Dovolím si s tebou nesouhlasit. Elektromobil není slepá větev vývoje, spíš bych řekl :jedna z cest vývoje. Typově není lepší varianta městského auta (dojezd v tomto případě není problém). Výhody jako hlučnost, jednoduchost ovládání a možnost "samotankování" jsou zřejmé. Velkou nevýhodu vidím spíš v hmotnosti a velikosti příslušných akumulátorů, na druhou stranu vezměme jak pokročil vývoj u baterií v mobilech. Dá se čekat něco podobného i u aut. Ohledně CO2 je výhodnost také zřejmá : 1, decentralizace splodin z center měst 2, výstupní kontrola při spalování v uhelných elektrárnách bude vždy větší než jednotlivě u aut 3, co bude za pár let dělat evropa s přebytky el. energie ze solárek? a to nemluvím o vizi němců na obrovskou solar elektrárnu v africe. V kombinaci s inteligentními sítěmi (též ve fázi příprav), je elektromobilismus výhodný i na pokrývání nerovnoměrného odběru el. energie.
Elektřina je výhodná v možnostech její výroby, tady jí nic nenahradí.
Propan a CNG - neřeší politicky energetickou nezávislost nejen evropy. A politika je mnohdy silnější než ekonomika.