a navážíš se do kvality služeb a přitom ti nejde, dle toho co píšeš, vůbec o kvalitu ale abys měl vše zadarmo nebo úplně nejlevněji, a myslím že už i kojenec co dostal porpvé v životě poučeně přes papulku ví, že kvalita prostě být zadarmo nemůže.
Já jsem před lety pro drahotu a obecně přístup ze Spořky také utekl, ale u bank to není prioritně o "cenách" jako kupovat levný kecky od Vietnamců ale o tom, co banka a jak poučeně dělá s mými prašulemi co ji svěřím a co se bude asi dít, když přece jen bude nějaký průšvih?
To, co popisuješ, není podstatou nic jiného než už krátkozraký a profláknutý přístup klientů družstevních záložen nebo malých bank, kteří si nakonec ještě potom gratulovali když je potom "sežral" v nouzi nejvyšší nějaký jiný finanční predátor a zachránili alespoň něco, no a nervy na pochodu měli k tomu. Takže tvé "hraběcí" rady mají k rozumu do hrsti a co sám píšeš hodně daleko ... a proto vzít nohy na ramena, pryč od nich :-)