Příspěvky nebo odpovědi uživatele analfabet









Příspěvky nebo odpovědi uživatele analfabet. Výpis příspěvků 1 až 50 (372)


přečíst (0) 03.05.14 19:46  analfabet  (168254)

Jak to dopadne je ve hvězdách - ale kapitolu v knihách už má zaručenou

Myslím, že jak se budou odvážné kroky Šinzó Abého dále ubírat, to je ve hvězdách. Co se vybavuji, tak na počátku jeho inovátorského přístupu mu nikdo nedával moc nadějí, ale vedlo se hodně spekulací o tom, do jakých bažin Japonsko vede.

O dalším vývoji? To se asi odhadnout nedá. Jedinou jistotou je, že už teď je abenomika docela haló  - což potvrzuje stále více zmínek na relevantních webech na internetu. 

cz.saxobank.com/support/slovnik-pojmu/abenomika

cs.wikipedia.org/wiki/Abenomika

A už teď aspiruje na několik stránek v ekonomických účebnicích :-))) Nakolik bude úspěšná se ukáže až dlouhodobě.  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (9) 25.11.11 11:33  analfabet  (145786)

Vyvoj ceny

Tak tu mame opet myslenkovou explozi, kam az to padne a proc to tak muze padnout. Akcie maji tu krasnou dvojsecnou zbran, ktera utoci na obe strany a rozhodne nema zadne mantinely (tedy mysleno do ceny 0,-kc). Ano, akcie maji nejakou cenovou latku dle ohodnoceni firmy, ale rozhodne toto oceneni nefunguje jako alibi. Jaka je dnesni situace? Totalni nejistota co a jak bude dal. To je nejhorsi situace pro akcie = nemuzete analyzovat zisk, dividendu,trzby,fuze,prodeje = proste nic. Psychologie zcela ovladla cenova nastaveni. A co ma delat investor? Investor ma dovolenou. Odpociva, je v klidu. Proc resit kam to spadne, kdyz je 99% jistota, ze to proste bude dal padat? (Tedy pokud nejedete na short pozici, kde je ztrata neomezena.) Samozrejme muzete postupne/pravidelne budovat pozici = v pripade dlouhodobeho investora = ale tech otazniku je ted tolik, ze asi moc argumentu pro nakup nenajdete. Objemy obchodu nizke = co to znamena? Obrovska nachylnost k volatilite! Na obe strany - pri jednoznacnem klesajicim trendu. Tak nema vubec cenu se chlubit - kdy jsem vychytal +/- a vydelal = byla to totiz nahoda.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

spíše nečíst (11) 01.11.11 16:04  analfabet  (145786)

to je nástup !

Každý kdo tady připomene toho Martika (psychopat a primitiv v jedné osobě) se automaticky řadí na jeho úroveň. Pokud máte nějaký komplex, že nejste schopen své myšlenky prezentovat sám za sebe - doporučuji ústavní léčbu.

...a jinak vám nic nebrání se s ním spojit a spolu investovat

...jen požádáme o citlivé uvolňování vašich slov a vět, někdy se nestačíme za břicha popadat ....a ty virtuální zisky vám od srdce přejeme

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (6) 23.06.11 21:34  analfabet  (147573)

Zrušte systém Market Makerů na Burze cenných papírů Patria v Praze- a důvody

Mily Cezfille, mas zcela pravdu - o tom zadna pochybnost. Skutecnost takova je, ale je potreba si take rici proc a cim je to zpusobeny. Nase pidiburzicka nema zodpovednost zadneho tvurce trhu, ekonomika statu neni na te nasi male strediskove nijak zavisla. Proto si muze zit svym klidnym - trochu jinym zpusobem zivota. Dalsi pohled je velmi podobny se situaci napriklad v sektoru odevu. Ten samy kousek (oblek, saty, triko, kalhoty ...) koupis v Italii, Nemecku, Francii vzdy levneji nez v CR. Je to velmi znama zalezitost a nikoho to netrapi. Proste toho venku prodaji vice nez u nas a proto jdou s cenou dolu (i kdyz jsou venku vyssi najmy,mzdy, energie ....atd.). A posledni uhel pohledu? Spready na akciich se vyznamne rozsirily (proti dobe pred krizi) a zduvodneni ....na burze se toci mensi objem penez - tak musime mit vetsi spready. To samozrejme odrazuje dalsi "potencialni" kapital. A vedeni burzy to vadi nebo nevadi? Tak si rikam - kam az muzou ty spready natahnout - kdyz se jim nemuze nic stat????

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (0) 30.03.11 15:09  analfabet  (145786)

souboj

Dnes probiha klasicky a tady na titulu dlouho nevidany souboj prodeje a nakupu. Objem super (drive klasika - dnes vyjimecnost). Evidentne se hraje o silnejsi karty alias pokyny. Kdo zvitezi? Do karet nevidime, tak si v klidu pockame na vysledek. Dalsi uhel pohledu je ve vysi dividendy, dalsi uhel pohledu je v technicke analyze, fundamentu ....atd. Ale aspon se neco deje = i to je uspech na tu nasi malou strediskovou ...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě přečíst (3) 03.03.11 10:05  analfabet  (145786)

Cetka vs. NWRko. :-)

V kazdem pripade je videt krasna linka mezi konanim 2 subjektu. Agentura snizi rating (urcite tak cini nezavisle - pod zadnym tlakem, vcas, dle jasnych argumentu) a zaroven medialni magnat zacne nakupovat. Takove situace mam nejradeji. Muzu totiz vyuzit tyto pribehy pro jakekoliv skoleni na tema = burza se chova logicky, protoze .... a zaroven = burza se nechova logicky, protoze ....

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
určitě přečíst (4) 01.03.11 10:54  analfabet  (145786)

...

Taky neco malo pridam do diskuze. Dluh je vyhodny v okamziku, kdy jsem schopen ziskat externi kapital za nizsi cenu nez mam vlastni kapital. Dale muzu dluhem rozdelit vyuziti vlastni hotovosti, kdyz jsem schopen timto zpusobem financovat napr. 4 projekty/investice proti dvema nebo trem (jen vlastni hotovost). Hlavni zduvodneni stoji samozrejme na kvalite techto projektu/investic = co ziskam (vyssi podil na trhu, marze, rozsireni produktu ...atd.). Je to vsechno o tom, co si muzu dovolit s vlastni cash flow. Napsat, ze jakykoliv dluh je spatny, je zcela mimo misu. Prave dluh dokaze firmu vytahnout ze ztraty, protoze se muze rozjet novy projekt/investice. Je to mysleno obecne - nechci tady polemizovat nad detailni situaci CETV.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (6) 25.02.11 12:04  analfabet  (145786)

Zase ten Goldman Sachs

Pokud se budou GS chovat standardne - tedy jako doposud - nemam s tim vubec zadny problem, ba naopak = vynikajici a spolehlivy indikator.

K NWR zcela souhlas, navic doplnim, ze komodity obecne maji dalsi obrovsky potencial. Potencialni akvizice je u tohoto titulu hodne pravdepodobna - at uz z oblasti uhli jako takoveho nebo vyuziti energie z uhli = teplo,ocelarna ...apod.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (5) 25.02.11 10:21  analfabet  (145786)

Kdo z koho?

Zabava to nekdy je. Kdyz ale vidime, jake nesmysly a blaboly tady dokazou nekteri prezentovat - pod zaminkou "ja vim co vsichni okolo ne" - a rekneme si = co energie a usili musi vyvinout .....je to proste na palici.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (5) 24.02.11 10:15  analfabet  (145786)

NWR

Neprodal, protoze tomu sam neveri. Na druhou stranu - napsat se da cokoliv. V kazdem pripade se timto "cilovanim" pozna "profesional". To plati i pro ty co odpovidaji na tyto cilovky (jedno zda +/-). Proto se muzeme pousmat a dale to neresime. Kochame se vyhledem na krajinu a zivot je krasny .....

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (5) 29.01.11 11:09  analfabet  (145411)

..tož..

Tak ja si myslim, ze je to titul na vlneni stale. Podlehat  jednoznacnemu pesimismu nebo optimismu se nevyplaci. S tim Barrandovem jste vedle jak jedle. S padem Z1 bylo verejne popisovano, s jakou ztratou jede Barrandov a potencial zisku se ocekava nekde 2015 ....a presto se kola toci dal. CETV pujde dolu - vydela se na shortu a pak pujde nahoru= levne se nakoupi. A posledni vase veta? Tyto kecy jsou jedine tak do hospody k 5. a dalsimu pivu = stejne to nikdo neposloucha. Nikdo vam nebrani zajit do CETV a oznamit = chci do vedeni a zaridim cenu vasi firmy na burze pod 1 USD. Ale dejte vedet - rad si to natocim.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (11) 10.12.10 14:11  analfabet  (143487)

Akcie ČEZ

Vynikajici, vynikajici!!!! To je hlaska nejen dnesniho dne, ale i tydne, mesice a mozna jeste dal. Tak cenu mame na 760,- Kc. Divi bude kolem 50 - 70kc a a pripadny pokles ceny na 500,- bude znamenat bezpecnou a jistou investici. Hazet sem procenta ztraty nema cenu. Nebo nam chtel autor nenapadne ukazat moznou dividendu 250kc a vice? Jak vime - na aciich nic neni nemozne, ale toto ...AZ TAK???? A v jakem casovem horizontu se pohybujeme = 1 rok, 5 let? A pomalinku akumulovat znamena po 5ks, 10ks ...nebo snad jeste vice???? A na zaver special point only for Martik1 = nemam zde jedine sproste nebo urazejici slovo - dokaze to napodobit?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (5) 24.11.10 08:57  analfabet  (144391)

Touha po cerne kronice

Vzdy me tady na chatu prekvapi, jak maji nekteri radoby experti na vsechno neskutecnou potrebu malovat certa na zed, hazet pesimismus lopatama kam az to jde, strasit navratem civilizace az ...nevim kam. Proc je to bavi? V cem jim to pomaha? Ovlivnit stejne nemuzou vubec nic a presto - pravidelne se tady topi ve vsech moznych prusvihech. Pritom je to tak jednoduchy - doporucuji opsat- ZVETSIT a VYVESIT na vsechny ZDI = kdyz to roste tak longuju, kdyz to klesa tak shortuju. Zkuste se to aspon malinko naucit. Zjistite, ze jste happy at se deje co se deje a mate dobrou naladu. A samozrejme uzivate zivota a vubec nemate cas psat cernou kroniku = vsichni ji zname.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie FORTUNA
určitě přečíst (6) 15.11.10 21:30  analfabet  (144391)

úpis

Jak by rekl klasik = neni napad jako napad. Televizni porad byl vynikajici priklad pro radu investoru, kteri sice meli vynikajici napad (nebo si to mysleli), ale vubec netusili, jak napad/myslenku dotahnout k vysledku v podobe ziskoveho businessu. Napadu je vsude spousat, realizovatelnych je uz minimum a tech dlouhodobe ziskovych (budouci cash flow) je jen par. Je to neco jako prirozeny vyber. Ale k podstate veci co se tyce funkce burzy = ve svete to opravdu funguje - mam napad, pripravim podklady a pribeh a nova firma se rozjizdi. V CR ale mame IPO ne u novych - zacinajicich firem - ale u jiz existujicich, kde majitel hleda kapital pro rozsireni businessu stavajici firmy. Tady vidim jasne znatelny rozdil.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie FORTUNA
spíše nečíst (1) 15.11.10 14:50  analfabet  (143487)

Kde jsou nějaké finanční výkazy?

Pokud je Goodwill ocenen na vice jak 50% hodnoty firmy = je to obrovske riziko. Cenu znacky muzeme pocitat mnoha zpusoby a z ruznych uhlu pohledu. Na adekvatnost oceneni muzeme koukat pouze ve vyjimecnych pripadech, kdy je firma nositelem jedinecneho know how nebo je dominantni v danem sektoru businessu. Obavam se, ze toto neni pripad Fortuny.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (6) 10.09.10 15:33  analfabet  (143487)

Kde jsou ti znalci

Pozor EXPERTE, muzes nakoupit za 800 a cena se dostane na 700 (treba). A hned je z tebe totalni hlupak. Ale abych to uvedl trochu vazneji = nikde neni garantovano, ze cena jakekoliv akcie se bude pohybovat na takove ci makove hodnote. NAV nerozhoduje, plany nerozhoduji, zisk nerozhoduje. Timto zpusobem si proziravi lide dovedou predstavit, ze hadat se/vychloubat se o cene 800,700,600 nebo 900,1000 = NEMA VUBEC ZADNOU CENU!!!! Kdyz si to RATATUJ 50x zopakuje = snad pochopi.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (4) 01.09.10 15:59  analfabet  (143487)

a cez zase pada

..a co si predstavujes pod takym hentem pojmom hejl??? Znas nekoho takoveho??? Mas analyzu, jak hejlove ovlivnuji obchodovani s CEZ???? Kdyz to tak resis - mas podlozene nejake synergicke efekty vztahujici se na pohyb ceny CEZ pri obchodovani "hejlu" a tech ostatnich??? Velke diky za predani cennych zkusenosti!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (8) 22.07.10 17:26  analfabet  (142366)

Jak Martík dnes s tím shortem?

Situace je jasna. Martik vola brokerum a presvedcuje je, ze jsou vedle jak jedle a spravna cena je jen dolu. Prestoze tam nasypal z tankeru nekolik desitek lotu (neni to zadny troskar), tak vyvoj zatim neni "presvedcivy". Vznika tady nekolik primo existencnich moznosti:

A. pozici vcas uzavrel a vyckava

B. pozici nechal a ceka na obrat

C. pozici nechal a jeste navysil = ten obrat uz citi v kostech!

Mozna jsem ted expertovi na burzu az moc otevrel investicni obzory, mozna za to budu nekompromisne zkritizovan, mozna si jen prectu primitivni nadavky = mozna nema cenu vubec nic psat ........mozna

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (12) 12.07.10 09:34  analfabet  (142366)

Co si myslí ten ... co neumí ani číst cha cha chááá

Poslal jsem na tebe upozorneni na admina = ty tady nemas co pohledavat. Tvuj vyvoj se zastavil jeste v prenatalnim obdobi. Najdi si piskoviste - a tam pokrikuj na okolni deti - az se jeden tata zvedne a takovou ti natahne .....

Dosavadní doporučení: přečíst (12)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (4) 12.07.10 09:31  analfabet  (142366)

futures MINUS JAK PSIK

Koho urazis - ty nulo??? Ubozak nema o cem kecat? Ty se neumis vyjadrovat alespon jako civilizovany clovek??? Kde zijes  - v kanale??? Posilam ti pozdrav zleva i zprava = a tyden nevydas ani hlasek!

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (9) 08.07.10 10:32  analfabet  (142366)

Půjdem na jih

Musime ocenit jak se uhlobaron drzi sve vize. To bude nejaky profik. At dela trh co dela, je treba se drzet sveho presvedceni. Sice trh neovlivnim, ale zasady jsou proste zasady! Timhle zpusobem uz zbohatlo tolik lidi - je to osvedcena metoda!

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (8) 02.07.10 13:42  analfabet  (142366)

starost o druhe

Na marketu volno, obchody sotva udrzovaci ...tak se nam tady nekteri TOP experti  myslenkove profiluji. Po nedavne kauze "slovensko/cesko" maji vseznalci typu "stajger" neuveritelnou starost jak dopadnou pri obchodovani na burze tam ti "dole". V tech nazorech je krasne videt, jake nevyrovnane osobnosti to jsou. Pokud nekdo napise prispevek = a je jedno s jakym nazorem na vyvoj burzy = hned je sejmut ve stylu = jaky hejl ci ubozak si to dovoluje neco napsat. Pak ale nastupuje opacny pristup: jak ti co nakoupili nebo nenakoupili (to je samozrejme jedno) dopadnou. Jak prijdou o vse, jak jim nic neda ani socialka, jak zustanou pod mostem ....a dalsi a dalsi blaboly. Tak jen tak dal - poradne se snazte - perfektne nas bavite a hlavne = verime vam, ze vase myslenkove exploze budou pokracovat a prijdete na veci, ktere zatim ani netusite. A to se vyplati!!!!!!!!!!!!!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (5) 01.07.10 14:30  analfabet  (142366)

120 -

To je vynikajici napad = z 212 na 120 = cca -45% pokles. A ted jen pro zajimavost:

A.jen tak pacnuto do vody?

B.cisla necim podlozena nebo plati A.?

C.obchodujes kvuli zisku nebo kvuli pocitu nachytani kavek,hejlu ...atd.?

D. nudis se a neco musis hodit na chat?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 24.06.10 21:07  analfabet  (139676)

zlatonosko/tutovko

Tak panove - a verte, ze mam s timto titulovanim velky problem, protoze u vas se jedna uplne o jinou kategorii .....!!!!!!!!!

Nam nemusite dokazovat, co jste za primitivy. Davno to vime. Navrhuji pro vas idealni reseni. Pristi tyden se sejdete na urcenem miste, pekne si date pred drzky (nic jineho na tech hlavach ani nemate), divaci se pobavi a pak vas oba nakopeme do ...e tak, ze si ke kompu nesednete do vanoc ....a bude pokoj! No neni to ferova nabidka??????

Vysvetlovat vam slogan = Kdyz se dva perou, treti se smeje = nema smysl!

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 24.06.10 12:10  analfabet  (142366)

dnes se držte

Holka zlata, zajimate me cim dal vic!!!!!

Nejen souhlas, dodam dalsi:

-jsem zodpovedny sam sobe

-nemusim se nikam cpat a dolejzat

-obdobi stresu i uvolneni = nuda to neni

-stale dalsi novinky, vlivy, informace, data - cisla, zpravy

- dalsi zkusenosti, znalosti

= kolik lidi to muze rici o sve praci? 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (6) 20.06.10 14:07  analfabet  (139676)

EU nesmysl

Tyto nazory uz tady cteme od vas stale dokola a dokola. Proc? Protoze vas mozek neni schopen pochopit, ze tady nemuzete nic zmenit. Tak se dejte na politiku, zalozte spolek, hnuti, nechte se nominovat do evropskeho parlamentu = a tam muzete ve dne v noci lobbovat, presvedcovat, argumentovat. Tady ty kecy jsou o nicem!!!!

O NICEM!!!!!!!!!!

Je to tak tezky pochopit????????

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (3) 18.06.10 10:08  analfabet  (142366)

kdo si všímá jako já?

Nevim jak ty, ale ja pripraven na super vynos tohoto titulu. Leto je leto, podzim odhali zrno a reklama pojede. Mozna jsi zachytila, co se planuje na podzim = to bude reklamni smrst. Neobchoduji pro pocit, ale v posledni dobe - kdyz se nejaka zprava tyka CETV = mrazeni v zadech, zornicky se rozsiruji, nozdry zacinaji vypoustet paru, kopyta zvedaji prach ....a cely kolos je pripraven ke startu!!!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (3) 17.06.10 15:37  analfabet  (142366)

a kapříčku :-)))

Panove, panove!!!!!!!

To mate tak radi piskoviste?????

Prestante oklepavat sve babovicky, mate je oba pekny a urcite vam vydrzi stejne dlouho!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 16.06.10 10:18  analfabet  (142366)

CETV s bonusem za 530

Pokud jses long, musis pocitat s vyssi volatilitou. Tento sektor tak funguje a je zcela zbytecny se s tim nervovat. Marze te ale bude nutit vyhnout se propadum = budes delat kratkodobe pozice. Ja osobne bych na long marzi nevzal, ale to je kazdeho vec. V kazdem pripade ti gratuluji, kdyz jeste tady pises a mas na marzi pokles z 700 pod 500 = to je ukazka silne vydrze!!!!!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (4) 14.06.10 15:01  analfabet  (142366)

Co to je za vidiota

Bylo obdobi, kdy se tady vestilo kam az to poroste. V rade pripadu to vyrostlo jeste vyse. Bylo ale take obdobi (- a mozna ze stale je), kdy se tu predikovalo kam az to spadne a v rade pripadu to spadlo jeste vice. To jsou takove ptakoviny co tu nekteri resi - nereste to! Je to absolutne o nicem.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 08.06.10 14:00  analfabet  (142366)

Investorův průvodce

...zlata slova ....jeste bych dodal .....nechte to lezet 10,15,20 let = to se prece vyplati!!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (16) 08.06.10 09:52  analfabet  (142366)

Nazdar hejlíci tak už jste otočili ? Ještě nedávno jste tomu věřili...

Musime to tady trochu postavit nohama na zem. Kdyz jses takovej expert a vseved, tak ti urcite nebude vadit, ze se tady vsichni dohodneme a odsouhlasime nasledujici rozhodnuti = Pokud se NWR dostane na 400,-kc a to na pouhou vterinu, tak od toho okamziku uz nebude moci Nostradamus a dotycna IP adresa posilat na tento chat zadny prispevek = proste bude zablokovan. Nostradamus musi uznat, ze pokud se tak stane, uz by bylo pro nej prakticky nemyslitelne, aby zde neco komentoval = sam se totiz zdiskreditoval!

Souhlasite? Staci dat urcite precist a ostatni zaridim

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (16)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 07.06.10 15:46  analfabet  (142345)

co dál

Pta se na budoucnost. Co mel delat zpetne - do minulosti - to vi vsichni!!!!

Nebo to bylo takove male ceske rypnuti s neskryvanou radosti z neuspechu toho druheho?

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 27.05.10 08:19  analfabet  (139676)

Hrají si s ovcemi

Nerozumim emocim ve stylu velci si hraji s ovcemi. To je prece tak bezna, dlouhodoba a zivotem overena zalezitost = velka firma vzdy neco ovlivnuje nez mala, velky stat vzdy neco ovlivnuje vic nez maly stat ....proc to tady popisovat? O cilovce 80,- nema cenu diskutovat, kazdy tady muze psat jakoukoliv cilovku = to je o nicem. Ze to delali v rijnu 2008 = totalni blbost. Dnes je jina situace a za pul roku bude opet jina situace! Emoce nas nesmi pohltit, tak skoncilo hodne a hodne expertu, kterym jeden cas vse vychazelo.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
určitě přečíst (1) 25.05.10 21:05  analfabet  (139676)

Tak jak

Lepe to neslo napsat!!!!!!!!! Pokud je lid tak zdegenerovany, ze bude volit nebo verit podle koblih, piv, gulasu, ruzi, tresni ...atd. = tak vubec nema pravo chodit k volbam!!!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (2) 20.05.10 23:29  analfabet  (139676)

Asi to znáte dneska se to možná nehodí

Je nejvetsi srandou a hozenou rukavici do oka CNB, ze takove firmy mohou vznikati a stale provozovati tutu cinnost. Z pravniho hlediska byla objevena presne definovana skulinka, ktera umoznuje toto podnikani ve stylu "po nas potopa". A CNB dela ze nic nevidi a ze se nic nedeje. Pouze CNB muze zamezit temto vyderacskym firmam jejich fungovani.
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (14) 13.05.10 19:28  analfabet  (139676)

vitez dnesniho dne_Martik

Ty jses opravdu pripad, to se musi nechat. Kdyz uz s tebou ztracim cas, tak to nejak zakoncim, protoze tyto blaboly nikam nevedou:

1) tento chat patri vsem a kazdy tu muze psat sve prispevky tykajici se daneho titulu alias akcie! Pokud je to nepochopitelne nebo se s tim nemuzes vyrovnat = nemusis sem vubec nic posilat!

2) nikdo neni hejl, kdyz napise svuj nazor. Pokud bych to aspon trochu rozvinul -zkusenosti s burzou ma zdejsi lid cca 20 let a ty zacatky s kuponovkou byly hodne divoke. Bude to potrebovat dalsich aspon 30 let. Az bude predavat zkusenosti deda na tatu a tata na syna ...atd. = budou prispevky zcela jine. Ale vzdy bude nekdo zacinat, nekdo vydela, nekdo prodela = podle toho budou prispevky

3) tvuj bod 2 me presvedcil, ze jses uplnej amater a asi (pokud vubec neco na burze delas) mas velke ztraty. Pak ti samozrejme prijde vhod alespon "vytaceni hejlu". Profesional by toto nikdy nenapsal a ze jich par znam! A na zaver = short obchodovani je 1000x rizikovejsi, tvuj zisk je vykoupen velkym rizikem, to ale pro tebe neni tak dulezity.

Tak se snaz trochu na sobe zapracovat, nez prijdes o vsechny "money"!!!!!!!!!!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (6) 13.05.10 16:49  analfabet  (139676)

vitez dnesniho dne_Martik

To kouzelne slovo P.R.D.E.L mne vymazal automat nebo neco takoveho-podobneho. Ale Martik to urcite pochopi - kam patri.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (20) 13.05.10 16:45  analfabet  (139676)

vitez dnesniho dne_Martik

Dnes nas bajecne pobavil ex-expert Martik se svym vycucanym fair value UNI ve vysi 89,-kc. Cislo jako takove nic neznamena, to je zbytecne dale resit. Co je ale opravdu kouzelny, jak tento vseved resi = a vazne se tim zabyva = kdo a co zde prispiva za hejly. Taktika je stale stejna. Vsechno vim jen ja a jiny nazor je nejen zcela neprijatelny, ale je dokonce drzostí vubec neco napsat. Tak se v klidu a zpetne kouknete na prispevky tohoto psychopata = urazky, utoky, vysmech, pohrdani ...atd.

Jak by rekl klasik, jsou tu jen dve moznosti:

1) nereagovat na prispevky Martika

2) za kazdy prispevek Martika napsat = JDI DO ...E!!!!!

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (20)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 13.05.10 09:42  analfabet  (139676)

fair value UNI je 89 kč

Proc tak z hurta? Staci se pousmat, protahnout telo a s lehkosti vanku dodat ...tak 89 kc???? A proc tolik? Co treba 59 nebo 39 ...nebo takovych 19 kc???? Neni to parada? Proc se rozcilovat kvuli blaznum? Vzdyt jim to dela vetsi radost nez vymyslet ty samotne blaboly. A jinak? Martika tu zname = chovani primitiva, vyjadrovani psychopata = a stejne stale a rad rozsiruje svoji kvalifikaci. At tu pise co chce - nejlepsi je nereagovat = nema to totiz zadnou cenu a smysl!
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
spíše nečíst (2) 05.05.10 22:28  analfabet  (139676)

-10%

Nazdar Horacio, ty kluku co pravidelne sjizdi skluzavky a stale ceka na nizsi a nizsi urovne! Na zdejsim chatu jsou stale investori, kteri zvoli svoji image, ktera neni vulgarni, vsevedouci, drza a cloveka tak nejak z nostalgie zahreje u srdce. Je zajimavy, ze nikdy nenapises, kdy nakoupeno a kdy prodano, ale vzdy se objevi - kdy chces nakupovat. Zda se tak stane je ve hvezdach. Ale abych jen nekecal. Ja ted cekam a ani nemam cenu pro nakup. Ale urcite tuto "diru v zemi" velmi dobre hlidam a nakupy prijdou = nevim kdy, protoze nemuzu ovlivnovat trhy ....vime o cem mluvime! 
Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (2) 04.05.10 22:45  analfabet  (139676)

Maj jeste jeden dolar

Cim vetsi pokles - tim vetsi nasledny vzestup. Teprve az ted jsem si liznul posledni kartu ukazujic budoucnost tohoto high volatility stocku. Silny az agresivni up trend navazujici na aktualni pokles. Slangem tohoto chatu = vagony prijizdeji na nadrazi - ocistna sprcha - a nasledne plne nalozeni!
Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (10) 28.04.10 13:05  analfabet  (139676)

Odpoved Simone

Prestoze to byla odpoved pro Simone, jsme na verejnym chatu, tak se neda vyuzit prilezitost prilozit polinko pod ohen. Na prvni pohled jakoby nazor opirajici se o odborne znalosti a zkusenosti. To je ale jen prvni pohled. Vzdycky me hodne pobavi, pokud se nekdo snazi vedecky zduvodnit zda je v obdobi 10 let medvedi nebo byci trend. To poslouchaji zacatecnici, kdyz nakupuji podilove fondy a salesmani/analytici zpivaji ody na strategii nakup a drz = 10 let, 15 let, 20 let = proste co nejdele. Blbost nad blbost! Dnes maji problem predikovat dalsi vyvoj na 6 mesicu az 1 rok investori na "cely uvazek" a hlavni definice soucasneho rozhodovani se da popsat slovem = NEVIM. Hlavnim problemem je to, ze burza se vetsinou (v casovem horizontu nekolika let) chova pragmaticky dle hospodarskeho vyvoje a financnich vysledku corporaci. Casto se ale burza chova nelogicky, kdy je ovlivnena psychologii, novym technologickym vynalezem, modou, klimatem, politikou ....atd. Tato nelogicnost nastava v jakemkoliv trendu. Pozor tedy na jednoduche definice = jaky je nebo neni trend.
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (4) 26.04.10 09:37  analfabet  (139676)

nová pozice?

Evidentni je ta posloupnost. Nejdrive management zacne prodavat sve opcni pozice a nasledne se objevi novy post pro pana Romana. V techto urovnich je politika 90% a zbytek nejaka odbornost. Pokud splnil politicke ukoly a dostal novy = urcite se zacne neco dit a nebude to jen nejaka malickost typu "Temelin".
Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie CETV
přečíst (0) 23.04.10 21:08  analfabet  (139676)

Budoucnost ???

Obavam se, ze u tohoto titulu se dost dobre ani neda chytit TOP nebo vrchol nebo jak se to rekne jinak .... Pokud se budou chovat usa trhy jako ted  - nejdrive pokles pak nadech a v zaveru dalsi rust na nova maxima = to se pak tezko neco dela po 21. hod. Ale urcite souhlas s tim, ze az prijdou realizace profitu = bude to silny a prudky sesup. Proc nesnizit zakladnu pro jeste vetsi budouci profit, ze? Hlavni neznamou ale vidim v necem jinem. Taky muze nastat situace, ze k zadne vyrazne korekci nedojde. Argumenty pro to jsou, ale nikdo nevi, zda se naplni
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 12.04.10 20:53  analfabet  (139676)

Dnesni upgrade US uhla

Ty koukas na Citigroup???? To je hardcore!!!! Citigroup prece nemuzes verit ani to prvni C. Uvidime dalsi vyvoj - ja ted cekam pokles a v druhe polovine 2010 dalsi rust!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

určitě přečíst (2) 30.03.10 14:11  analfabet  (139676)

170 je max.

..nemusis!!!!! Nemusis vubec nic!!!!!!!!!
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (5) 30.03.10 14:10  analfabet  (139676)

V objemu vitezime nad CEZ

Tak dnes "zatim" vitezime v objemu zobchodovaneho kapitalu nad CEZ. Parada! Kdo by si to dovolil predikovat a kdo by si dovolil realne vsadit? Evoluce znamena prizpusobeni = evoluce na nasi burze znamena = ani takova dominanta jako CEZ uz neni dominantou. Je to samozrejme ..jen pro ten dnesni den ...ale zmena je zmena = a jasny signal co dal cekat u NWR. A to vubec neprecunuju zverejnene cilovky. Jednou klesaji, jednou rostou = prizpusobite se???????
Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (0) 26.03.10 13:54  analfabet  (139676)

:) já ty analytiky úplně miluju :)) ... 241 a jedeme dál :)

Tak jako padlo 40,-  = stejne tak muze padnout 300,-. Je to o nicem!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie NWR
přečíst (9) 22.03.10 09:50  analfabet  (139676)

Jedeme dolu xichti (ale vlastně neni kam)

Jdi otravovat s rozvodovou statistikou na jiny web. Tady to nikoho nezajima!

Pokud jses uchylak, co si neni schopen "sehnat" holku, musis navstivit uplne jiny weby alias podniky!

Kdo sezene kontakt (adresu) na tuto chudinku???? Odmenu zajistim!

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:29 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  669.00  -1.04% 
 ČEZ  948.50  +0.96% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 116.50  +0.90% 
 GEN DIGITAL  565.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  0.00% 
 KOFOLA CS  297.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  778.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  99.60  +2.47% 
 PHILIP MORRIS ČR A  14 960.00  +0.67% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +1.01% 
 PILULKA LÉKÁRNY  178.00  +3.49% 
 PRIMOCO UAV SE  810.00  0.00% 
 VIG  731.00  +0.41% 
Komodity online
 Ropa 81.37 USD 31.05   
 Zlato 2327.97 USD 31.05   
 Stříbro 30.36 USD 31.05   
 Káva 220.63 USD 31.05   
 Cukr 18.33 USD 31.05   
 Bavlna 76.15 USD 31.05   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.