Cenová politika
ty bláho další znalec alkotrhu, říká ti něco božkovský tuzemák? Stock byl vždy ekvivalentem právě levného chlastu s nízkýma maržema (Diageo pracuje s 2x větší marží), tam měl svoji silnou cílovou skupinu. Cca 4 roky zpátky rozjel premiumizaci (Republica, Captain Morgan a spol.) aby si zvednul historicky nízké marže. Dopadlo to (zatím) fiaskem, nalili mraky peněz do rekl. podpory rozjetí nových značek, ale většinu času je to ve velké slevě 30-50%, aby se to vůbec prodávalo, protože tam neměli tradiční zákaznickou skupinu a vychovat si ji stojí holt hodně prachů. Výsledek? Poslední 4 roky mu klesají marže. Aktuální rok se negativně na tom podepsalo i skokové zvýšením spotřebních daní, které nemohlo být takto skokově promítnuto do ceny. Amaral si té bídy v negativním trendu marží všimnul a už 2x chtěl 2019 a 2020 výměnu v mngmt/správní radě. Zatím to ustáli a na jaře 2021 se posichrovali zalepením pusy kritikům mimoř. divi.
Vypsat:
vlákno
Dosavadní doporučení:
přečíst
(
15)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
301až
350
(6070)