„Jsme v ostrém konkurenčním boji s on-line prostředím. Naše pozice je výrazně křehčí, požadavkům zadavatelů i diváků musíme odpovídat stejně jako na internetu,“ uvedl šéf české TV Óčko Štěpán Wolde.
Jednoduše opustit svůj regulovaný prostor a utkat se s vyzývateli, jako je třeba YouTube, v jejich neregulovaném prostředí nemohou. Pokud by vypnuly lineární vysílání, přišly by o drtivou většinu diváků. Zároveň si jsou zástupci televizí vědomi, že je nereálné, aby se v on-line prostředí zvýšila regulace nebo se naopak ta jejich snížila až třeba na úroveň tzv. youtuberů, kteří s product placementem, reklamou, ale třeba i etikou pracují bez jakýchkoli zábran.
...........
Zatímco ještě před pár lety byl svět televizního vysílání a on-line videa poměrně znatelně oddělen, nyní čím dál tím víc srůstá. Jednak mají klasické komerční televize své videotéky či archivy, jednak internet jako takový třeba ve formě HbbTV vstupuje i do pozemního vysílání.
.........
To shodou okolností také včera ukázal mobilní operátor O2. Představil novou terestricky šířenou O2TV Free.
.........