Příspěvky nebo odpovědi uživatele pepa2.
Výpis
příspěvků
31
až
40
(1452)
Dividendová komedie Kofola/ČS
obchoduji přes ČS, což je v tomto případě dobře-aniž bych musel cokoliv učinit či předkládat, divi mi byla připsána 8.7.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
komerčka
věřím ji - že chce prodat
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Letos si vedla slušně
popřejme ji, ať v tom pokračuje i ve II.pololetí, vždyť si to zasloužíme, co jsme ji zůstali věrni :o)
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Akcie CETV
prodají-li jen Novu, jde ven, prodají li celý podíl CME, rozhodnu se podle toho, kdo ji koupí, ale stejně půjde tak do 2 let ven, každopádně se teď můžeme bavit o úspěchu, pokud by do konce roku dosáhla 6 USd, nebo po jednom z prodejů 10 USd
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Cetka jede
Pepo, bez nějaké korekce to stejně nepůjde, je jen otázkou, jestli třeba nepříjde hned v pondělí, trend je ale , myslím, jasný
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Cetka jede
v US dnes aktuálně 4,34 USd
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(8)
Vaše doporučení:
Louda a spol jsou zlodeji
o dost jsem v NWR přišel, ale tak si říkám, že by Bakala nezůstal v NWR a nebojoval, když se jednalo o tak skvělou firmu?. Navíc to bude jeden z mála případů, kdy chce stát upravit své resumé: vem si, že teda "ztrátovou" firmu tehdy prodal a dostal za ní pár miliard, a i když posléze nechal "nažrat" podnikatele, teď ji znárodnil a uvidíme, co bude dál, třeba tak na tom i výjimečně vydělá, když si OKD zaplatí svůj útlum, jediný, kdo tak zůstal na holičkách, jsou nezajištění věřitelé (což stát nebolí) a drobní akcionáři (to už vůbec ne), neboť jim svým přístupem vzkazuje,: to je váš problém (a je)
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(8)
Vaše doporučení:
Pomalu ale jistě
tož co je s tím oznámením o prodeji? že by dali kupujícímu slib, že do výsledků za II.Q.19 budou zticha, aby stihl něco přikoupit na volném trhu, než to výsledky odpálí? :o)))
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
kdy poskočíme?
Televizní reklama zaznamenala v květnu meziroční růst hrubých reklamních investic na úrovni 14 procent. Za prvních pět měsíců roku 2019 je potom celkový výsledek rovněž vyšší než v loňském roce. Podle monitoringu táhne růst především televizní reklama (meziročně +9 % za leden až květen 2019 a 13,9 % jen za květen).
https://www.mediaguru.cz/clanky/2019/06/medialni-investice-se-v-kvetnu-drzely-nad-lonskym-rokem/
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Ten drek
v záveřečné aukci hezký objem
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(9)
Vaše doporučení: