jak mi řekl expert profesí mimo jiné krizový manažer (když se to někde potento, řeší jestli a jak to zachránit), nemá takový význam pro obsazení trhu jaký jí je přikládán.Ovšem záleží na segmentu. Zkoušeli i vliv umístění zboží v regálech, také nic moc efekt. Většina lidí je konzervativních,kupují na co jsou zvyklí, a to co vidí u ostatních a ve výlohách. Jsou zkušenější. Doba nadšení z TV reklamypominula, ze všech těch nula procent tuku, plných hub žvýkajících cosi namazané čímsi umělohnotným amumlajících "že tohle ona i celá rodina...", na vodu ve flašce, všichni v modrobílém a se zlatým retrívrem.Obchodník, pravda, s "luxusnějším zbožím" mi už před mnoha lety řekl, že o TV reklamu nestojí, protože,cituji : "Naši zákazníci se na televizi nedívají, a ti kteří se dívají, o naše zboží nemají zájem ani na ně nemají."Ovšem, jestliže si obchodníci myslí jak moc jim televizní reklama zvedne obrat, když za ni platí(ve skutečnosti, a v tom je ten úžasný fór, platí za ni sami ovlivnění zákazníci), proč ne. Jako akcionář nemusím věřit v účinnost reklamy. Důležité je aby jí věřili obchodníci.