Že se "cosi" děje jsem si sám už před několika dny také říkal a souhlasím s vyzněním odkazovaného článku. Ve vztahu zde k titulu to vidím tak, že usuzovat na hospodaření AAA jen dle novinových článků o počtech prodaných kusů může být ošidné a zdůrazňuji to slovo může. Aby nebylo do hospodaření AAA kloudně průběžně vidět tak o to se postaral majoritář Denny stažením AAA z burzy a myslím že jde právě o ty marže a mlží se právě kvůli nim:
a) pokud mají trend se snižovat (konkurence) tak o to musí AAA více expandovat tedy prodat více aut tedy mít větší obrat, ovšem ani tato expanze nemůže být zadarmo protože případné další rozšíření sítě autobazárů teritoriálně (plus do dalších států) sebou nese další náklady a které užírají (budou úžírat) ze zisku,
b) konkurencí a celkovou situací vynucené snížení marže z vlastního prodeje (jako trned?) kompenzují právě ty provize za sjednaný úvěr příp. leasing, ovšem to nelze dělat přece do nekonečna protože od určité hranice a dle mne není už rozdíl mezi v TV propíranými "šmejdy" z tzv. předváděcích akcí a těmi, co se účastní na celé "předváděčce" v autobazáru spolu s umným podsunutím příslušného případného finančního produktu, cha, cháááá. Je jen proto otázkou času až to někdo a ve vhodný okamžik mediálně a pochopitelně účelově vytáhne ven, což se děje :-)
Ve vztahu zde k titulu je toto vše známkou jistých potíží, který tento obor zažívá, ovšem nemyslím že to je nějaká zvlášť kurzotvorná informace pro titul AAA.
Na tomto titulu totiž není nijak silná vazba mezi fundamentem (majoritář Denny se postaral aby byl co nejméně znám!) a kurzem. Ale je zde vazba mezi přáním a sny zůstavších drobných akcionářů, živeno články v novinách, a tím jak kdo při zcela mizerné likviditě vyžene nebo srazí kurz: není dle mne problém do týdne zde vyhnat kurz k á 50,- Kč nebo ho srazit pod á 30,- Kč.