Po zkušenostech s pokusy O2 o uvázaní zákazníka prostřednictvím poznámky psané malým písmem na zadní straně vyúčtování jsem včas zachytil a odmítl zdražení pevné linky o 400%. Pevná je tedy zrušena a přišlo pravidelné vyúčtování adsl internetu, na kterém mi O2 najednou účtuje 19Kč za tištěný výpis. Nic takového jsem neodsouhlasil a ani v šifrovaných zprávách ve vyúčtování žádná informace o změně podmínek zasílání vyúčtování nebyla. Už toho mám dost! Jak si to vůbec můžou dovolit?! Já jsem si sjednal službu za nějakých podmínek, chci stále tištěné vyúčtování a pokud nejsou schopni službu za smluvených podmínek realizovat, tak ji chci bez sankce ukončit!
Chápu, že pan Kellner potřebuje před prodejem O2 naleštit čísla a maximalizovat zisk, aby nalákal kupce. To že z O2 zůstane jen skořápka totálně nasr ..štvaných zákazníků už bude problémem nového vlastníka (a menšinových akcionářů).
Jaké je stanovisko ČTÚ k podobnýcm agresivním obchodním praktikám O2? Objednal jsem si tištěné vyúčtování, nikoliv elektronické a pokud to O2 nevyhovuje, tak mne má požádat o změnu, případně požádat o výpověď smlouvy. Jsme přece dvě smluvní strany a jedna strana nemůže diktovat podmínky druhé. A pokud to nefunguje, tak je to úkol k řešení pro ČTÚ. Jinak by nám za měsíc mohli začít účtovat třeba 100Kč za elektronický výpis nebo 500Kč za každý reset modemu...
Fakt se divim lidem, kteří mají peníze uložené u stejného vlastníka v AirBank a klidně spí.