Naprosto s Vámi souhlasím. Celá akce byla geniálně promyšlená. Představme si komitenti rozdělené do tří skupin. Skupina "A" - komitent který dostal více než tam vložil, skupina "B" - komitent který dostal to co tam, vložil, a skupina "C" - komitent který dostal méně než tam vložil. Celá finta je v 15% dani, kterou nikdo nikdy neodváděl, protože se jednalo pouze o virtuání výnosy z vkladů. Sami si spočítejte, že 15% je skoro polovina výnosů. Je to prostě letadlo.Už to konečně pochopte.Princip letadla je jednoduchý - let potřebuje pasažéry - skupiny A,B i C. Ke vzletu je zapotřebí palivo, které tam dodávají skupiny A,B,C. Dále je zapotřebí palivo pro co nejdelší let.Proto je zapotřebí vové pasažéry - skupinu C. Palivo se spotřebovává na let (skupina A, B), ale také odtéká předem připravenou dírou ven (15%), jak jednoduché. Letadlo jednou bude muset přistát, protože dojde palivo, a to se právě stalo. Všichni běží za kapitánem a chtějí znát příčinu zastavení , nebo chcete-li přistání.Vždy záleží na kapitánovi jak se zachová. Zachoval se tak jak se zachoval. Peníze zkrátka nejsou a nebudou. Nezařáží Vás přístup statutárů Germael SE ing.Zmeškalové a pí Bláhové, nikde žádná reakce, nemůže být, protože o tom nemají ani ánunk. A co vlastník ADAD (prej Alexander Dostál a Aleš Dostál- jak stupidní). Lidi konečně se proberte. Myslíte si, že sežene skupinu C, která prodlouží let - nám ty peníze dá - blbost. JE POTŘEBA PODAT OKAMŽitĚ TRESNÍ OZNÁMENÍ!!!!!!!!