(Kurzy.cz)
Facebook překonává Google v příjmech z internetové klikací reklamy
Projekt FBX byl představen letos v červnu. Podle některých odhadů by FBX mohl získat až 20% trhu on-line klikací reklamy.
Podle IDC v tomto roce činí objem display reklamy v USA cca 12,6 mld.USD. Do roku 2015 se objem zvedne k cca 18,9 mld.USD. V tomto roce podíl on.line display reklamy představuje cca 16% celého trhu, do roku 2015 by podíl měl vzrůst k cca 27% = 5,08 mld.USD.
Analytici odhadují, že růst důležitosti on-line display reklamy na sociálních sítích umožní zvýšit Facebooku ceny ze současných cca 0,25-0,5 USD na tisíc shlédnutí až na 1-2,5 USD za stejný objem shlédnutí.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři