Proč by kupoval?
Naopak, rád se jich zbaví. Účelem kampaně je demotivovat k dalšímu držení. Motivovat k prodeji. "Podívejte se jaké máme možnosti. A to nejsou všechny. Prodejte dokud je je naše ruka otevřená." Asi by šlo vyrazit fér cenu, jenže to by musel být tak velký držitel aby se mu vyplatily náklady spojené s vymáháním. Nebo by si to mohl dovolit jen tak ze sportu (nad nějakou hranicí bohatství, s ohledem na zákon mezního užitku, nejde o chleba, střechu nad hlavou, a luxus všedního dne, Jinou možností je spojení se těch, kteří nabídnutou cenu nepovažují za férovou. Stádo by se muselo semknoutl. Jenže s tím jsou spojené také nějaké náklady, nejen peněžní. Je přirozenou snaho predatorů rozdělit stádo a lovit kus za kusem. V tomhle případě koncentrovaný kapitál je ve výhodě. Navíc, ve zdejší kultuře. Například anglosaská funguje jinak. Tak tohle je jen jedním z příkladů že a proč to tady obecně funguje takhle a ne jinak.
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1721až
1740
(3682)