Nemohu nic víc než souhlasit. Mnozí odběratelé dělají obrovskou chybu už mnoho let tím, že vlastně jejich orientace je zaměřena pouze na cenu kWh a nikoliv na všechno ostatní, co vlastně smlouva s dodavatelem nadále obsahuje. Byla jsem velmi rozčarovaná vulgárními komentáři vůči dlouhodobě působícím a důvěryhodným firmám na našem trhu. Je mnoha lidem těžce vysvětlitelné, že mnohdy si za svoji nepříznivou situaci a dluhy za energie mohou opravdu jen oni sami. Nejde jen o výběr dodavatele ale o přesné nastavení podmínek odběru. Beru v potaz, že mnozí tomu nerozumí a prostě podepíšou bezhlavě cokoliv a komukoliv. V neposledním případě jde i o to ,že odmítají přistoupit na výši doporučené měsíční zálohy a argumentují slovy "vždycky mi vraceli tak to musí stačit ";a ejhle ono to nestačí. Jen pro příklad, já jsem se letmo zmínila na sociálních sítích o svém tarifu u nejstaršího dodavatele v tomto státě a o výši měsíčních záloh. K tomu jsem uvedla, že i v době tzv.energetické krize mi vycházel po dobu dvou po sobě následujících obdobích v průměru 16 tisíc korun přeplatku ročně. Nikomu nepřeji tu snůšku sprostot a nesmyslů, kterými jsem byla častována. Včetně perličky, že mám kilowatu za 1500 Kč. Bohužel musím konstatovat, že mnozí si nenechají ani poradit ani nic vysvětlit, ale když je někdo osloví s nabídkou něčeho levnějšího, tak zešílí (rozuměj jejich ego zesílí) jak severní vítr. A když pohoří, tak za to můžou všichni včetně vlády, jenom oni ne. Takže já jsem celý život u jednoho dodavatele, rozhodně ne na jednom odběrném místě a neměnila bych. Vyplácí se to. Dnes je hlavně možnost stažení aplikace přes kterou si člověk zadáním samoodečtu může vše po celou dobu hlídat. Většina dnešních důchodců umí jak s chytrým mobilem tak i s počítačem. Takže kde je problém? Ti co neumí,mají většinou děti nebo vnoučata která by pomoci určitě mohla, když jinak chtějí jenom brát tak by mohli i něco dát. Ale to už je z jiného soudku..