Koupil jsem ho v 97 z Německa s údajně najetýmy 80.000km. Vzhledem k tomu že tachometr má jen 5 míst tak už vím že to bylo spíš 180.000km.
Postupně se na něm do dnes (dalších 120.000km) projevily tyto závady:
- Studený spoj na pojistkové ( rozvodné ) stříňce pro obvod ventilátoru topení ... řešeno přemostěním na desce a napojením na jinou volnou pojistku
- Vymlácené sylenbloky na remenech předních náprav ... výměna
- Tekoucí olej mezi převodovkou a poloosami .... vyměna gufer
- Vyskakující první převodový stupěn při rozjezdu ( i když před tím zacvakl )....rozebrání převodovky a vymezení vůlí mezi elementy které dorážení kolo do záběru ... servisák se s tím úddajně ještě nesetkal
- Tekousí vodní pumpa ... výměna
- Porucha přímo uvnitř ve spínači obrysových světel ... nutnost výměny celého bloku s blinkry a přep. světel.
- Nespínal spínač pro veltilátor na chladiči ... rozchodil jsem ho nad plamenem a pak spínal jak měl ( vařící voda )
- Vymlácené táhla stabilizátorů ( kosti ) .. výměna
- Oprava karoserie - koroze
Motoricky velmi dobrý a tichý. Bezproblémové starty do -20 C. Spotřeba oleje..cca 0,9l na 15.000km ( výměna oleje a fitru ... polosyntetika ). Spotřeba nafty cca 4,8-5,6 l/100km podle zatížení.