Recenze obvykle nepíši, ale o tohle se musím podělit. Objednala jsem si zboží od prodejce /sportovní dres 1580,-/. Balíček nedorazil, tak jsem si vyžádala od prodejce číslo zásilky a zavolala jsem na PPL, kdy mi balíček doručí. Tam mi nějaká protivná operátorka sdělila, že mi balíček blokují, jelikož mají nějaké potíže s tímto prodejcem a že si to mám vyřídit s ním. Když jsem chtěla nadřízeného, tak mi řekla, že mi nikoho nedá, že by mi řekl to samé a zavěsila. Podala jsem reklamaci na PPL, že nedoručili můj balíček a že mě jejich spory s odesílatelem rozhodně nezajímají. Jestli mezi nimi a odesílatelem panují nějaké nekorektní vztahy, tak je rozhodně nebudu řešit já. Já jsem si zboží objenala, řádně zaplatila a odesílatel je řádně a včas odeslal. PPL mi zadržela balíček a v něm mé zaplacené zboží. To nehodlá doručit mě ani zpět prodejci. Ten mi samozřejmě nevrátí peníze, dokud nebude mít zpět zboží. Pro mě je jednoznačně viník PPL, jelikož převzala balíček k doručení a teď si mě a mé zaplacené zboží drží jako rukojmí ve svém sporu s prodejcem. Nemám peníze ani zboží. PPL má jistě spoustu jiných právních možností, jak se s tímto prodejcem vypořádat, a né okrádat o zaplacené zboží důvěřivé a nic netušící, platící zákazníky...za mě jsou to šmejdi....