem, uvedou se "nějaká tvrzení" a tím to končí. Článek, co uvede problematiku, položí tvrzení, označí viníka a nakonec i odsoudí (byť nepřímo) je naprosto drtivá většina článků vůbec. Text co vede čtenáře předem položenou cestou k předem danému cíli patří do beletrie, nikoli do novinařiny.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (28)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (27) 21.04.22 19:26  george  (241439)

Krásná masáž

Tento článek je krásnou masáží a podepsán "tisková zpáva"... ukázkové!

Pomalu přestává mít smysl číst kurzy.cz, protože podobných článků přibývá a obecně tím web ztrácí na hodnověrnosti.

Zcela na rovinu, kdo ze zdejších lidí by si šel pro radu k investování sem? Odpověď by vlastníky webu asi moc nepotěšila (nebo snad naopak ano?)

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (27)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 01.04.22 22:44  george  (241439)

kdyby....

Kdyby hloupost kvetla, tak vám vyraší na čele pugét pampelišek....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (17) 23.03.22 10:47  george  (241439)

Překvapení

Jsem překvapen výsledkem. To jsem nečekal. (ironie)

Všichni, kdo jezdí autem a občas koukají na korelaci ceny ropy a ceny PHM ví, že u nás v nádherném absurdistánu je naprosto běžné, že ceny se na vzestupu mění okamžitě (jak předvedly frajeři i několikrát za den). Na sestupu ovšem je to vždy značně váhavé a velmi zpomalené.

Nejlepší ukázka byla v době uzavírky v pandemii. Tam bylo perfektně vidět jak tohle všechno funguje.

Argumenty typu máme zásoby za "nějakou cenu" funguje také jen jedním směrem. A to při zpomaleném klesání cen.

ČEPRO je učebnicová ukázka mafiánských teplých míst za královské honoráře, učebnicová ukázka "malých" přivýdělků těchto lidí atd. Proč si to člověk myslí? Protože vše je zahaleno ve stínech a tmě, tajnůstkářství kvete a proto nikomu soudnému nemůže na mysl přijít nic jiného.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (17)
Vaše doporučení:

přečíst (8) 16.03.22 11:11  george  (242260)

Pohonne hmoty

Výsměch je slabé slovo.Naco takové titulky PRUDKÉ zlevňování zdražovani o koruny to by jim šloA zlevňování o halíře to je děs.Už se konečně proberte to není výsměch ale drzost.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (4) 12.03.22 14:36  george  (241439)

Nevím zda válka na Ukrajině vyvolá arabské jaro 2

O tom dost pochybuji. Češi se nezmůžou prakticky na nic, krom remcání u piva a obecné nasranosti vůči ostatním čechům.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 11.03.22 16:37  george  (241439)

To je jedno

Ikdyž spadne cena jakékoli ropy třeba na 50USD/barel, tak stejně bude půl roku klesat pozvolna cena PHM.

Proč?

Protože, jako vždy budou parchanti z ČEPRO tvrdit, že zrovna na tom největším peaku ceny nakoupili zásoby ropy na dva roky dopředu...

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (12) 10.03.22 13:43  george  (241439)

To by neudělali

To by přece pumpaři neudělali... mastit si kapsy na benzínu a naftě...

Vždy se ospravedlňovali, že ceny se zvedají oni musejí také, protože nakupují ropu za jisté ceny. Poté vždy mluví o tom, že mají nakoupeny zásoby za původní vysokou cenu a proto je cena tak vysoká ikdyž neodpovídá realitě...

Tož teď skutečně, zcela na jistotu, ona super drahá ropa nemohla dotéct ani k rafinérii ani k pumpě a ejhle. Pumpaři nebo možná spíš ČEPRO si mastí kapsu takovým způsobem, že mi je na zvracení.

A protože to je polostátní podnik se samýma kmotrama, tak jsou nedotknutelní.

Aby jim ty jejich zásoby nevzplály, čirou náhodou.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (12)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (3) 08.03.22 10:39  george  (241439)

Je to výzva do budoucna.

Vy jste dobře vymletý propagandou.

Napište sem z jakých zdrojů na internetu čerpáte své poznatky.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (2) 08.03.22 08:59  george  (241439)

Je to výzva do budoucna.

Vy jste dobře vymletý propagandou.

Napište sem z jakých zdrojů na internetu čerpáte své poznatky.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 20.02.22 18:42  george  (241439)

Amerika ani Anglie nikoho nezajímá a u nás je to jasné

Každý to bereme asi ze špatného konce.

Inflace nevzniká primárně z velikostí platů. Zvyšující se platy jsou důsledek inflace, protože by to dopadlo tak, že si za "normální" nepořídíte ani základní jídlo.

To je důsledek makroekonomiky, ne vzrůstajících platů. Hodně lidí si to plete, protože nemají informace, nedohldávají si je, neověřujjí si je.

Pravdu byste měla, pokud by náš stát a jeho ekonomika byla bez jakékoli provázanosti s okolním světem tzn. absolutně žádný export ani import.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 19.02.22 21:03  george  (241439)

Amerika ani Anglie nikoho nezajímá a u nás je to jasné

Nezlobte se na mě, za hnusný komentář, ale...

Jestli umíte 3 cizí jazyky a dělala jste úřednici za 20-21tis. hrubého (po 20-30 letech praxe?)... jak to jen napsat, abych nebyl za úplného diletanta?

Proč jste nezkusila dělat například překladatelku?

(dalo mi to celkem fušku, slušně poukázat na do očí bijící skutečnost bez toho, abych byl vyloženě sprostý)

Nedokážu porozumět situaci, kdy děláte špatnou nebo špatně placenou (či dokonce obojí) práci třetinu života bez toho, abyste se snažila dělat něco jiného.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (10) 02.11.21 10:11  george  (234469)

Na jaké číslo čekáte?

Při jakém čísle Vás začnou svrbět prsty na nákup?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 06.01.21 10:17  george  (220500)

Chybí definice

Postrádám v článku, co se považuje za sardinkovou domácnost. Mělo by to být definováno asi počtem místností a plochou na 1 člena domácnosti.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

přečíst (6) 05.01.21 07:14  george  (197450)

Vázal EU

Pan Kovanda tvrdí, že EU má zůstat v pozici hodného vázala USA a bez nich samostatně nedělat svou vlastní zahraničí politiku.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:

přečíst (2) 22.07.20 14:10  george  (213283)

Kdyz umira velmoc.

Kazdy kdo ztrati sebeduveru a naskok na svetovem kolbisti nemuze si dovolit, aby jeho sok siril vse co muze urychlit jeho konec. Nejde jen o pravdu nebo nepravdu. Horsi je to s virusem, ktery se jen tak pranim nebo rozkazem ze zeme vypudit neda. To se skutecne musi resit, ale ta vec se stava velice problematicka. Uz nestaci jen trochu lzi a par podvodu. Naopak ta spina to udela horsi a ta PRAVDA by mohla spis pomoci. I kdyz se za ni ti v prvni rade ne jenom stydi.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (15) 25.04.20 21:17  george  (210735)

Bitcoin do začátku

Zkusil jsem si vložit svých 10e v bitcoinu a v multiply BTC jsem si vydělal prozatím 30e v BTC..Mají super bonusy(Reward Pointy) za gambling. Navíc jsem získal dost tiketu do loterie.. Vyplata už je po 6 hodinách na mé bitcoinové peněžence.. Díky za tip

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 19.02.20 07:11  george  (197450)

ČEZ

Nebyl bych si tak jistý. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 09.10.19 14:22  george  (205324)

Populační exploze v Africe

Je potřeba zastavit populační explozi v Africe a srovnat ji se zbytkem světa.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.09.19 17:07  george  (204830)

americky sen

říká jeden americký hrdina druhému americkému hrdinovi v situaci konce světa

 hrdina 1: co se stalo s americkým snem

hrdina 2: právě se stal realitou

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (1) 30.08.19 18:18  george  (197450)

Ťok

Vždyť jsme tady měli Ťoka, tak čemu se divit. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  678.00  +0.89% 
 ČEZ  946.00  -0.05% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 101.50  -2.18% 
 GEN DIGITAL  556.00  -0.18% 
 GEVORKYAN  254.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  296.00  -0.67% 
 KOMERČNÍ BANKA  755.00  -2.33% 
 MONETA MONEY BANK  98.40  +0.20% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 000.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  44.00  -1.12% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +1.71% 
 PRIMOCO UAV SE  800.00  0.00% 
 VIG  730.00  -0.82% 
Komodity online
 Ropa 76.93 USD 16:12   
 Zlato 2323.84 USD 16:12   
 Stříbro 29.50 USD 16:12   
 Káva 232.05 USD 16:12   
 Cukr 18.86 USD 16:12   
 Bavlna 73.72 USD 16:12   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.