Zamlčuješ ale to podstatné, že diskont obvykle má nějaký a obvykle vážný důvod: ty hlavní důvody je dobré znát a je záhodno vyhodnotit si potom, zda-li trvají nebo se nějak mění a jakým směrem a také jestli je proto diskont přestřelený nebo podstřelený ... a, především, jaká je naděje že onen diskont bude zrealizován? a kdy asi?
O tom všem však ty a jistě důvodně ty mlčíš. Jen se zde opakuješ. Přitom těch otazníků tedy důvodů kolem právě tohoto titulu je hodně, některé ano mizí ale jiné další vyvstávají.
Kolik která společnost a v jakém obrou vydělává je velmi zajímavé a i potřebné sledovat. Je rizikové však předpokládat že tak bude co se týče hodnoty těchto údajů věčně stejně. Což u té věčnosti a v případě momentálně příznivého vývoje může být velmi ošidné až zničující, viz příběh sám o AAA a náhlé krize, která nastala brzy po úpisu akcií a kterou tento titul také nemusel vůbec přežít.
To, že společnost AAA bez provizí za zprostředkované úvěry (zisk pouze z marže za prodaná auta) by měla výsledky chudší se ví a že kolem úvěrů je dost právě nepříjemného šumu se ví také.
Že platí obecně ekonomická zákonitost, v tržním prostředí a v momentálně okamžiku zázračných zisků a ještě zázračnějších výhledů u nějaké společnosti,že všeho dočasu ... páč konkurence ten "zázrak" brzy obvykle srazí zase do šedé reality - tak to se ví také.
Že hodnotit příležitosti, jen a pouze na základě koeficientu EBIDTA a což zde prezentuješ ty, se nedoporučuje a můžeš si to přečíst kdekoli na místech, kde se touto problematikou vážněji zajímají.
Srovnávat vůbec spořící účet zde s realitou kolem AAA a navíc způsobem jakým jsi to udělal právě ty: je absurdní a svědčí o totál ale totál neznalosti rizik a tedy celé věci ... obvykle se za to draze zaplatí.